DanTaxi & Eurobonus

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af jacobb, 6/5/15.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Points fra en tur midt i juni kom på kontoen i går. Så DanTaxi app'en virker, den er bare lidt langsom i optrækket.

    For lidt og for meget fordærver alting, siger man: Points er indsat - tre gangeo_O
    Jeg forventede at de ville opdage fejlen og regulere. Det er som man tager det, i dag kom de en gang til :p:p

    Spændende hvor det ender..
     
    Henrik Olsen, Ali Taran og Henry "Synes godt om dette"
  2. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Lidt langsom? Jeg venter stadig på point fra marts i år!?

    Taxabranchen er bare en flok glade amatører der ikke har styr på noget... Hos Uber står mine SPG point på kontoen dagen efter - hvor svært kan det være?

    Utroligt SAS samarbejder med dem, men måske har de en fælles IT-afdeling...:D
     
    Senest redigeret: 16/8/17
    Henrik Olsen, Beaglen, T4L og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Nå, det blev ved de fire gange, men lidt har også ret.:)
     
    Henrik Olsen, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Denne gang kom point dagen efter, så de er åbenbart ved at have styr på det.

    Men de kom kun een gang - træerne vokser ikke ind i himmelen:(:oops::rolleyes:
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Har i dag opdaget at Dantaxi 4x48 nu kun giver 40 point per 100kr. Old news?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Hvad er de sidste erfaringer med Dantaxi.

    Jeg har kørt en del ture med dem i juni. Bestilt via appen og telefon. Taxien er altid kommet. Men det er Men det er mine Eurobonus Point ikke. Ikke for en eneste tur.

    Troede, at alt var kommet på plads - men, det lader ikke til at være tilfældet.
     
    Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Havde en enkelt tur sidst i maj. Point kom skam, men det tog længere tid end normalt - så vidt jeg husker gik der et par uger..
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Synes de sidste måneder, at de plejer at komme af sig selv, efter noget tid, og er holdt op med at dobbelttjekke. Sidste tur i april, hvilket nok skal passe, eftersom jeg har været låst til landjorden de sidste uger. Det kommer dog snart til at ændre sig:D
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Kørte med Dantaxi til lufthavnen for 10 dage siden. Bestilt via appen.

    Pointene landede på kontoen i dag.
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Bekgaard og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Point bliver samlet ved månedskiftet og tilskrevet EB kontoen den første hverdag i næste måned.
    Jeg fik mine juni kørsler igår.
     
    Henrik Olsen, Henry og SebastianBruun "Synes godt om dette"
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Det gjorde jeg også. Så det forklarer det hele. Mange tak
     
    Henrik Olsen og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  12. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Har virket for mig. Dog får jeg ikke point for taxi bestilt til afhentning i lufthavnen (med rabat).
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Årets første tur med Dantaxi og jeg kan ikke få de tildelte point til at stemme.

    Hvad ser jeg så... på Dantaxis egen hjemmeside står der "Hvis du er SAS EuroBonus-medlem, kan du optjene point, hver gang du kører med Dantaxi. Du optjener 50 bonuspoint for hver 100 kr., du kører taxi."

    Men hos SAS partnerside er det ændret til "Du kan optjene point, hver gang du kører med Dantaxi 4x48 og du optjener 30 Ekstrapoint for hver 100 kr."

    Dantaxis priser har været ramt af inflation på det seneste og nu er de tildelte point ramt af shrinkflation. Alt sammen i nytårsnattens mulm og mørke...

    Jeg tror, jeg stemmer med fødderne og prøvekører nogle af de andre selskaber o_O
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Kan du hente flere point der? Eller hvilke fordele hos andre selskaber får dig til at skifte? Og hvilke andre selskaber er bedre?

    Og jo: Jeg har da brugt Dantaxi, når jeg en sjælden gang har skulle bruge en taxi. Det er blevet til 600 EuroBonus point siden 1 maj (så de sidste 8 måneder). Denne forringelse er ikke noget, der får mig til at ændre adfærd. Men det er da træls, at optjeningen forringes.
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. ScandinavianTraveler

    ScandinavianTraveler EBG, HH Diamond

    Beskeder:
    82
    "Synes godt om" modtaget:
    245
    Point:
    33
    Optjeningen var 100 point/100 kr. indtil for nyligt (mener det var sidste år?), hvor den blev sat ned til 50 point/100 kr. Ærgerligt hvis den har taget yderligere et dyk til 30 point/100 kr.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  16. svedavlebaa

    svedavlebaa Nyt medlem

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    3
    Senest redigeret: 5/2/24
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Men din firmaaftale er vel ikke aftalen med EuroBonus, som denne tråd handler om?
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  18. Rungsvej

    Rungsvej Medlem

    Beskeder:
    26
    "Synes godt om" modtaget:
    78
    Point:
    13
    Dantaxi er for mig en af de få steder, hvor pointene er kommet i løbet af få dage efter turen.
    Til gengæld er deres app og service generelt grotesk ringe.
    Appen vælger biler 10 km væk, selvom der holder chauffører 100 meter derfra (i Lufthavnen). Appen er upræcis. Chauffører der ofte ikke aner noget om området hvor de kører, og i Aalborg skal man tilmed betale Lufthavnsgebyr, da de ikke er helt enige med lufthavnen.
    Kører en del Bolt i andre lande og det er en fornøjelse ift til Dantaxi.

    Udover det har jeg det stramt med at turen fra Lufthaven til hjemadressen er dyrere end flyrejsen :)
     
    jespersm, Erwin Lansing, Tomas og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Enig i at pointene kommer hurtigt (ofte er de på min konto, når jeg lander på min ankomst destination). Men appen kan jeg ikke sige meget godt om. Det ser ud til, at når jeg bestiller en bil til "Nu" eller "hurtigst muligt", så er der lagt en forsinkelse ind, så jeg altid skal vente en halv time. Det er simpelthen for ringe. Og når jeg så spørger chaufføren, hvorfor de har så travlt lige nu, så er svaret altid, at de ikke har travlt, men det nok er mig, der ikke kan finde ud af at bruge appen.
     
    Erwin Lansing, Tomas og Rungsvej "Synes godt om dette"
  20. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Hvis nu vi ser bort fra, at @svedavlebaa har genstartet denne tråd (sammen med 10 andre) for enten at varme op til engageret deltagelse i dette forum, eller for snart at spamme os med suspekte links, så har jeg da nogle friske erfaringer med Dantaxi appen :)

    Point tilskrives i samme moment, som kvittering tilsendes på email. Det gør den efter en vis tid, eller med det samme når man giver chaufføren stjerner. Så det kan forklare jeres observationer med "ret hurtigt" kontra "med det samme".

    At chaufførerne ikke kan finde vej, har jeg godt lagt mærke til, men i København plejer der at komme en bil til aftalt tid - eller ret hurtigt, når man bestiller ad-hoc.
     
    Erwin Lansing, asf, Clementos og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side