Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hampton Inn Medford (Oregon, USA)
    Booked: 2 Queen non-smoking
    Pris: 147 USD inkl. tax for 2 voksne + 1 barn (det koster ekstra for barnet hvilket virker ret latterligt når man booker 2 queen)
    Status: Ingen

    Meget fint overnatningssted hvis man er på road trip nord/syd i Californien, det ligger cirkus midt mellem Seattle og San Francisco.

    Ankom sent om aftenen med en sovende lille dreng, så vi satte pris på det gik hurtigt og glat med at få værelset. Tungt amerikansk design med mørkt træ og tykke tæpper, men det var super rent og der var køleskab, kaffemaskine og toiletartikler.
    Morgenbuffet viste sig at være væsentlig bedre end forventet, der var både frisk frugt, lav-selv-vafler, frisk brød+pålæg, havregrød og en overraskende god kaffe (synes sort kaffe har det med at være tyndt og kedeligt i USA). Fint man kunne tage kaffe to go i lobbyen, når man kørte derfra.
    Der var både fitness og pool, men vi brugte det ikke.
     
    Henry, asf, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hilton Schiphol Airport
    Da KLM ikke havde lyst til at rebooke os til TAP LIS-CPH blev det til en nat på Hilton i AMS på deres regning. Med Sky Priority var det ind og sidde mens en mand tastede lidt på computeren for at fortælle at man skulle sove der, ens baggage kom automatisk med videre og man kunne ikke få den udleveret.
    Viste ved check in på Hilton mit diamant kort (via app) og det resulterede i en upgrade til Executive room på øverste etage. Ved ikke rigtigt hvad forskellen skulle være i forhold til normalt værrelse, men der var 2 badekåber og slippers til begge hvilket var rart.
    Værrelset var OK, men lidt underlig stil med guld maling. I minibaren var der 2 flasker vand complimentary hvoraf den ene var åben. Der var også en brugt creamer til kaffen, detaljer men ikke så godt set af den der gjorde rent.

    Der var fuldpension med, vi fik prøvet en rimelig kedelig aftensmad der bestod af kylling i karry med nogle frosne grøntsager der var varmet. Derudover var der noget salat og brød. Vand var også inkluderet. Desværre lukkede loungen kl. 23, og da vi kiggede ind på vej ned til maden kl 22.30 virkede det ikke ligefrem som om vi var velkomne. De havde ellers ginger beer så ville gerne have haft en cocktail..
    Morgenmaden var først kl 7 og vi skulle boarde 7.27. Man kunne have fået en to go bag, men i stedet havde loungen morgenmad fra kl 6, så det valgte vi. Helt OK - kaffen kunne selv tages fra maskinen, men så snart vi havde sat os var en (noget sødere end dagen før) lounge drage klar til at servere kaffe for os.

    Mad, udsigt inde i hotellet, udsigt inde i hotellet og udsigt af lufthavn fra værelse.

    IMG_20160827_224126.jpg IMG_20160827_225932.jpg IMG_20160827_225945.jpg IMG_20160827_223323.jpg
     
    alexanderln, clager, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @tbh får man pts/stats for sådan et stay? :) og så får I vel også noget kompensation for jeres delay?
     
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nej, havde egentlig håbet at det ville tælle som en nat, uden at give point, men det gjorde det ikke. Ikke at det gør en forskel i år.
    Jeg tror ikke der er noget kompensation fordi det var grundet strejke blandt security personalet i LIS. Jeg er ikke helt sikker for flyet var klar til afgang og det var fordi de valgte at vente på passagerer der skulle gennem security at vi blev forsinkede... Hvis der er nogle der ved bedre så lytter jeg gerne! :)
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hampton Inn Suites Seattle/Federal Way
    Bookede: Standard billigst mulige - Hhonors member rate
    Status: Diamond
    Upgrade: Måske et lidt større rum end normalt rum. På Hampton kan man vælge imellem snacks og vand/sodavand ved indcheck og udcheck fra en kurv de har på frontdesk. det er ok.
    Andet: Kom langt over midnat, så rummet ventede på os. Fint rum, hotellet lå ud til motorvejen og ikke langt fra lufthavnen. Valgte det kun pga prisen og tilgængeligheden. Endvidere er der morgenmad inkluderet i prisen på rummet.
    2016-09-02 00.30.40.jpg 2016-09-02 00.30.51.jpg 2016-09-02 00.31.01.jpg 2016-09-02 00.31.12.jpg 2016-09-02 06.37.20.jpg 2016-09-02 06.51.11.jpg
     
    Senest redigeret: 8/9/16
    THammer og clager "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hampton Inn Suites By Hilton Langley/Surrey
    Bookede: Standard billigst mulige - Hhonors member rate
    Status: Diamond
    Upgrade: Meget stort rum, faktisk med køkken og en lille tv stue (og tv i soveværelset). Så ja, fik en upgrade.
    Andet: Forvirring, vi kom sharp klokken 15 og rummet var ikke helt færdigt, ventede i 3-5 minutter med en kaffe og fik tilbudt snack fra kurven. Tog hotellet for pris. Det ligger pænt langt fra Vancouver, så vil nok ikke bo der igen, men hotellerne i byen kostede 2 til 3 gange mere. Endvidere er der morgenmad inkluderet i prisen på rummet.

