Jeg skal til en række møder i København i ugen efter påske. Så jeg har søgt lidt på priser og afgange fra Aarhus. Uden at købe.
Og nu fik jeg lige mailen fra SAS marketing:
Er du stadig på vej til København? Book SAS Plus, så bliver rejsen ekstra behagelig, samtidig med at du har mulighed for at ændre eller afbestille rejsen, hvis dine planer ændrer sig. Du har selvfølgelig Fast Track inkluderet, så du kommer hurtigt igennem sikkerhedskontrollen og videre til SAS Lounge, hvor du kan oplade batterierne (både dine egne, mobiltelefonens og computerens) før afgang. Vel ombord byder vi på lidt godt at spise og drikke. Book din rejse i dag.
Mine kommentarer mailen er:
- Billetter på SAS Go Smart kan også ændres (mod gebyr) - så det er ikke noget specielt for SAS Plus
- Fast track har vi i hvert fald ikke i Aarhus
- Lounge: Hvor har SAS-rejsende adgang til lounge i jyske lufhavne.
- Lidt godt at spise og drikke. På indenrigsruter får vi vel bare pulverkaffe og dåsevand??? Og et rundstyk på den tidlige morgenafgang fra Aarhus
Jeg synes, at forfatteren af denne reklame-mail fra SAS skulle belønnes med en indenrigsbillet til Aarhus. Og så kan han/hun bagefter skrive en artikel om alle disse fordele på billetterne på SAS Plus.