Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Dubai Al Mina
    Bookede: Standard
    Status: Diamond
    Upgrade: High Floor 3. sal ud af 4 - så næppe
    Velkomst: Fin lille kop (endnu en) med en lille gave af dadler samt et brev stilet til mig..
    Kommentar: Fint hotel, ikke brugt det før, ligger væk fra alt og op ad en tankstation og jeg havde kig til "Dubai dry Docks", fint nok hotel og godt personale. Alt var standard, rum, services osv - vil jeg bo der igen, måske, kommer an på raten, for ligger ikke dumt i forhold til Convention Center, men måske for nogle af mine kunder ikke optimalt...

2016-05-30 22.50.44.jpg 2016-05-30 22.51.08.jpg 2016-05-30 22.51.20.jpg 2016-05-30 22.52.42.jpg

PENSIONISTEN, THammer, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Hilton Nairobi Kenya
    Status: Guld
    Upgrade:Executive Floor (der var i alt 16 etager så vidt jeg husker og vi endte på 13)
    Velkomstgave: Fik et fint stort værelse på ExecutiveFloor, 4X 0,5 liter kildevand. Ca kl 16 kom de med et par stykker choko samt 2 glas frisk lavet limonade
    Kommentar: Jeg ankom til hotellet kl 06 om morgen. Var godt klar over jeg først måtte tjekke ind kl 14. Jeg blev mødt af en super frisk receptionist. Nu ved jeg ikke hvor tit de møder loyalitet kunder men da han så min guldkort sagde han Mr taran de er jo Guld kunde. Tusinde tak for de har været så loyal overfor Hilton at det har lykkes dem at blive Guld. Det er noget vi værdsætter her i Nairobi. Allerede der følte jeg mig værdsat. Efter han tastede lidt ind fortalte han mig at jeg blev rykket op til Executive Floor pga mit kort. Så tastede han videre og fortalte mig at mit værelse var klar så jeg kunne bare smutte der op med det samme. (Det var en kæmpe lettelse.) Så sagde han; Ta op i Executive Lounge nu. Der er morgenmaden klar. I restauranten servere de først kl 06.30 (om 20 min)Så lig dem til at sove i nogle timer. Og kl 10 kan de stå op og komme her ned og spise morgenmad i restauranten. Og efter deres anden morgenmad trænger de sikkert til en go massage her på hotellet. Efter en lang flytur er massage sagen. Så jeg fulgte hans råd. Super go kunde service. Kommer jeg til Nairobi igen så skal jeg helt sikkert der ind igen.

Nielspg, RasmusH, tbh og 10 andre "Synes godt om" dette.
  3. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Hilton CPH Airport
    Bookede: Standard prepaid billigst mulige - Hhonors member rate
    Upgrade: King Executive Room Plus - 45m2 - 12. sal med udsigt til Øresundsbro og dele af runway.
    Andet: Tidlig checkin kl 11. Havde ved bestilling skrevet at det var min fødselsdag, og at jeg glædede mig til et dejligt værelse, hvorfor jeg tror, jeg fik plus-rummet.

Sen frokost blev indtaget på Burger King og aftensmad på hotellet med en bøf fra kortet. De har også noget buffet, hvor jeg tidligere har prøvet juleudgaven - og hvor fisk/sild mv var helt fantastisk, så skuffede hovedretterne (i forhold til prisen) og derfor valget jeg alacarte. Det var ok - men jyden i mig mener, at forholdet mellem pris på maden og oplevelse heraf ikke matcher - men da jeg var træt, var det et ok alternativ til en tur på MASH inde i byen.
    Deres lounge er fin - og super morgenmad.
    Var en tur i spaen og fik det skrevet på værelset - og fik dermed også point for udgiften til spa.

Forudbestilte parkering i P7 (i samme bygning som hotellet) via CPH Advantage, så slap med 149 DKK for et døgn (weekendrabat) mod 350, som det koster, hvis man kører ind.

Alt i alt super dejligt hotel og når de har nætter, der er til at komme til for penge, kommer jeg helt sikkert tilbage. Og rigtigt godt internet så et godt sted at arbejde, hvilket blev udnyttet til fulde.

