En Chat med... EuroBonus-chefen, Nils Lindhe

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 25/1/15.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Niels,

    - What do you see as the future of airline loyalty programs? Looks like BA may be preparing to spin off Avios and many US airlines seem to be moving mile accrual heavily toward credit card signups/spending as opposed to flying.
    - What are you working on with regards to Eurobonus? Anything new you can give us a early peek into?
    - How about stopping the 5 year expiration rule now that earnings will be slower to give people a chance to actually accumulate enough points for an award?

    Jakob
     
    Senest redigeret: 4/2/15
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Overvejer i at indføre livstids Guld medlemskab hvis man har været Guld medlem i en lang årræke f.eks 10 år i træk?
     
  3. Frank Taaning Grundholm

    Frank Taaning Grundholm Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Eurobonus Shop administreres af en partner, men hvordan kan SAS acceptere at samarbejde med en partner, som yder dårligere service end de fleste deal sites. Jeg har måttet slås med Eurobonus Shop i over ½ år for at få rettet min point korrekt efter at shoppen slettede en ordre forkert. Jeres partner nægtede pure at de havde lavet fejl selvom jeg sendte tydelig dokumentation for dette og når man ringer (mod betaling naturligvis, det er jo et "dealsite"), så er det ikke muligt at komme til at tale med en, som faktisk kan beslutte hvad der skal gøres, der tages mod besked og så venter man i flere uger igen og må rykke konstant for at der sker noget. Først her i januar var der endelig en SAS medarbejder i Eurobonus, som rettede fejlen fra SAS side, men jeg har fortsat intet svar fra Eurobonus Shop på min mail fra starten af januar. Min konklussion efter dette forløb er ganske enkelt aldrig mere at bestille varer i Eurobonus Shop, da det er alt for krævende, hvis der er noget som går galt. Hilsen Frank
     
    obs og Simon Toft "Synes godt om" dette.
  4. steen

    steen Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Hej Niels,

    Birgit og jeg har været EuroBonus medlemmer i rigtigt mange år.

    Vi tilmeldte os julekalenderen i 2013 og fik bekræftelse. Et af tilbuddene i julemåneden var at man kunne optjene 3 gange ekstra points ved rejse med SAS til USA. Jeg tilmeldte os begge og fik en bekræftelse.

    Der har flere gange været uoverensstemmelse med opgørelser gennem årene, normalt har man dog kunne finde en fornuftig løsning.

    Efter hjemrejsen i 2014 fik jeg de lovede ekstrapoints på min konto, men Birgit fik ikke nogen. En første henvendelse gav svaret at systemet oplyste at kun jeg havde tilmeldt mig.

    Ny henvendelse resulterede at man godt kunne se der var indgået 2 tilmeldinger på samme tid, men ikke nogen som kunne identificere Birgit. Man kunne ikke se videre ind i systemet. Derfor kunne klagen ikke resultere i noget godt for Birgit.

    Ny henvendelse med dokumentation af tilmeldingerne som viser at kun EuroBonus nummeret var krævet.

    Man arbejder nu på sagen igen hos EuroBonus. Desværre frygter jeg at man ikke i systemet kan genfinde tilmeldingen (som man siger at man kan se er kommet til systemet) og svaret vil blive ……ingen ekstrapoint til Birgit!

    Føler du at systemerne er tilstrækkelig sikre til at give en fair behandling og at man kan kontrollere medlemmets påstand?

    Steen
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Øv, er på arbejde. Håber det bliver godt!
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Vi lukker tråden for flere spørgsmål nu.

    Men det vil være muligt at stille spørgsmål live under chatten også....

    Kig forbi kl. 19.00!!!!
     
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tråden er stadig åben, er den stadig modereret? - Det kan jeg ikke selv se i hvert fald.

    Det virker da som om det kun er kedelige spørgsmål og svar, mit recap:

    Alt EuroBonus har gjort er godt
    Diamond får snart gratis drinks på go (ikke alkoholiske på domestic)
    Baggage tags og kort er ved at blive forhandlet så bliver måske bedre?
    Måske flere velkomstgaver til EBD
    fasttrack for gæst/familie i TRD(?)&BGS(?) eller noget norsk bliver sendt videre til de ansvarlige...

    Og censur for alle pengene..
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    cool tiltag med live-chat - thumbs up :)
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Den bedste nyhed var at man i *A arbejder på en fælles award booking platform. Men ellers synes jeg at "hunden blev aet med hårene". Ikke en eneste indrømmelse kom der.
     
    Kristian, tbh og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Nu bliver jeg nysgerrig - hvilke indrømmelser ville du gerne have set komme?

    Der var i min verden et par stykker. Fx. at de var hurtige til at melde det ud at ændringerne kom og at det var nødvendigt - som vi alle vel godt vidste.
     
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Den glemte jeg :) har vist været nævnt et sted før, det bliver virkeligt godt når det en gang kommer.

    Og min kommentar før var lidt negativ... Jeg er positiv over for idéen og at have det her, men ja :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    At man havde skåret for hårdt i pointoptjeningen. At det ikke er en god idé, at CPH-HAM giver det samme i point som CPH-TLV. At det ikke er logisk, at tier bonusen på EBD ikke er højere end EBG.

    Og ja, ok, han erkendte, at de ikke havde meldt det ud i særligt god tid. Hvad ellers indrømmede han?
    Han lød lidt som Helle Thorning i Folketingets spørgetime.
     
    Schwert, Bizflyer, mhsalv og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Stadigvæk, en "perk" som EDB at få en cola på en domesticflyvning, det er da ikke noget at stræbe efter, tror godt jeg selv kan betale 20kr for en cola eller vand... - det bliver man ikke loyal af... - der mangler noget substans, havde han sagt, at man fik et klippekort til et måltid mad eller en EBD menu loaded, så havde der været genkendelse.. - han talte også om bedre gendkendelse af crew af EBD, det blev der arbejdet på også... . jaja, sikkert små skridt i den rigtige retning.. og ja, nu skal vi alle køre "dantaxi" ;-)
     
    Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Var det ham selv der valgte spørgsmål?
    Lidt besynderligt at det samme spørgsmål skulle stilles 3, manglede der virkelig spørgsmål der kunne godkendes?
     
  16. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Mit spørgsmål herinde blev ikke stillet, og flere andre også - så jeg tror ikke der manglede spørgsmål...
     
  17. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Han kunne i det mindste have indrømmet, at det var en fejl at lancere massakren som forbedringer.
     
    Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  18. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Ja der var en skuffende mangel på ydmyghed i forhold til EB massakren. Det blev lidt "Komiske Ali" over det. Han ville gerne fremstille det som forbedringer. Han burde dog have lært. Heller lagt seg flad og indrømmet at det var hellere dårlig håndteret fra SAS sin side. Så ville han nok fået en smule respekt. Men holdningen var i største grad arrogant og så må han finde sig i at få mange modstandere.

    Nu forventet jeg vel ikke noen revolusjonerende nyheder i chat'en, men jeg bliver s'gu skuffet over nærigheden over at om man har været guld medlem i over 10 år og runder de 60 år, så får man lifelong guld. DOG IKKE hvis man har fået en genvej til guld gennem en kampanje eller lignende. Men helt ærligt.. Det er bare for dumt det er....
     
    Ali Taran, obs, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    For dem der læser "Børsen" er der idag 4 sider med interview med Nils Lindhe og omtale af EB programmet
    Jeg kan ikke linke til den da det er en premium artikel.
     
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @clager - er der noget nyt under solen? 4 sider, der er vist noget promovering i gang!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side