Erfaringer med Best Western

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jefi99, 16/5/14.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Kowloon, BW Grand Hotel
    Status: Diamond
    Bookede: det billigste
    Upgrade: Ingen
    Der var i det hele taget bare dårligt stemning og vi var da lidt irriterende at vi skulle checke ind (ok klokken var kun 12.15, men alligevel. Og så må jeg jo konstatere at @jefi99 s kosteskaft anmeldelse skulle tages mere bogstaveligt end forventet. Det var godt nok småt! Et twin room, min søster kunne komme til hende seng via fodenden, ellers var der ca. 5 cm i mellem sengene. Der var et badekar med bathfoam til. badekaret var så lille at jeg ikke ville kunne side i det. Der var ikke moisturizer, men der var tandbørster. Til toilettet var der en skydør som ikke kunne lukkes ordenligt.
    Jeg skulle nå SK964 her til morgen, men min søster skulle først videre i aften og derfor gik vi ned og spurgte om vi kunne få vores sene checket ud til kl 16 i stedet for 14. Uden at spørge om værrelsesnummer sagde receptionisten "we can't do that without charging". Jeg var overrasket over svaret uden nogen forklaring eller beklagelse og spurgte om det var rigtigt og også galte for diamant medlemmer. Hun fik værrelses nummeret og brugte 10 minutter på at gå frem og tilbage og snakke med en manager og kigge en i manual de havde uden ellers at sige et ord. Så spurgte hun om værrelsesnøgler, vi fik dem igen og hun lød lidt fornærmet men sagde at hun beklagede ventetiden.

    Det skal være meget billigt for at jeg vil bo her igen. Sengen var også utrolig hård, og man kunne mærke fjedrende...

    Nå, 2 forsøg med best western og min indstillig er vist ikke blevet bedre. Hvis det ikke kan undgås er 600 eurobonus point meget rart, men ellers prøver jeg at finde på andre løsninger!
     
    jefi99, alexanderln, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg boede engang, tror det var i 2008, på et Best Western i Seattle. Var ikke imponeret og har siden da, privat, undgået den kæde. Der findes helt sikkert gode Best Western hoteller, men har siden da valgt andre, når muligt.
     
    *flyer og clager "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Som medlem af Best Western Rewards kan du nu få 20% rabat på vores hoteller i Skandinavien. Tilbuddet gælder for reservationer i perioden 22/10 til 31/12 2015. Hvert hotel afsætter et vist antal værelser med denne rabat - så det er først til mølle!

    I Danmark har vi mere end 20 Best Western hoteller fordelt rundt om i landet, og i Skandinavien har vi i alt over 130 hoteller.
    >> Se mere om hvor du finder vores hoteller

    For at opnå "Rewards"-rabat skal denne bookingkode indtastes i bookingboksen: Best20
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har åbenbart deltaget i BW's Fall Promotion, hvor mange kunne få et $25 gavekort for at bo der (2 gange?). Det skal bruges inden d. 4 januar, og det er blot en 16-cifret kode der skal oplyses ved check-in på en ikke prepaid rate. Med mindre det er imod T&C (http://travelcard.bestwestern.com/travelcard/termCondition.jsp og alligevel hvis nogen skulle have lyst til at prøve), så regner jeg ikke med at bo på BW inden da, så koden er up for grabs hvis der er en herinde der kan bruge den :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @tbh Jeg tager den gerne! :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Og det er sendt videre! Man skal være hurtig herinde :D
     
    alexanderln og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Var for hurtig på tasterne.. troede man bare skulle booke inden d. 4 jan.. men man skulle bo inden da! Så den er up for graps igen!
     
  8. JacobBruun

    JacobBruun Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Trezzano sul Naviglio/Milano, Italien
    Best Western Goldenmile
    Bookede: 2 standard værelser
    Status: Diamond
    Upgrade: nej.

