Hvad er et guldkort værd? Lige nu kan du få det for 5.200 kr., men det kræver lidt arbejde.
Gennem SAS Online Shopping kan du få 3.000 point og 600 niveaupoint ved at foretage et køb hos Dandomain. Du skal købe webhotel eller webshop - du får altså ikke point ved blot at registrere et domæne el.lign.
View attachment 25152
Dét, der er værd at bemærke, er dog at Dandomain samtidig har en kampagne på webshops. Du får den til 9 kr. pr. måned de første 6 måneder (som også er bindingstiden). Dertil kommer oprettelse af et domæne, hvis du ikke har et allerede, som de pt. tilbyder til 29 kr. Priserne er excl. moms, da de primært er rettet mod virksomheder. Så samlet pris incl. moms bliver 104 kr.
Det giver en pris på 3,5 øre pr. point, hvilket vel i sig selv er udmærket.
Mit lidt mere nørdede regnestykke er, at hvis du bestiller 50 webshops (!), får du 30.000 niveaupoint og 150.000 almindelige point. De 150.000 point kan ombyttes til 15.000 niveaupoint, og dermed har du opnået det højt begærede guldkort...
Jeg tror ikke jeg gør det... så meget er det ikke værd for mig. Men nu starter jeg jo heller ikke på 0. Så mindre kan også gøre det, hvis man står og mangler lidt for at "komme i mål".
PS. Jeg har pt. oprettet én webshop, og det gik fint. Der står ikke noget om, at tilbuddet kun gælder én gang pr. medlem. Men jeg kan ikke garantere, at 50 køb går igennem uden bøvl

Click to expand...