Erfaringer med Hertz

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kenneth K, 26/7/17.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå sidder og fedter rundt på Hertz' website og kan simpelthen ikke finde noget som helst sted, hvor de beskriver fordelene ved deres loyalitetsprogram endsige niveauer mm.

    De er pt. billigst på en 14 dages leje i Dubai, men med mit nyligt optjente EBG tænkte jeg jo om der ikke var noget statusmatch at hente.

    Håber nogen kan gøre mig klogere om det er værd at forfølge?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Hertz gemmer det godt, især statusniveauerne. Selve programmet beskrives på denne side og nederst er der gemt nogle links til Five Star og Presidents Circle niveauerne.
    Jeg kender ikke statusmatch fra EB, men Five Star burde være opnåeligt fra forskellige programmer og kreditkort, selvom det ikke som sådan giver meget mere værdi end ekstra pointoptjening og med lidt held bedre chance for opgraderinger.
     
    Kenneth K, Henry, Peter F. og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    TAK! Så fandt jeg informationen. Jeg vidste jo ikke engang hvad niveauerne hed, så jeg anede ikke hvad jeg skulle lede efter. Pænt hemmeligt.
     
    Kenneth K, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Så blev bilen reserveret til skiferien. Fin kampagne og snart Million Miler :rolleyes::eek::D
    hertz-czk.png
    Det er tit nævnt, at det er bedst at betale i lokale valuta. Betaling i DKK ville "kun" give knap 85.000 miles.:p
     
    DanielBahn, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  5. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Du har naturligvis rapporteret buggen, ikke sandt :)
     
    Henry, Nielspg, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Jeg forsøger, men deres AI insisterer på et bookingnummer før jeg kan snakke med nogen :)
     
    DanielBahn, Henry og Nielspg "Synes godt om dette"
  7. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Jeg har haft en rimelig lang samtale omkring muligheder for drop off uden for åbningstid, med deres twitter-profil, før jeg fandt ud af det faktisk var en Alexa-robot, og ikke en person. Den er rimelig imponerende.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Det er længe siden sidst, hvor jeg ikke var særlig imponeret af deres twitter support, men det ser ud til, de har lavet en del om sidst, så det er godt at høre.
    Jeg fik en henvisning til den rette side, hvor jeg kunne rapportere det ind, hvor der kom ret hurtig svar på email (vist nok under en time), at det er sendt videre til den rette afdeling, så alt i alt meget fin service.
     
    Henry og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  9. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Jeg har snakket med 'den' omkring statusmatch, men der gik den død.. så nu har jeg sendt en mail i stedet.. Avis er også totalt døde hvad angår at svare på status-match mails..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Hov, jeg mente Air Frances twitter support, ikke Hertz, eftersom det var en airfrance/flyingblue side for at booke Hertz (kampagneside for at vinde 50.000 miles).
     
    Henry, DanielBahn og THammer "Synes godt om dette"
  11. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    har du link til den? eller er den død?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Godaften,
    Jeg skal leje bil tre uger i Denver, USA, til sommer, men har lidt svært ved at gennemskue forsikringerne på Hertz hjemmeside.

    Vi vil egentlig helst være fuldt forsikret, med kasko uden selvrisiko og dækning af ruder, sidespejle, undervogn m.v., men jeg kan ikke helt tyde hvad der er inkluderet her. Det ligner heller ikke at kollisions forsikring er inkluderet.

    De skriver noget med super cover, men viser ikke prisen, og flere af deres links er blindgyder. Tænk at så stort et firma, kan have så ringe en hjemmeside.

    Kan nogen tyde hvad der er inkluderet, og hvad der mangler, hvis man bare vil være dækket godt ind?
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  14. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Er jeg den eneste der hellere vil have trukket fire visdomstæner ud, end at skulle booke en bil gennem Hertz' hjemmeside? Forstår ikke, hvorfor de skal være så besværligt
     
    DanielBahn, Kenneth K, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    @Sebastian011 : check lige din std rejseforsikring - eller dit kreditkort. Typisk dækker den en selvrisiko op til et vist beløb - der ofte modsvarer selvrisikoen på std lejebetingelser. Så slipper du for de dyre tillægsforsikringer.

    @RasmusH : Synes ny både Hertz og Avis er ret ligetil. Er du Gold medlem - det gør reservation og afhentning meget nemmere?
    Det eneste der som regel driller lidt er på lokationer med mange kontorer. Der er det ikke entydigt hvilket man skal vælge
     
    Beaglen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Sted: Prag City (Hotel Diplomat)
    Dato: 14. februar 2020
    Bookede: Gruppe C
    Status: PC
    Booking periode: 8 dage
    Upgrade: Ja, Gruppe E
    Bil: Škoda Superb automat

    Tilbud ved afhentning om yderlige opgradering til Mercedes-Benz E klasse. Det gav grin i kontoret at jeg takkede pænt nej fordi jeg hellere ville have en lokalproduceret bil. Det var inden de nævnte prisen på kun 7 euro, som nok må antages at være om dagen. Og ikke lige hvad vi havde mest behov for at flytte ski og kælke mellem pisterne på små, isglatte veje :cool:
     
    PENSIONISTEN, Henry og klausbm "Synes godt om dette"
  17. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Mail fra Hertz i går:
    Fornyelse af Presidents Circle :)
    Det sætter jeg da pris på.
    Udfordring #1: Synes det er meget begrænset hvad Hertz top tier giver af benefits. Jo, jeg får da en (lidt) bedre bil som regel, men andet end det...
    Udfordring #2: Jeg har ikke lejet en bil med Hertz i mindst to år. Med arbejdet har det altid været National - og privat er Avis bare kommet bedre ud. Så hvorfor dette fortsatte Presidents Circle - nu på 5. år? Den eneste forklaring jeg har er en voldsomt lang og dyr billeje med Hertz for 5 år siden - men alligevel...
    Og turen til Californien i næste måned bliver også med Avis - en faktor i prisforskel. Og opgraderingen kommer jo med SAS Gold/Diamond kuponen alligevel.

    Jo jeg er da glad for endnu et år som top tier med Hertz, men forstår nok ikke helt hvorfor jeg får det og forstår nok ikke helt fordelene ved det.
     
    Senest redigeret: 27/2/20
    Beaglen, Steen_C, SebastianBruun og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Jeg ville rigtig gerne booke med dem da vi var i Miami, da de havde noget tilbud på en Tahoe til 2200 kr. - halv pris ift de andre selskaber. Men måtte simpelthen opgive, for deres danske hjemmeside er komplet latterlig, og jeg kunne ikke få lov til at booke på den amerikanske. Deres support, via twitter, er god til at svare hurtigt. Men de svarer så ikke på det man spørger om, så de var ikke til meget hjælp..

    Vi endte med National og Avis - Og for fremtiden bliver det 100 % national
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,783
    Point:
    113
    Jeg har Five Star hos Hertz, fordi jeg er IHG Spire. Måske har du status et andet sted, som giver dig status hos Hertz?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,783
    Point:
    113
    Hvad er det, der er så besværligt? Jeg vil give dig ret i, at den måske ikke er helt up-to-date sådan rent layout-mæssigt, men jeg har da aldrig haft problemer med at finde rundt.
     
    DanielBahn, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side