Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    "Synes godt om" modtaget:
    5,820
    Point:
    113
    Hampton Inn, Goleta/Santa Barbara
    Bookede: Studio 1 King Bed + Sofa Bed (25 % rabat kampagne)
    Status: Guld
    Upgrade: Det sagde de, men det var ikke tilfældet. Dog ok værelse.
    Velkomstgave: Lidt snacks + sodavand fra deres pantry samt 250 pts
    Andet: Super location når man kun er nogle dage i SBA. Kun 2 mins kørsel fra lufthavnen. Ellers et typisk Hampton uden at imponere, og ret dyrt ligesom alle andre hoteller i området.

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Hilton Los Angeles Airport
    Bookede: Billigst mulige standard dagen før ankomst - 2 nætter
    Status: Diamond
    Upgrade: til executive floor - 17. etage med udsigt over landingsbaner
    Velkomst: de sædvanlige 2 flasker vand

Det er et stort hotel med 1200+ værelser. Ground floor er en “banegård” hvor der døgnet rundt er aktivitet og der går shuttlebus til LAX hver 15-20 minutter.

Ground floor har en italiensk restaurant, en alm restaurant, en cafe-agtig døgnåbent bistro-ting med Starbucks og en bar hvor man også kan spise. Herudover giftshop med alt det, der normalt er i en minibar på værelset, som der ikke var nogen af.

Executive lounge på 16. etage med udsigt over hele lufthavnen, men meget begrænset udvalg - og det inden for faste tidspunkter - og bestemt ikke meget executive over det. Diamond har gratis morgenmad, som foregik her, hvilket også var ret begrænset i udvalget. Skulle man have mere, var det ned i restauranten, hvor man kunne få buffet for 28 dollar.

I og med hotellet ligger lige ud til 2 start/landingsbaner, kan man hele tiden høre støj fra startende eller landende fly - meget støj og det høres også på værelset. Mit værelse var placeret lige ved siden af hvor rengøringen havde lager, så der var også pænt meget larm derfra meget af tiden. Badeværelset er ikke voldsomt stort og badekarret er lidt større end håndvasken.

Hotellets placering er ikke centralt for ret meget andet end hvis man skal ud at flyve - eller har bil - eller kan tage nogle af shuttlebusserne fra lufthavnen til udvalgte destinationer. Det tager ca 15 minutter at gå over til lufthavnen langs en meget trafikkeret vej - men i rush hours er det hurtigere at gå end at tage hotel-shuttlebussen derover.

Konklusion: et okay hotel, hvis man skal bruge en overnatning i forbindelse med rejse eller er på business, men er nok ikke det fedeste sted at slæbe familien med hen. Jeg hyggede mig dog - især var staff super høflige og hyggelige.

Værelset:
    IMG_9430.JPG

Udsigt fra værelset - der er 2 baner, der starter der, så så flere gange 2 fly lande ved siden af hinanden
    IMG_9436.JPG

Udsigt fra executive lounge på 16.
    IMG_9439.JPG

Her ses hotellet fra sæde 27H på SK940 :)
    IMG_9500.JPG

Attached Files:

Senest redigeret: 27/4/16
    PENSIONISTEN, rasmus.emil, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  3. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Hilton San Francisco Financial District
    Bookede: Flash Sale Premium floor - 2 nætter
    Upgrade: ikke flere ledige værelser, så fik vist knap nok premium floor
    Øvrigt: Forsøgte checkin via appen, men den kom med en fejlbesked, så opgav - skulle nok have ignoreret og fortsat og så havde jeg fået et bedre værelse end det på 5.
    Fin morgenmad og lidt aftensmad i en lille executive lounge på 26. etage.
    Skulle bruge et mødelokale og fik lov at låne deres Cloud Lounge uden beregning - incl kaffe.

Hotellet ligger som en af de sidste højhuse i financial district og umiddelbart bagved ligger Chinatown.
    Det tager 5-7 minutter at gå til nærmeste Bart-station (metro), som går helt ud til lufthavnen - ca 10 min gang til vandet og ca samme tid til Union Square (som i min optik er voldsomt opreklameret).
    Meget høfligt og imødekommende personale - dejligt værelse og ok mad.