    Kommentar: fik et connecting room som jeg havde ønsket, dette var dog ikke bare en dør imellem værelserne, men værelserne lå på hver sin side af gangen i enden, og man kunne så lukke af for noget af gangen med en anden dør og så holde værelsesdørene åbne. Så der blev lige tilføjet 2 m2 mere af den grund, hvilket bestemt ikke gjorde noget, da værelserne var ret små.
    Morgenmaden kunne tilkøbes for 3€ pr. mand pr. nat. Helt fint pris for en udemærket morgenbuffet m. musserende vin.
    Hotellet ligger i et kvarter, der ligner noget fra sovjetunionen, hvor der står prostituerede på gadehjørnet 20m fra hotellet nogle aftener. Men selve hotellet er ret moderne og tilbyder nogle virkelig attraktive priser. Dog skal man bruge 1 times offentligtransport eller 20min i taxa for at komme til centrum.
     
    Beaglen, tbh, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Vilnius, Litauen
    Best Western Vilnius

    Bookede: Standard rum
    Status: Diamond
    Upgrade: Nej, men fik voucher med 30% rabat i deres restaurant.
    Kommentar: Ok hotel i centrum, nåede ikke rigtig at se noget udover de to shoppingcentre der ligger i området. Blev dog en enkelt gang vækket af larmende kunder hos en af de to strip-barer der ligger ved siden af hotellet.
     
    tbh, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Hvilken af dem kan du anbefale? :D:p:eek:
     
    THammer, tbh, RasmusH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kaunas, Litauen
    Best Western Kaunas

    Bookede: Standard værelse
    Status: Diamond
    Upgrade: Fik større værelse, dog inden for samme kategori.
    Kommentar: Fint ældre hotel i centrum af Kaunas. Lille parkeringsplads bagved, fik bulet en medgæsts nummerplade. Det blev så til en større diskussion, hvor han bestemt ikke ville have forsikringsoplysninger, da han alligevel ikke stolede på dem eller de oplysninger jeg gav ham. Det eneste han kunne bruge var cash.
     
    Beaglen, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"
  12. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Haha, nåede ikke at besøge nogen af dem. Den ene af strip-klubberne lå dog ved siden af Vilnius Beer Museum, så det kan sikkert kombineres til en ret interessant tur.
     
    Beaglen, tbh, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    531
    "Synes godt om" modtaget:
    1,848
    Point:
    93
    Hurraaa, så er påskeferien booket ved hjælp af søde @jefi99 s fantastiske tip om brug af TopCashback. Jeg fulgte instruktionen og har nu booket 1 overnatning på Best Western Hotel Prisma i Neumünster (sidste gang jeg boede dér fik jeg for første gang 600 EB point :)) og 2 nætter på Best Western Hotel Hamburg International. Jeg skal derned i ugen efter påske sammen med en veninde og jeg skal selvfølgelig nok fortælle alt om mine oplevelser. I forbindelse med bookingen fik jeg samtidigt oprettet mig til BW Reward programmet og det så da ud til, at jeg allerede fik nogle gode points på kontoen ;):)
     
    tbh, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg havde en nat på best western i Seoul (New Seoul Hotel), i midt Februar. Udover at hotellet var så kedeligt at det ikke var værd at nævne her, så fik jeg først ved ankomst at vide at der var 'construction', så jeg kan ikke huske om det var efter kl. 8 eller 9 var der så meget larm at jeg ikke kunne sove. Indeklimaet var også ret dårligt, men jeg havde lagt dette stay bag mig, ind til jeg i dag tænkte på at jeg ikke havde fået mine EuroBonus point for dette stay.

