Erfaringer med Best Western

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jefi99, 16/5/14.

  1. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    529
    "Synes godt om" modtaget:
    1,845
    Point:
    93
    20160421_190323.jpg 20160421_190414.jpg 20160421_190441.jpg 20160421_190448.jpg 20160421_190538.jpg 20160421_190612.jpg 20160421_190632.jpg
    Hamburg, Tyskland
    Best Western Hotel Hamburg International
    Bookede:
    Deluxe Room (108 € for 1 nat for 1 dobbeltværelse excl. morgenmad). Morgenmad kunne tilkøbes til 13 € pr. person pr. dag. Herudover skulle jeg betale 5 € pr. hund (havde to hunde med)
    Status: Ingen
    Upgrade: Nej, men til gengæld fik jeg to værdikuponer til en gratis sodavand / spect / øl udleveret i receptionen. Værdikuponerne kunne indløses i hotellets bar.
    Kommentar: Tidspunkt: 21.04.2016 - 22.04.2016. Så befandt jeg mig på hotellet igen og denne gang i mandligt selskab og med to hunde. Min ene hund skulle HD fotograferes (dette er billigere i Tyskland end i Danmark og det var så ikke årsagen til turen, men mere af den grund at min hund skal bruges til avl i Tyskland og så er HD fotograferingen påkrævet) og dyrlægen boede i Lüneburg området syd for Hamburg og så var det nærliggende at vælge dette hotel igen, eftersom aftenen og natten skulle tilbringes i Hamburg. Jeg havde egentlig ønsket det samme værelse som sidste gang, men allerede dagen efter booking blev jeg ringet op af hotellets søde receptionist, som sagde at jeg skulle have værelse 518 på øverste etage i stedet for, grundet at jeg skulle have hund med. Det var lige knebent nok, at jeg fik lov til at have to hunde med (1 er tilladt), men det var dog i orden eftersom en Beagle er en noget mindre hund (ca. 40 cm i skulderhøjde) og så gik det fint. Ved ankomsten var der endda et lille særligt velkomstbrev til hundene - skrevet i humoristisk stil, men dog også i en bestemt tone så man var klar over reglerne for at have hund med på hotellet. Selve værelset har nok engang været et "Executive" værelse eller noget i den retning. Det var i hvert fald temmelig stort og der var god plads og med udsigt over hustage, men dog havde værelset interiørmæssigt et lidt gammeldags præg efter min mening.
     
    Senest redigeret: 4/5/16
    Baadsgaard, Ulrik, RasmusH og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det da ok for en enkeltovernatning til 400kr...

    Udklip.PNG
     
    asf, Baadsgaard og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    BW Harbour View Hong Kong
    Bookede: deluxe m. view
    Upgrade: det var vidst "bedste" værelse, men alle kostede det samme som var ≈ 360 HKD.
    Status: Diamond
    Andet: "You get what you pay for". Værelse som en cigar-æske med stenhård seng. Ankom kl. 8.30, og straks sagde de at man først kunne få værelse kl. 14. Sagde at jeg havde lavet request på early arrival og var Diamond, og fik værelset kvart i 12 i stedet.
    Ingen velkomstgave el. any recognition... dog glimrende rooftop-pool og ok location, der var nem at komme til med bus A10-12 fra lufthavnen.

    Her er et dårligt billede af poolen. Har også et med kæresten i bikini, men det kommer altså ikke op på IF ;)
    2016-05-15 16.05.34.jpg
     
    PeterA, Beaglen, Baadsgaard og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    alexanderln og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. larsroug

    larsroug Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    Juni 2016 først Edinburgh.
    BEST WESTERN PLUS Bruntsfield Hotel
    havde få dage før statusmatchet mig fra Hilton Guld til BW diamant.
    hotel sødt udefra, lidt opgradering fik bla avisen The Scotsman om morgenen. meget typisk britisk.

    få dage efter i Dublin på noget der hed best western Skylon Dublin. som var bestilt på hotels.com mange måneder før jeg vidste om reward programmer. det dyreste hotel jeg har bestilt via Hotels.com, jeg blev narret lidt af billederne.
    kom med mit diamant kort, de sagde de opgraderede mig til en bedre værelse som var ret slidt, lå ud mod en gård som virkede som skraldegård, når man kom ind var udsigten en mur. Jeg beklagede mig og fik et bedre dagen efter med udsigt til byen. dog et kedeligt sted dog ok restauranter over på den anden side af vejen. men ret langt ude af selve byen så det tog en halvtime at gå ind.
     
    Beaglen, Henry og asf "Synes godt om dette"
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    The Best Western Hotel Causeway Bay
    Bookede: almindelig
    Upgrade: Intet
    Status: Diamond, men booket igennem Booking.com
    Andet: Rummet var lille og det virkede sku lidt snusket, lidt halv ulækkert, måske bare mig, men det var bare mit indtryk. Ok størrelse på rum og fik et rum på 21 etage, så udsigten fejlede absolut intet. Skal jeg bor der igen, nej, det er det for snusket til. Tog kun et billede ud af rummet..

    2017-03-25 06.02.32-1.jpg
     
    Beaglen, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Vel ok deal..

    Nej, du drømmer ikke... Nu kan du booke hoteller i hele verden og automatisk få tredobbelt point (600 point x 3).
    Tilbuddet gælder for alle ophold i perioden 1. april til 31. maj 2017.

    Med mere end 4.000 hoteller er der masser af muligheder! Så hvor end rejsen går til, så har vi altid noget interessant at tilbyde. Spørgsmålet er derfor mest af alt, hvilke præferencer du har.

    Skal der være varmt eller koldt? Naturskønt, eksotisk, pulserende, romantisk eller noget helt femte?
    >> Gå på opdagelse


    http://www.bestwestern.dk/sas.aspx
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Der har jeg boet et par gange nu og det ligger ok - men det er ikke luksus, men prisen kan ofres fås billigt. Så er det kun for en nat og det skal ligge centralt kan det bruges. Men det er ikke bedre end det :)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Midnatsluskeren

    Midnatsluskeren Medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    47
    Point:
    13
    Jeg undrer mig lidt over, at jeg stadig har Guld-status, selv om jeg egentlig ikke har opfyldt betingelserne de seneste par år.
    Andre der har oplevet det?
    Er det monstro fordi BW er flinke, nogle rodehoveder, eller er det fordi jeg ikke har brugt de points, som jeg har optjent?
    Og ja, jeg kan selvfølgelig bare spørge BW, men hva' nu hvis det er en fejl ;)

    M.v.h.
    Henrik.
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side