Satte mig for at gå de 7 km til Golden Gate Bridge, men der er jo lidt bakker imellem, så efter at have forceret sådan en, og kun var godt halvvejs, besluttede jeg at zoome lidt med kameraet hen mod broen og så måtte det være nok.

Der ligger et andet Hilton tæt på, som hedder noget med Parc 55 - og valget stod mellem de 2. Næste gang tager jeg nok også dette, omend til den dyre side…..men så så også en nyhedsoverskrift mens jeg var der, som fortalte, at San Francisco er en af verdens dyreste byer at være forretningsrejsende i.

Værelset fra en vinkel:
    IMG_9159.JPG

Fra den anden vinkel:
    IMG_9160.JPG

Udsigt fra executive lounge på 26. etage:
    IMG_9268.JPG

Udsigt ud over Chinatown mv. fra 26. etage. Alcatraz ligger bagved.
    IMG_9284.JPG

Nielspg, PENSIONISTEN, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Mine forældre drager mod Bangkok på sølvbryllups-tur i morgen hvor de skal bo på Conrad (HHonors Gold).

Under korrespondance med hotellet fortæller de at det er deres sølvbryllupsdag i weekenden, og håber de vil sørge for et godt rum til dem. De svarer hurtigt tilbage med et tillykke, og en upgrade fra et corner room --> executive suite (3. upgrade-trin). Flot service :)

Nielspg, Ali Taran, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  5. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Hilton Newark Airport
    Bookede: Billigst mulige -der var kun 2 kategorier på dette hotel.
    Upgrade: double deluxe.
    Kommentar: den mindste morgenmads buffet jeg har oplevet på Hilton. Derudover var det varme mad koldt. Glad for jeg ikke skulle betale $22 pp for dette men inkl.

Ulrik og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Scranton Hilton & Conference
    Bookede: Billigst mulige
    Upgrade: Ja højeste kategori - King deluxe whirlpool suite.
    Kommentar: fik først opgradering efter jeg spurgte Jim Carrey i receptionen. Han kiggede hurtigt og fandt noget som han mente jeg ville synes om.
    Meget god morgenmad.
    Hotellet var meget lidt belagt denne søndag.
    Scranton er en meget gammel by og den første by i USA til at få Electric trams

asf, Kristian, alexanderln og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Det er da ikke det Scranton er kendt for!!

Kristian og RasmusH "Synes godt om" dette.
  8. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Også kendt for "The Office"

9. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Doubletree Greentree, Pittsburgh
    Upgrade: nej
    Velkomst: udleveret i receptionen 2 flasker vand
    Kommentar: fuldt booket med en it sikkerheds konference.
    Et gammelt ikonisk hotel.
    Kun i Pittsburgh for at se Penguins i nhl conference final.

10. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Hilton Harrisburg, PA
    Upgrade: Ja til executive floor
    Velkomst: udleveret i receptionen 2 flasker vand
    Kommentar: fuldt booket hotel
    Et gammelt ikonisk hotel.
    Morgenmad i executive lounge var mildest talt mangelfuld og man kunne ikke bestille andet. Gik ned i receptionen og sagde det var underligt at der ikke var nogle healthy choices og udvalget var mangelfuld. Fik undtagelsesvis en voucher til restaurant i stedet hvilket er normalt i USA når der er lounge.

11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Goddaw mand økseskaft:

"Dear Mr. Laursen ,

Greetings from Hilton Chennai!

We are glad to see you DiamondHHonor member, we thanks for your loyalty with Hilton.

This email is to reconfirm your room reservation from 22nd May to 24th May , 2016.

Kindly request you to fill the below details to enable us to serve you better.

Arrival Time:
    Flight details:
    Airport transfers (Y/N):
    Designation:
    HHonors Number:
    "

Øhh, hvis de vidste jeg var Diamant, hvorfor fanden udfylder de det så ikke, så det er lettere for mig?

Baadsgaard, PENSIONISTEN, lionshield og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    Hvordan skal de vide hvilket fly du kommer med?

13. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Big brother is watching....de ved vel alt

14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Men mit navn og HH nummer kan de da ligesom godt Pre-udfylde, sådan for servicen skyld...

clager "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Chennai

Bookede: Standard
    Status: Diamant
    Upgrade: Top Floor
    Velkomstgave: Fik et fint stort værelse på Top Floor samt en lille gave med noget slik, som jeg afviste
    Kommentar: Virkeligt et flot hotel, alt spillede. Meget serviceminded personale. Alle talte godt engelsk, gav god service. Morgenmaden blev indtaget i Executive Loungen, den var ok, men man kunne bestille som man ville. Aftendrinks var også fint.

2016-05-22 16.05.00.jpg 2016-05-22 16.05.07.jpg 2016-05-22 16.05.22.jpg 2016-05-22 16.05.50.jpg 2016-05-22 16.48.01.jpg 2016-05-23 14.44.46.png

Senest redigeret: 25/5/16
    tbh, PENSIONISTEN og clager "Synes godt om dette"
  16. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Har nu på de seneste 2 uger på 3 af 4 hilton/doubletree hoteller i USA oplevet for gamle drikkevarer/chips i vending machines og i executive lounge. Det blev håndteret meget forskelligt. Et sted blev den byttet med undskyldning, andet sted ingen bytning eller så meget som en undskyldning. Tredje sted som var loungen var de ligefrem arrogant over jeg kunne tillade mig at sige det.
    Overvejer at skrive til dem men er ikke sikker på om jeg skal gøre det til hvert sted eller samlet til en mail. Håber de næste 4 bliver bedre.

Ulrik, Nicki Lolk Sørensen og tbh "Synes godt om dette"
  17. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Relateret historie... jeg brugte en vending machine til at få en cola i går. 5 euro seddel ind, 1 euro dåse cola = 4 euro tilbage i mønter imellem 5c til 20c... *suk*

Kristian, Nicki Lolk Sørensen og Ulrik "Synes godt om dette"
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Mumbai International Airport
    Upgrade: Top Floor, 4.sal
    Velkomstgave: fik et forholdsvist stot værelse (ifht de andre jeg rejste med)
    Kommentar:Ældre hotel, men virkeligt velholdt. Lige ved lufthavnen, man bestiller shuttle, som er en fin limol med vand og hete dynen. bliver kørt ca. 400m, men der er fro varmt at gå. Det her er et fint hotel, velholdt og hodt i "colonial style", personalet er serviceminded. Executive lounge er ligeså fin med egen kok og serveringsprsonale. God værdi!

2016-05-24 20.55.22.jpg 2016-05-24 20.55.35.jpg 2016-05-24 20.55.58.jpg 2016-05-24 20.56.22.jpg

Baadsgaard, tbh, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Conrad Pune
    Upgrade: Executive Floor, 13. sal
    Velkomstgave: Fad med frugt samt et personligt brev og chokolader. De smagte godt..
    Det her hotel er nok det mest eksklusive jeg har boet på, virkelig, som i virkelig top notch service. Der er ikke så meget der, skal jeg til Pune igen, så bliver det Conrad Pune. Super serice, intelligente folk og bare servicemindede. Skulle afsted inden restauranten åbnede, ingen problemer, jeg sørger for, at der er morgenmad, den er sund, æbler og sandwich. Det var der ved udchecking og en cappuccinno der blev fikset. Jeg lader billederne tale...

2016-05-26 04.04.35.png 2016-05-26 19.01.12.jpg 2016-05-26 19.01.37.jpg 2016-05-26 19.01.50.jpg 2016-05-26 19.02.26.jpg 2016-05-26 19.03.48.jpg 2016-05-26 19.04.17.jpg 2016-05-26 19.04.49.jpg 2016-05-26 19.15.19.jpg

Nielspg, Christian Larsen, jakobv84 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    HHonors har haft nogle IT opdateringer over weekenden og i den forbindelse besluttet at jeg skulle have Diamond VIP Bonus for nogle gamle stays, fra før jeg var diamant.
    Selvfølgelig begrænset værdi med ~3700 point (med mindre man bruger dem som @alexanderln ), men når det er gratis så skal de da have tak alilgevel :)

Senest redigeret: 5/6/16

Del denne side