Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    DoubleTree by Hilton Hotel Jakarta - Diponegoro
    Bookede: Standard
    Status: Diamant
    Upgrade: Executive Floor
    Velkomstgave: Se nedenfor
    Kommentar: det er og bliver mit yndlingshotel, god service, genkendelse og flotte værelser. Morgenmadsbuffet er overdådig.

image.jpeg image.jpeg

asf, THammer, Baadsgaard og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    DoubleTree by Hilton Hotel Sukhumvit Bangkok
    Upgrade: Highest Floor
    Velkomstgave: Ingenting
    Kommentar: Var på hotellet ved 07 tiden og fik et hjørnerum, der var fint og stort. DoubleTree ligger fint i Sukumvit, lidt tilbagetrukket fra larm og gaden. Ingen lounge, men "free flow" i Pool bar imellem 17-19, hvis man var der. Morgenmaden var med lækkert udvalg.

THammer, Ulrik, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    DoubleTree by Hilton Hotel Beijing
    Upgrade: Executive Floor
    Velkomstgave: Se nedenfor
    Kommentar: Var ventet og alt var parat til indcheckning. Havde lidt maveproblemer, så ville bare have en Coca cola og en banan. Fik jeg og fandt mit rum, som var på 2,5 værelser. Lille køkken, stue og soveværelse. Meget lækkert og kæmpe badeværelse. Lounge og udvalget var over par, lækkert udvalg og happy hour til 19:30.

image.jpeg

jefi99, THammer, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Christian Larsen

Christian Larsen Amatør

Beskeder:
    175
    374
    Point:
    63
    Spørger du efter opgradering eller sker det automatisk?

5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Får det automatisk, har HH Diamond, så det er god service! Fik ikke i Bangkok, tror jeg nok, men højeste etage med god udsigt ved check in klokken 07 om morgenen er ok..

THammer "Synes godt om" dette.
  6. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    Hilton Copenhagen Airport

Booked: Standard Room
    Status: Gold
    Upgrade: Ja til executive floor med lounge adgang
    Velkomstgave: Nej

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

jefi99, tbh, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Hilton Copenhagen Airport
    Bookede: Deluxe-room (Flash-Sale rate, ≈ 1000 kr for 2 pers.)
    Upgrade: King Executive Room
    Velkomstgave: 2 flasker vand??
    Kommentar: Fri adgang til Ni'Mat Spa som statusmedlem (normalt 125 DKK for hotelgæster). Fik både tidlig check in (kl 12) og sen tjek ud (kl 13)

Havde oprindeligt tænkt mig at lave en anmeldelse, men vælger bare at lave en lidt længere kommentar til denne tråd.

Har længe gået med tanken om at prøve Hilton CPH - dog mest med tanken om at skulle flyve næste dag. Men da chancen bød sig med en god rate - så blev det til et lille kærestesophold.

Check-in var gjort på forhånd i appen, hvor jeg havde valgt værelse 1226 med god udsigt over lufthavnen:
    Her SK909 klar til take-off
    Skærmbillede 2016-03-21 18.38.23.png
    og udsigt over Bella-Sky
    Skærmbillede 2016-03-21 18.39.13.png

ellers var check-in relativ begivenhedsløs, og fik ikke noget status-anerkendelse.. men var jo opgraderet, så det var vel også ligemeget.

Værelset var fint uden "wow", dog med god plads og udemærket wifi, der træk ca. 15 Mb/s - badeværelset var også stort med både kar-bad og bruseniege.
    Skærmbillede 2016-03-21 18.38.34.png
    Skærmbillede 2016-03-21 18.38.41.png
    Skærmbillede 2016-03-21 18.38.48.png
    Skærmbillede 2016-03-21 18.38.54.png
    der var dog kun 1 slåbrok, men housekeeping var i gangen og gav os hurtig en ekstra. Den skulle bruges til at komme ned i spa'en.
    Skærmbillede 2016-03-21 18.39.06.png
    Det var flot. Saltvandspoolen var fænomenal og dampbadet ligeså.. dog koster alt andet i spa'en og det kan hurtigt løbe op. På en søndag eftermiddag var der lidt proppet, og nogle andre danskere skulle lige teste grænserne for PDA..
    Adgang er gratis for HHonors Sølv og opad - fin perk.
    (part 1/2)

jefi99, asf, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Part 2

Loungen bød også på super udsigt, og alle 3 medarbejdere jeg mødte i loungen var utroligt imødekommende og venlige. Her var også flot udsigt over luftrummet:
    Skærmbillede 2016-03-21 18.39.19.png
    Loungen er dog væsenligt mindre end hvad jeg har oplevet fra hoteller i Asien... men det var vel at forvente

Dog er loungen "tør-lagt" pånær i tidsrummet 18-20.. men dog med et fint udvalg af alkohol-frie varer (is-the og cocio er altid dejligt ;) )
    Her er udvalget under happy-hour. Vinene var dog af SAS-kvalitet.
    Skærmbillede 2016-03-21 18.51.19.png
    Der var også lidt øl, samt noget risotto, rodfrugtsalat og ostebord.. dog var det ikke helt nok, men så ligger Burger King heldigvis meget tæt på - som i øvrigt tager Diner's u/ gebyr

Morgenmad foregik også i loungen.
    Skærmbillede 2016-03-21 18.51.26.png
    det ser ikke ud af meget, men der var alt hvad man ønsker. Æg/Bacon, lækkert brød, the-birkes you-name-it og varer helt indtil 10.30, selv på hverdage.

