Lars Sandager fra SAS understregede i dag, at feriedestinationerne fra AAR altid har været tænkt som sæsonruter - se evt vedhæftede billede af den slide, han viste.
Han lyver f.... hurtigere end en hest kan rende, Malaga blev lanceret som HELÅRSRUTE.... Prøver lige at finde klippet fra pressemødet. EDIT: Lars siger IKKE helårsrute, så det må være opstået et andet sted.....
Skyd, skyd og skyd igen....og så giv nogle andre skylden ;-) forsat god weekend (ja her starter weekenden i dag...og det er ikke min skyld).
I hvert fald i pressemeddelelsen fra lufthavnen: Derudover bliver ruten mellem Aarhus og Malaga en helårsrute, således at SAS totalt vil tilbyde syv ruter til og fra Aarhus. Kilde: https://www.aar.dk/news/105/sas-etablerer-fem-nye-flyruter-i-aarhus-airport-/
TAK @Henry !!! Det var så der og ikke på pressemødet jeg havde set det!!!! PS - så har SAS nok “løjet” om så meget andet De har jo også lovet “ny family pooling” for FLERE ÅR SIDEN Så man kan da ikke klandre DSGM for at tænke “Det var SAS(tans)” Go weekend!!
Tak @Schwert. Nogen, der ved mere om problemerne med Munchen ruten, som check-in har en omtale af bag betalingsmuren? https://www.check-in.dk/sas-udfordret-munchen-rute-aarhus/
Ret skal vel være ret Du kan principielt ikke klandre SAS for en forkert oplysning i en pressemeddelelse, udsendt af Aarhus Lufthavn.
Tro mig, jeg kan klandre SAS for ALT ( de skylder på den konto BIG TIME) EDIT: DSGM kom lige i tanke om hvor meget der røg på den konto i tirsdags -
NÅ - så sidder DSGM i SK6232 til AAR. Håber dette er rute begynder vanskeligheder, der er 6 rækker Plus, og de eneste rejsende på denne eksklusive klasse er DSGM &DSGK den samlede load er vel max 1/3 fuld....... Men en dejlig ny “NEO baby” /DSGM
Godt nyt for AAR: De var længe om at få den lagt til salg, men ENDELIG kan det bookes fra AAR til AGP i vinterfartplanen...... Hvilket også bekræftes på AAR hjemmeside. EDIT: Ok, måske lidt overoprimistisk, kan nu bookes til udgangen af november..... Pudsigt at de sådan “sjat forlænger” ind i vinterfartplanen - eller??? /DSGM
Lukker SAS ruten til MUC - eller er den sendt på sommerferie? Den direkte rute med SK 643 bliver ikke vist fra 2. juli