Værelset:
    IMG_9679.JPG IMG_9680.JPG

Emirates A380 pushback - og en Norwegian Dreamliner, der venter på at komme ind
    IMG_9682.JPG

A380 takeoff
    IMG_9684.JPG

Nielspg, Nicki Lolk Sørensen, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,596
    6,838
    Point:
    113
    @Baadsgaard
    Du har virkelig ret mht parkeing på p7 og Hilton. Natten før jeg skal på de lange flyvninger, plejer jeg også at overnatte på cph Hilton, og det er virkelig genialt at parkere liiiiige ved siden af elevatoren op til lobbyen. Man kan således have en nightbag kun til denne overnatning og smide bag´en ind i bilen om morgenen, når man alligevel skal ned til morgen mad.

Ulrik, clager, Baadsgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Mine cookies fortæller mig at man kan bo på Hilton Copenhagen for 6 pund.
    Har tjekket mange datoer og har ikke stødt på fejlen endnu.. er der nogen der kan finde sådan en pris?
    Skærmbillede 2016-06-19 13.53.27.png

Nicki Lolk Sørensen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  6. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,559
    13,127
    Point:
    113
    Gætter på, det er prisen på en danskvand i minibaren på værelset.;)

Ulrik og alexanderln "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Paris Charles de Gaulle Airport
    Upgrade: 3. sal og fik et hjørneværelse, der var ret stort med fin udsigt over lufthavnen
    Velkomst: Kunne have valgt værelse, men havde valgt en dobbeltseng og ville faktisk have en King Size. Men jeg ville få et større rum med dobbeltseng og det var stort og god udsigt. Adgang til Lounge, ikke noget at skrive om, især morgenmaden var kedelig. Kunne have taget restauranten, men Lounge var fin nok med kaffe, croissant og frugt. Betalte 132€, som var ok!
    2016-06-20 22.23.09.jpg 2016-06-20 22.23.53.jpg 2016-06-20 22.24.15.jpg 2016-06-20 22.24.29.jpg 2016-06-21 07.14.04.jpg

Frequie, Ulrik, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    Hilton Singapore
    Booked: King Hilton Premiun
    Status: Gold
    Upgrade: Ja - til 21 etage Executive Room.
    Velkomst gave: Ja - Chokolade.
    Andet: Dette er det første hotel uden for US der tester systemet med at downloade nøglen til dør og elevator til din telefon. I Singapore tillader loven dog ikke at du blot downloader nøglen og går direkte til værelset når du kommercielt så her skal man stadig forbi receptionen for at blive registreret.
    Jeg har haft lidt blandede oplevelser med det indtil videre. Man skal åbne sin App i god tid inden man kommer til døren eller elevatoren, og hvis først den elektroniske kommunikation svigter når man står ved døren, så er er det lidt svært at tage elevatoren med til receptionen og få hjælp, men man også skal bruge den elektroniske nøgle i elevatoren. Hvis man ikke hr fået åbnet sin app inden man kommer ind i elevatoren og "låst den op" risikere man at ende på en helt anden etage, inden man har fået sin telefon og elevator til at snakke sammen.
    Som back-Up har jeg fået et godt gammeldags elektronisk nøglekort.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

PENSIONISTEN, rasmus.emil, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Hilton Copenhagen Airport
    Upgrade: Ja, til Exec Plus Room

Mit andet stay på Hilton i CPH.. Altid en fornøjelse. Udvalget af mad er lidt begrænset i lounge, men helt ok. Niimat Spa er lækkert og personalet super. Upgraden var fin til OK stort Exec Plus room, der dog ikke var klar ved ankomst.. men fik det lige før oprindelig check.in kl. 14.
    2016-07-26 20.03.37.jpg
    2016-07-26 20.03.21.jpg

Ulrik og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    ikke at vi er så mange Diamonds her på IF, men en måde, at bruge lidt point er her: https://diamondmall.hiltonhhonorsshopping.com

Blandt andet, Bose 35 for 191K point, en Apple 6S for 490K point, TSA Pre-clearance for 30K (gælder sikkert kun for amerikanske statsborgere..) og sikkert en masse andet...

11. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Vi er da mindst 6 mener jeg nok!
    Fint nok hvis man ikke har andet at bruge dem på, men ikke fantastisk value? TSA Pre havde været lækkert, hvis bare man være derovre fra!