    Nå ja, da jeg skulle tørre mig efter badet, så røg der en masse håndklæder ned i toilettet. note to self, slå brættet ned. det er lidt upraktisk sat op.

    2016-09-02 15.13.31.jpg 2016-09-02 15.13.44.jpg 2016-09-02 15.13.59.jpg 2016-09-02 15.14.35.jpg 2016-09-02 15.15.25.jpg
     
    Senest redigeret: 8/9/16
    THammer, clager, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hampton Inn Seattle/Southcenter
    Bookede: Standard billigst mulige - Hhonors member rate
    Status: Diamond
    Upgrade: Meget ordinært rum, nok det mindste jeg har boet på i USA (excl New York). Så bestemt nej.
    Andet: Vi kom igen, sharp klokken 15. Her blev vi mødt med ligegyldighed og dårlig service. Der var ingen rum ledige, der var fuldt hus. vi måtte vente på rummet. Ingen Gold eller Diamond recognition. Faktsik var receptionisten ret irriterende. Jeg fik vel et rum efter en halv times venten og måtte selv gå op og høre om status.

    Var så kedeligt og mørkt, at jeg ikke gad, at tage billeder. Ligger syd for Seattle og tæt på lufthavnen, hvis man skal sige noget positivt om stedet.
    ,
     
    THammer, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er altså fedt, at Hilton har fået sig nogle hoteller nede i UAE.. tiltrængt og priserne er til, at gå til...

    Udklip.PNG
     
    PENSIONISTEN, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hilton Millennium Seoul

    Booked: Deluxe King, mountain view.
    Status: Gold
    Upcrade: Ja - Executive Room, mountain view.
    Velkomstgave: Nej
    Andet: Ankom til Seoul Station kl cirka 20.05. Sidste Shuttle fra Seoul Station til hotellet er kl. 20.00. Nu er der heldigvis ikke længere end man kan gå. Dog skal man lige være opmærksom på at hotellet er placeret på en bakke, og det er lidt af et hike med en kuffert.
    Ankom til hotellet ca. 20.40, godt svedig og desværre lukkede Loungen kl. 20.30! Nå men så et hurtigt bad og så ned til en af hotellets restauranter/barer. Men snydt igen... Nu viste det sig at stort set det hele var lukket, lige bortset fra cafeen i lobbyen. Dagen jeg ankom og dagen efter var nationale ferie dage i Seoul.
    Borset fra de mindre udfordringer var det et super lækkert hotel. Ville helt sikkert bo her igen, hvis chancen byder sig.

    image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
     
    asf, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hilton Singapore

    Booked: King Hilton Premium
    Status: Gold
    Upgrade: Ja til Executive Room
    Velkomstgave: Nej
    Andet: Testede igen den Elektroniske nøgle. Virkede lidt bedre denne gang eller også var jeg bare blevet lidt bedre til at bruge systemet. Fik dog stadig et nøglekort som back up....just in case!

    IMG_4025.JPG IMG_4026.JPG IMG_4027.JPG IMG_4028.JPG IMG_4029.JPG IMG_4030.JPG
     
    PENSIONISTEN, tbh, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Oj, den oplevelse havde jeg fortrængt - vi havde også en enkelt overnatning på samme sidste år på vejen fra Whistler til SF, hvor vi skulle bytte bil i Seattle. Vi have heller ikke en specielt god oplevelse. Virkelig mørkt rum ja :(
     
    Henry, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men så er der da noget ved, at bruge e-check in...

    IMG_1189.JPG
     
    Henry, Ulrik, isolCBflyer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  13. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Hilton Millenum New York
    Booked: Junior suite
    Status: Diamond
    Upgrade: Vistnok til higher floor
    Øvrigt: 2 flasker vand

    Havde booket og rebooket nogle gange på det her hotel, da priserne har svinget meget og fik så denne junior suite til en yderst fair pris.
    Hotellet har ingen lounge, så morgenmad foregår i restauranten med kuponer som betaling (morgenmad er incl som diamond) Der er buffet og ala carte. Buffetten har vist 2 typer, hvor den til diamanter vist er uden æg og bacon osv - men det gik de ikke op i. Super morgenmad og meget opmærksomme tjenere.

