En lille påmidelse om at Norwegian er et lavprisselskab

Poster i 'NORWEGIAN | NORWEGIAN REWARD' oprettet af Abj, 13/5/18.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Smuk tanke, men ifølge første post i denne tråd har Norwegian slet ikke personale i transfercenteret.........
     
    Bekgaard, SophieHendriksen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Norwegian har desværre ikke i mange lufthavne eget personale. Derfor skal man ved issues ringe til dem for at få ændret sin rejse. Men vil da tro at de har folk i Oslo og andre centrale hubs.
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Måske lige bortset fra CPH, jfr. trådstarter. :( :(
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  4. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Fair pointe. Men vil nærmest sige, at det er en skærpende omstændighed, når der står en ung knægt foran dig i gaten, som du har ansvaret for, der er blevet denied boarding. Man driver edermame (og undskyld mit franske) et koldt l**** selskab, hvis medmenneskelighed er en tilkøbsydelse. Ved det er en tilkøbsydelse hos Ryan Air, men troede trods alt Norwegian var lige en my bedre :eek:
     
    Bekgaard, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,207
    "Synes godt om" modtaget:
    3,990
    Point:
    113
    Har faktisk oplevet ganske fortrinlig service ved uregelmæssigheder hos både eks SAS, LH og Virgin America. Derimod en 2-3 dårlige eksempler med DY.
     
    jakobv84, Henry og Bekgaard "Synes godt om dette"
  6. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    65
    "Synes godt om" modtaget:
    285
    Point:
    53
    Min erfaring er at servicen i disse situationer slet ikke kan sammenlignes hos SAS og Norwegian.

    Sidst jeg var ude for en aflysning hos SAS, blev jeg om booket til et AirBerlin fly, med planlagt afgang 20 min før mit SAS fly skulle være afgået... Det var ikke nødvendigt med brok, opkald til SAS eller andet, de gjorde det helt af sig selv.

    Det var i øvrigt en af de sidste dage AirBerlin fløj, stemning var noget speciel på den tur - og flyet var1,5 time forsinket, men det kan man jo dårligt klandre SAS for.
     
    SophieHendriksen, jakobv84, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side