Kristian "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Bose 35 for 191k lyder ikke så dårligt..
    men hvis pakken kommer fra USA skal man sikkert betale moms :(

13. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Kunne godt bruge et tip og kan se, du har været på begge: Har en weekendtur til NYC (2 nætter) om ikke så længe - rejser alene og er Hilton Diamond. Har pt booket refunderbart værelse på både Midtown og Millenium til hhv 375 og 325 USD pr nat. Midtown har lounge og vel ca 4 gange så stor som Millenium. Jeg læser reviews som gal for at finde ud af, hvilken af dem, jeg skal vælge - og går efter både value for money og value for status.
    Hvilken af de 2 ville du vælge?

14. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Hampton by Hilton Krakow
    Bookede: Standard (5 nætter for 20.000 HHonors Points)
    Upgrade: Næ. Der var dog heller ikke ledighed da jeg tjekkede online på dagen
    Velkomstgave: Ja, 250 points + snack og sodavand
    Andet: Fint og nyt hotel som stadig er Cat. 1. Utrolig god value. 10 mins med sporvogn fra centrum.Flotte værelser og imponerende morgenmad - noget bedre end på Hamptons i US.
    2016-08-15 10.01.25.jpg
    I øvrigt fremragende fitnessrum - ikke noget det ikke har :)
    2016-08-15 11.01.43.jpg
    og så er der en masse speciele tv-kanaler. Tekst-tv forsiden på kanal 1 ser sådan her ud, og så kan I selv gætte jer til hvad der er på Kanal 9 hen på aftenen ;)
    2016-08-14 22.14.24.jpg

Senest redigeret: 15/8/16
    THammer, clager, RasmusH og 5 andre "Synes godt om" dette.
  15. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93

Hvis jeg alene ser på hotellet, ville jeg uden tvivl vælge Hilton Millenium. Så vidt jeg husker har ingen af dem lounge, men Millenium havde en bedre morgenmads-buffet og værelserne var større.

Og så var jeg glad for at slippe for al turist-helvedet omkring Times Square :)

Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Super - mange tak:)
    Jeg kan se, der er ret gode penge at spare ved at tjekke priser ofte og priserne svinger en del fra dag til dag.
    Jeg er nu på 3. reservation på midtown, hvor det samme værelse er faldet omkring 50 USD pr nat - og på Millenium er prisen på en junior suite city view lige blevet det samme som et Deluxe var i går, så der er der også lavet ny reservation.
    Ret fedt, at der er så store udsving i priserne - tyder på en god konkurrence, som vi ikke ser så meget i DK. Og naturligvis rigtigt surt, hvis man booker non-refundable....;)

17. Kasper

Kasper VIP medlem

Beskeder:
    154
    353
    Point:
    63
    Kan også anbefale Millennium. Havde fornøjelsen i 3 dage, og spurgte pænt om der var nogen mulighed for værelse højt oppe. Yes sir, og jeg endte på 52 etage, lige ud mod World trade memorial. Og elsker de vinduer de har i deres værelser fra gulv til loft. Og så er elevatoren til de øverste etager en oplevelse. Mener det tog Ca 23 sekunder fra stue etage til 52 etage. Masser af kiosker, restauranter tæt ved, og en Starbucks ved hotellet. Flere undergrunds stationer ved hotellet. Og en blok ved siden af hotel, er der forholdsvis billig shopping center.
    Gå evt forbi Wallstreet og ned til kysten, og følg stier og parker hele vejen langs Manhattan syd spids.
    Nå, nu får jeg sgu lyst til en tur derover igen. :)

Ulrik og Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  18. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Fedt fedt - tak :)

19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Husk Dobbelt Point kampagnen fortsætter året ud, har ikke et link, men mon ikke det snart kommer?

Udklip.PNG

Henry, clager, Baadsgaard og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Lige en follow up på NYC-hotellerne. Monitorerer stadigt priser derovre og Hilton Millenium er nu faldet yderligere. Så i forhold til den oprindeligt bookede cityview har jeg nu booket en cityview juniorsuite og prisen det til trods pt 50 USD billigere pr nat. Så det kan godt betale sig at holde øje med priserne og springe prepaid over. Har stadigt også booket på midtown og Radisson Broadway - men det ender nok med Millenium

asf, tbh, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side