Erfaring med SIXT

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Ali Taran, 25/1/18.

  1. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Nå, æder lige mine positive ord omkring SIXT og PMI igen. Jeg kæmper stadig med SAS / SIXT om at få de 4.000 ekstrapoint som kampagnen fra august 2019 lød på.

    2 gange har SAS fået det svar at der kun er 500 point, da bilen skulle være afleveret 31AUG.... men kampagnen lød på leje 19AUG-15DEC med booking senest 27AUG. Jeg bookede 19AUG via link for en leje 31AUG-14SEP.

    Efter at have talt med SAS idag, har jeg fået at vide, at hvis SIXT ikke lægger ekstra point ind, så kan de ikke gøre noget, selv om de godt at se, at SIXT ikke svarer korrekt og jeg har krav på point......

    Nå, nu er der sendt en laaaaang klage til SAS CARE via min corporate agreement og til SIXT og så må vi se hvad der sker og jeg giver en opdatering.

    INDTIL DA VIL JEG RÅDE TIL AT TAGE DEN NUVÆRENDE SIXT KAMPAGNE FORSIGTIGT. BOOK KUN HVIS DET ER VÆSENTLIG BILLIGERE FOR DET ER IKKE SIKKERT DU FÅR DE LOVEDE POINT. HVIS SIXT SYNES AT DE VIL SVARE HEN I VEJRET, SÅ KAN SAS IKKE GØRE NOGET.....

    (dem af jer som kender mig, ved at jeg ikke er parat til at erklære denne sag for død endnu.....)

    God weekend.
     
    asf, Peter F., SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God kamp!
    Det er vist lidt stockholms syndrom at man fortsat handler med sådanne firmaer...:(
    (og Avis er lige så slemme..., 9 måneder for at få refunderet DCC gebyrer og har fået en $50 kupon i stedet for 10.000 point)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,380
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Jeg har faktisk kun haft gode erfaringer med afregninger og EuroBonus point fra Avis

    Forsøgte i øvrigt at booke en bil under den nye kampagne - men jeg kan simpelthen ikke se, hvor mange point jeg får. Så det har jeg næsten opgivet.
     
  4. Steen_C

    Steen_C Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    103
    Point:
    33
    Jeg har også oplevet store problemer med at få point fra Sixt. Både i forbindelse med kampagner, men også bare de 500 som standard.
    Og kundeservicen er af svingende kvalitet hvis man kontakter dem.

    De har dog næsten altid, særligt i Tyskland klart de bedste tilbud.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    SIXT - og mine tidligere advarsler - UPDATE

    Nogle af jer ved, at en grim episode med falske underskrifter blandt SIXT Ireland staff og en kampagne, hvor SAS Diamond linjen ikke kunne få SIXT til at give de lovede 4.000 point har irriteret mig grænseløst. Hele 3 gange måtte Vibeke fra SAS henvende sig til Sixt og det er nok kun fordi jeg selv skrev en længere klage til Sixt i fredags plus oprettede en generel klagesag på Sixt fra min SAS Corporate account at der er kommet skred i sagen.

    SIXT har nu efter 4 måneder endelig fundet ud af at de skal give point for en leje på deres kampagne fra sommeren 2019.

    Vi er på vej til at blive gode venner igen - SIXT og jeg - det skulle I lige vide.
     
    Nicki Lolk Sørensen, Steen_C, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,380
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Vi har spørgsmålet: Hvor megen tid må man bruge på at få 4000 point (som måske har en værdi på 350 - 450 kroner). Jeg er nok nået til det punkt i livet, hvor jeg vil brokke mig én gang - og derefter blot konstatere, at firmaet snyder. Og så vil jeg aldrig bruge dem igen.
     
    SophieHendriksen, Ulrik, DanielBahn og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Steen_C

    Steen_C Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    103
    Point:
    33
    For en gangs skyld må jeg sige det bare har virket med EB fra Sixt.

    I forbindelse med seneste kampagne har jeg lavet to bookinger.
    I forbindelse med den første gik der under en uge, fra lejemålet blev afsluttet, o gtil der gik 4.000 EB-point ind på kontoen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Jeg havde en billeje fra januar som jeg stadig ikke har set point fra - lavede en retro-claim online hos sixt og de skriver de sender 4000 point indenfor 4 uger.

    Afleverer du dit eurobonus nummer ved afhentning af bilen?

    De skrev specifikt ved retro-claim:

    "Please note that adding a bonus program account number is not possible with your booking prole.

    Please present your bonus program account number when booking each rental so that miles/points can be credited to your account."
     
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,380
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Når jeg booker bil hos Avis bruger jeg linket på SAS Eurobonus siden. Går ud fra, du har gjort det samme med sixt. Jeg har indtil nu aldrig haft problemer.
     
  10. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Ja jeg brugte linket, men det hjalp tydeligvis ikke.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Steen_C

    Steen_C Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    103
    Point:
    33
    Jeg brugte linket fra kampagnen, og indtastede mit EB-nummer.
    Da jeg hentede bilen, sagde hende ved udleveringen, uopfordret, at min bonus var registreret.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side