Check-ud blev forlænget direkte fra loungen som var på 12. sal ligesom værelset :)

Alt i alt 24 t well-spend på Hilton CPH.. kommer gerne igen til en god pris :)

jefi99, asf, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Fede fly fotos :)

Frequie "Synes godt om" dette.
  10. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    Hilton Bangkok Sukhumvit

Booked: Billigste standard værelse
    Upgrade: Ja til Junior Suite, med adgang til Executive Loungen.
    Velkomstgave: Nej, bortset fra 2 flasker vand.
    Andet: ankom først kl 01.00 så ret begrænset brug af rummet. Fik lov til at vente med at tjekke ud til kl 16.00.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

jefi99, Frequie og Kristian "Synes godt om dette"
  11. RasmusP

RasmusP Aktivt medlem

Beskeder:
    88
    208
    Point:
    33
    Hilton Prague

Booked
    : 4 nætter i billigste standard værelse, med prisgaranti
    Upgrade: Til execitive floor, med adgang til loungen. Upgrade bekræftet 3 dage inden ankomst.
    Velkomstgave: En pakke kolonada, tynde tjekkiske vafler. Var virkelig gode og var nede i supermarkedet og købe en del med hjem.
    Andet: Morgenmad kunne tages enten i loungen eller i restauranten. Udvalget var meget større i restauranten, men i loungen kunne man bestille vafler, omeletter eller eggs benedict (ingen menukort, men man skulle bare spørge). Udvalget i loungen i løbet af dagen var udmærket og der var aldrig propfyldt. Generelt utrolig god service og værdi for pengene. Hotellet ligger 15 minutters gang fra den gamle bydel, men kan gå langs floden. Der var mulighed for at rengjort sit værelse hele dagen og rengøringspersonalet var søde nok til at give et par ekstra flasker vand ved forespørgsel udover de to flasker man fik gratis hver dag på værelset.

Der var dog to minusser. Den ene var at deres wifi var langsomt og man skulle betale ca.180 DKK i døgnet for premium wifi. Det andet minus var at værelserne ikke var lydisoleret, hvilket betød man kunne høre rengøringspersonalet i gangen, når folk snakkede og når børn løb rundt.

Derudover kunne hotellet godt bruge en renovering og modernisering. Fx var bruserne i pool-området bedre end dem på værelset.

Et utrolig godt hotel til pengene, men næste gang vælger jeg nok et 4-stjernet hotel med lydisolering og bedre internet.

Senest redigeret: 12/4/16
    tbh "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Dubai Al Muraqabat
    Booket: 1 king std. room
    Upgrade: Næppe, men "High Floor and away from lift"
    Andet: Velkomstgave 1 kaffekop og dadler. Dejligt, fin lille gave. Indcheckning gik fint og værelset var parat. Sjovt nok havde de skrevet til mig 2 dage før om min ankomstti

image.jpeg

clager, jefi99, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Hvilket hotel? ;)

RasmusP og Ulrik "Synes godt om" dette.
  14. RasmusP

RasmusP Aktivt medlem

Beskeder:
    88
    208
    Point:
    33
    Haha det gik lidt hurtigt. Hilton Prag :)

Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Dem er der to af... ;)

prg.png

16. RasmusP

RasmusP Aktivt medlem

Beskeder:
    88
    208
    Point:
    33
    Ja men det ene hedder Hilton Prague og det andet Hilton Prague Old Town...

Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  17. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Frequie "Synes godt om" dette.
  18. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    Ja det er et godt tilbud. Hvis man bor på en resort eller lign. hvor man fx også handler ind i butikker, spiser på restauranter osv. så kan man få skrabet ret mange point sammen hvis man kører det hele på room charge :)

Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  19. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Vi - dvs min bedre halvdel og jeg, startede St.Bededags ferien med en gratis overnatning på CPH Hilton. Historien er at sidste år i marts var jeg og nogle japanske kunder booket på Double Three Morrison i Dublin for et par nætter - i øvrigt et godt hotel, når ellers de har de bestilte værelser til rådighed. Det havde de så bare ikke dengang, og vi havde et hyr med at råde bod på skaden. Vi blev i stedet indlogeret på Conrad med vouchers til det ene og det andet. Dagen efter jeg kom hjem skrev jeg en klage og fortalte at jeg havde store problemer da mine gæster var i Irland for at underskrive "en million dollar deal", hvilket vel var sandt. Jeg nævnte ikke hvor mange nuller der var på. Jeg smurte virkelig tykt på, og jeg fik så en voucher til en overnatning i en weekend som plaster på såret. Så er der sikkert nogle der spørger hvorfor København? Det er fordi jeg havde glemt den, og i sidste weekend spurgte min kone om ikke den der ting fra Dublin snart udløb og derfor måtte vi "tage til takke" med København. Det var en god aften, vi startede med at tage metroen til Nørreport og fik shoppet, drukket kaffe og senere en øl på Hvids hvorefter vi returnerede til Hilton til en sponseret middag. Op på værelset med udsigt over lufthavnen. Næste morgen lidt spa og morgenmad og så en tur til Dragør. Vi taget lidt fotos, men de blegner helt ved siden af @alexanderln 's, så I får kun to som bevis på at jeg har været der :). I øvrigt lagde jeg mærke til at de brugte tværbanen til landing (en DAT ATR og Widerøe Q400), men at flyene lettede mod nord.
    20160421_221053.jpg 20160422_081008.jpg

Et dårlig foto af DAT's ATR landende på tværbanen.

20160422_081558.jpg

asf, Baadsgaard, tbh og 8 andre "Synes godt om" dette.
  20. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Skarp kone du har der, holder øje med udløb af dine hotel vouchers ;) Lyder sgu da som en fin hygge tur.:)

Baadsgaard, tbh, RasmusH og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side