    Jeg loggede ind på min Best Western Rewards konto og undrede mig over at have fået point i stedet for 'Miles', og så tjekkede jeg for en sikkerhedsskyld mine preferencer hvor der heldigvis stod at jeg skulle tjene Miles... Jeg brugte deres retroclaim funktion til at få kontakt til dem, hvor til de har svaret at de kan se jeg i dag har ændret til at tjene miles og at deres records viser at min konto var sat til at tjene point... Jeg har aldrig været imponeret over best western, men derfor lykkedes det alligevel for dem at skuffe mig gang på gang!

    Edit:
    En mail til og så blev det da rettet:
    We apologize for any system error and have removed the February 11 point posting and posted the stay as airline miles. You should see the posting on your airline account in 1-2 airline statement cycles. Please note, you will not see the posting on your Best Western Rewards account until the miles move to your airline account.
     
    Senest redigeret: 25/3/16
    Beaglen og clager "Synes godt om" dette.
  15. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    531
    "Synes godt om" modtaget:
    1,848
    Point:
    93
    20160330_192017.jpg 20160330_192033.jpg 20160330_192051.jpg 20160330_193438.jpg 20160330_193525.jpg
    Neumünster, Tyskland
    Best Western Hotel Prisma
    Bookede:
    Standard (90 € for 1 nat for 1 dobbeltværelse inkl. morgenmad)
    Status: Ingen
    Upgrade: Nej, men som ny BW Reward medlem fik jeg en lille pose bolcher (se billedet) udleveret i receptionen
    Kommentar: Tidspunkt: 30.03.2016 - 31.03.2016. Overfor hotellet ligger der en McDonald's og en autoforhandler (Autoforhandleren har nye VW Touran, som jeg har gået og savlet over nogle gange efterhånden.....;)). Bag ved hotellet ligger Holstenhallen, så hvis man skal til shows, messer, udstillinger m.v., er hotellets beliggenhed helt ideel. Hvis man vil ind til Neumünster centrum, tager det 5-10 minutter i bil. Min veninde og jeg fik værelse nr. 311. Rigtig godt værelse med udsigt over byen. På sengen var der to små Ritter Sport chokolader som velkomst. I værelset var der elkedel, så der var mulighed for at lave kaffe / the (det stod skjult inde i skabet i skrivebordet). Samsung fladskærmen kunne med fordel godt være placeret på væggen i stedet for på skrivebordet, for man lå lidt upraktisk i sengen i forhold til at skulle se selve skærmen. Sengen var god og blød. Bruseren i badeværelset skulle man passe lidt på med. Selvom man skruede op for det varme vand, kunne der pludselig godt komme koldt vand i stedet for. Dejlig stor morgenmadsbuffét og hyggeligt morgenmadslokale. Det var 3. gang jeg boede på hotellet og jeg kommer gerne igen og kan varmt anbefale det :)
     
