Smuk tanke, men ifølge første post i denne tråd har Norwegian slet ikke personale i transfercenteret.........
Norwegian har desværre ikke i mange lufthavne eget personale. Derfor skal man ved issues ringe til dem for at få ændret sin rejse. Men vil da tro at de har folk i Oslo og andre centrale hubs.
Fair pointe. Men vil nærmest sige, at det er en skærpende omstændighed, når der står en ung knægt foran dig i gaten, som du har ansvaret for, der er blevet denied boarding. Man driver edermame (og undskyld mit franske) et koldt l**** selskab, hvis medmenneskelighed er en tilkøbsydelse. Ved det er en tilkøbsydelse hos Ryan Air, men troede trods alt Norwegian var lige en my bedre
Har faktisk oplevet ganske fortrinlig service ved uregelmæssigheder hos både eks SAS, LH og Virgin America. Derimod en 2-3 dårlige eksempler med DY.
Min erfaring er at servicen i disse situationer slet ikke kan sammenlignes hos SAS og Norwegian. Sidst jeg var ude for en aflysning hos SAS, blev jeg om booket til et AirBerlin fly, med planlagt afgang 20 min før mit SAS fly skulle være afgået... Det var ikke nødvendigt med brok, opkald til SAS eller andet, de gjorde det helt af sig selv. Det var i øvrigt en af de sidste dage AirBerlin fløj, stemning var noget speciel på den tur - og flyet var1,5 time forsinket, men det kan man jo dårligt klandre SAS for.