Diamond tilbud på tirsdag

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Rune, 7/12/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    OG hjemmesiden er nede, kan ikke logge på via linket, så nok overbelastet, og ingen chance for at finde noget til SFO :)

    Og det er p.... koldt i Chicago i marts :cool::cool:
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert det gik fint nok sidste gang, men du har ret..
     
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    hjemmesiden er lidt på prøve, men fik alligevel booket en forlænget weekend d. 12-16 marts i Chicago med mutti.
    Og tror også jeg booker en weekendafgang til Århus ugen.. til den pris er det billigere end DSB
     
    Schwert og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @alexanderln - Så nu går den vilde jagt efter hotel i Chicago? Fundet nogle tilbud? - jeg har bare (lige nu) taget et Hilton, billigste rum, er guld så mon ikke der er opgradering på vej, men synes de strammer den med 250 USD per nat...

    PS, er der fra 11.3 til 14.3...
     
    Senest redigeret: 9/12/14
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hvilket hilton? Conrad er til $259 med "0002635191". Husk på at "alle" i USA har HH guld via kredit kort eller lignende, så ville passe på med forventningerne, selvom du nok skal få morgenmad...
    Hilton chicago til $203/207 for lakeview med 0041604..
     
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hilton guld giver dig intet udover morgenmad i USA. Og 250 USD per nat lyder relativt voldsomt... til den pris kan du jo (næsten) booke Park Hyatt Chicago istedet...
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    wauv - @tbh - det var sku en ok rate med "0002635191" - der sparede jeg nogle penge, men nu er jeg måske endnu mere "nærrig" og overvejer Doubletree til 136USD - Hilton Garden Inn til 135 USD ?

    Jeg har boet på Hilton hotellet for år tilbage og husker det som gammelt og underlige rum.. - og sidste år boede jeg på Conrad, midt i byen og det var helt ok...
     
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @tbh
    Jeg er stadig afventende mht. hoteller - men regner med at kigge på det i starten af det nye år, forhåbentligt byder marts på nogle gode deals hos enten HHonors eller Club Carlson kæden.
     
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har generelt gode erfaringer med Doubletree. Garden Inn har jeg aldrig boet på...
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Some jeg mener at have hørt @jefi99 sige: jeg kan betales i øl... :p
    Og så kan du spare yderligere $8/nat på HGI ved at book gennem hiltonfamilymvp.com for double tree i stedet for med Team USA raten. (der er åbenbart problemer med den ene coorporate kode for MVP, men det virker stadig gennem sitet).

    Jeg har kun prøvet Conrad i Singapore, og det var helt fantastisk (med Diamond benefits), at blive ført op til øverste etage for at få personlig check ind i loungen med deres lækre friske frugtjuice. Det var ret upassende at jeg kom i shorts og backpack efter 1 månede på motorcykel i Vietnam og var fløjet med Tiger Airways HAN-SIN og havde "milde" tømmermænd.

    Mellem double tree og HGI, så kan det godt være du går glip af en cookie, men er HGI ikke mere konsistent og altid med gratis WiFi? Jeg kender dog intet til lige præcis de 2 hoteller.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Er der andre der har benyttet sig af tilbudene i dag?

    Selv blev det også en weekendtur til Aalborg for at besøge svigerfamilien (7000 pts t/r, 221 kr afgifter) og overvejede også at komme til Longyearbyen (LYR) på PLUS, men dagene passede ikke. Havde ellers været flot, og en mulighed for at se Nordlys!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @alexanderln - den havde jeg ikke set komme... Nordlys, Spitsbergen... - nu må jeg se om der er noget ledigt, hotellerne er jo heller ikke sindssygt dyre.. - har du nogle ideer til hvornår man skal være deroppe? - ser lidt, at det er i januar måned det sker...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Havde selv kigget på engang i februar, men der var ikke nogle afgange fre-søn :/ og kan ikke være længere tid væk end det!
    Men så at slut januar havde god ledighed, men der er jeg "desværre" på skiferie :) Men er fristet af at tage derhen ved anden lejlighed.
     
  14. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Jeg har købt en tur til New York. Måtte lige købe 1.000 point for at få nok. Ærgerligt, for jeg mangler 2.500 point for seneste tur.

    Jeg er slet ikke sikker på at kunne komme af sted, men det kan jo ikke betale sig at lade være med at købe turen.
     
    Christian Løn, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Christian Løn og alexanderln "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har ikke booket noget, synes det er mere spændende at spare point til en C/F tur, men LYR i PLUS var faktisk en rigtig god idé..
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @tbh du tager ikke min weekend ;-) - der er pisselangt derop for 15.000 point...

    - der er jo også Island... - der er også Hilton ;-) - EDIT, kostede så 39,200kr per nat, altså islandske penge som er cirka 2.000 kr per nat..
     
    Senest redigeret: 9/12/14
    tbh "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nej - de har udsolgt på Radisson den weekend, skal have en hor F&F rate er tilgængelig :p Ved heller ikke om jeg kan presse det ind i kalenderen....
     
  19. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Man får da lange boller af at søge award rejser rundt på SAS.dk nu... alt tager jo en krig, og mange gange går den i stå pga. den lange svar-tid :eek::eek:
     
    Kristian, Flemming Poulsen og Christian Løn "Synes godt om dette"
  20. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så er alt jo som det plejer... Serveren behøver ikke engang være travlt optaget for at det en "pain in the a....." at søge bonusrejser hos dem ;)
     

Del denne side