    Senest redigeret: 4/4/16
    jefi99, RasmusH, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    531
    "Synes godt om" modtaget:
    1,848
    Point:
    93
    20160331_143407.jpg 20160331_143437.jpg 20160331_143507.jpg 20160331_143524.jpg 20160331_143548.jpg 20160331_143631.jpg
    Hamburg, Tyskland
    Best Western Hotel Hamburg International
    Bookede:
    Deluxe Room (206 € for 2 nætter for 1 dobbeltværelse excl. morgenmad). Morgenmad kunne tilkøbes til 13 € pr. person pr. dag
    Status: Ingen
    Upgrade: Nej, men til gengæld fik jeg to værdikuponer til en gratis sodavand / spect / øl udleveret i receptionen. Værdikuponerne kunne indløses i hotellets bar.
    Kommentar: Tidspunkt: 31.03.2016 - 02.04.2016. Efter at have boet på værelse 311 på BW Hotel Prisma i Neumünster, fik min veninde og jeg på dette hotel spøjst nok værelse 113, så der var lige byttet om på værelsesnumrene og det morede vi os over :p Værelset var fint og med udsigt over en noget befærdet vej ved navn Hammer Landstrasse. Man skulle derfor lige abstrahere fra trafikken, så næste gang ville jeg nok booke et værelse, der lå væk fra vejen. Det var nu alligevel begrænset den tid vi tilbragte på hotellet, så det gik fint med at sove og om aftenen / natten var trafikken også mere afdæmpet. Værelset var i den næstlaveste kategori, så interiørmæssigt kunne jeg måske have svært ved at se forskellen mellem dette værelse og et standardværelse, men det var nu okay til prisen. Badeværelset var pænt (undskyld et lidt rystet billede). Sengen var god og behagelig og havde også en god højde i forhold til gulvet. Morgenmaden blev tilkøbt begge dage og bufféten var udmærket, men måske lidt i den dyre ende i forhold til udvalget. Det var første gang min veninde og jeg boede på hotellet. Jeg havde valgt netop dette hotel, ud fra at det var første gang jeg selv skulle køre i bil til Hamburg og derfor ville jeg gerne kunne køre til et hotel, der var til at komme til trafikmæssigt uden de store problemer og som alligevel lå i nærheden af centrum. Ca. 200 meter fra hotellet lå undergrundsstationen "Rauhes Haus" og det varede godt ca. 10 minutter før man var inde i centrum, men fin afstand. Min bil kunne holde gratis på hotellets bagvedliggende p-plads og hvis man betalte 10 € kunne den blive parkeret i en garage. Vi var fint tilfredse med hotellet og vil gerne vælge det igen en anden gang :)
     
    Senest redigeret: 4/4/16
    jefi99, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    I forbindelse med at de fixede mit stay til at give SAS point i stedet for BW point har de fået det til at tælle som et nyt stay, i forhold til deres kampagne der giver $25 gift certificate for 2 stays. Dermed har jeg fået et, og denne gang med gavmild udløbs dato til 31. August. Så er der rent faktisk en chance for at jeg vil bruge det! Har bestilt en nat i Hong Kong til ca 400DKK (der dog kan afbestilles hvis jeg får en god IHG Accelerate), så det er da en meget god rabat
     
    Beaglen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  18. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Paris
    Best Western Hotel Le Jardin de Cluny

    Bookede: Standard værelse
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja, fik en lille suite.
    Kommentar: Meget lille hotel - dog med god service. Blev opgraderet til en suite, umiddelbart den mindre gode suite, af de to der var på hotellet. Hotellets elevator udgjorde midten af rummet, selfølgelig dækket af en væg hele vereh rundt. Men der var ikke ligefrem plads nogen steder. Det var nærmest som at bo på en lang gang. Meget specielt udformet.
     
    Beaglen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    BEST WESTERN PLUS Hotel Kowloon
    Status: Diamond
    Bookede: det billigste
    Upgrade: Ingen, måske alligevel, fået et hjørneværelse

    Ikke let, at komme til i forhold til Airport Express, men jeg skulle til Shenzhen med toget og der er det let, at komme til, så "Pest eller Kolera"... - det er ok hotel, men heller ikke mere, Internettet fungerer upåklageligt. Rummet er faktisk også ret stort, men lille badeværelse. Kosteder 400kr per nat og ligger fint centralt i Kowloon og giver 600 EB Points. what is not to like. Fik rummet allerede klokken 10, lokaltid, det er ok. De lægger ikke skjul på, at de har været et Ramada hotel, se billeder fra badeværelse.

    Her er lidt fra rummet:

    2016-04-26 02.51.19.png 2016-04-25 10.21.27.jpg 2016-04-25 10.21.36.jpg 2016-04-25 10.21.53.jpg 2016-04-25 18.15.50.jpg
     
    tbh, jefi99, Beaglen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    En af mine begrundelser for samme hotel var lige netop at det var nemt at komme til/fra lufthavnen, dog med bus! Direkte bus ca. 1 min gang fra hotellet. Så er der også lidt penge at spare :)
     
    Beaglen, Kristian og clager "Synes godt om dette"

Del denne side