    Der er heatet pool på hotellet, men den fik jeg ikke prøvet. Hotellet har 55 etager og jeg fik værelse på 51. Værelset er meget fint med 2 badeværelser og 2 gange tv - men udsigten er for mig det, der gør det hele til en kæmpe oplevelse.

    Stuen:
    IMG_0594.JPG

    Soveværelse:
    IMG_0595.JPG

    Udsigt over Ground Zero, One World Trade Center og Oculus (det nye shoppingcenter/Metro- og Path-station) fra værelset:
    IMG_0601.JPG

    Mere udsigt fra værelset:
    IMG_0002.JPG

    Udsigt fra værelser, der vender den anden vej end mit (vindue ved elevatorer)
    IMG_0605.JPG

    Man går direkte fra hotellet over gaden ind i Oculus - og da det er helt nyindviet, får det lige et billede her også (fantastisk bygningsværk):
    IMG_0895.JPG
     
    asf, Frequie, THammer og 9 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det ser godt nok godt ud - Er hotellet ellers fuld service med gratis morgenmad for Diamanter og Executive Lounge?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Ingen lounge, men morgenmad via coupons udleveret ved checkin
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Og tak til @Kasper og @Frequie for gode inputs til dette hotel tidligere i denne tråd
     
    Frequie, Kasper og Henry "Synes godt om dette"
  17. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Er der nogen af jer, der har anbefalinger/erfaringer til et Hilton hotel i Washington?
    Har en bonustur derover i næste måned og har kigget på Washington Hilton og Capitol Hilton.
    Rejser alene og er i byen i 2 døgn
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Stadig ingen point (som forventet) men checkede lige min hilton account, og der var kommet et stay :)

    Hilton Garden Inn Kaspell
    Booked: Billigste
    Status: Diamond
    Upgrade: Nop
    Øvrigt: en voucher til 2 flasker vand og en breakfast coupon (gratuity not included)
    Lidt ligeglad service ved check in, app'en havde ved booking sagt at mit hhonors nummer ikke var linket til min booking så jeg spurgte om det var rigtigt eller hun skulle bruge nummeret (jeg skulle jo være sikker på at få morgenmaden). Hun kunne godt se jeg var diamond, men det virkede på tonen som at hun også kunne se at jeg er en af de 'falske'. Det gik og jeg fik også ændret morgenmads voucheren til 2 personer i stedet for 1. Fint værrelse, udsigt til meget lille lufthavn der vist ikke havde så meget (hvis overhovedet noget) kommercielt flyvning. Jeg så desværre ingen take off/landings. Fik sovet fra 8-5 med lidt pause (jet lag, og oven på en nat i Hotel "Fusion", Ford). Fint værrelse, og rigtig flink service til en også lækker morgenmad.
    Meldte mig til tripple points lige efter jeg checkede ind og det fik jeg.

    Hampton Inn & Suites By Hilton Calgary- University North West
    Bookede: King & sofabed (MVP rate)
    Status: Diamond
    Upgrade: nop
    Øvrigt: de spurgte hvilken snack jeg ville have som velkomstgave, jeg sagde point, som min profil også siger.
    Ok hampton, det var billigt. Jeghavde parkeret udenfor, men blev rådet til at køre ned i kælderen da der kunne komme sne. Det var meget betænksomt.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    DoubleTree Krakow Hotel & Convention Center
    Bookede: Standard billigst mulige - Hhonors member rate
    Status: HHonors Guld - 3 x point da booket på app + 25% guldpoint
    Upgrade: Ja, til exec floor med lounge, morgenmad og pænt king værelse
    Andet: Ankom sent ca 2330. Fin service og havde allerede tidligere på dagen set på appen at jeg havde fået upgrade. Som altid på Doubletree varm cookie ved ankomst. Hotellet ligger sammen med Hampton Inn i samme bygningskompleks 3-4 kilometer udenfor byens centrum. ikke centralt men sporvognene går ind til byen 2 minutter fra hotellet.
    Værelset kostede næsten ingenting og alt fungerede som det skulle og der var et personlig velkomstbrev på værelset fra direktøren og 2 flasker kildevand.
    Checkede morgenmaden i exec loungen næste morgen men så kedelig ud så jeg gik i morgenmadsrestauranten hvor der var en storslået buffet med alt hvad man kunne ønske sig plus kok til at fremstille omeletter og spejlæg efter ønske.
    Hotellet kan absolut anbefales selv når der ikke er 25% sale.
    Byen ligeså - har mange gamle smukke bygninger og som flere andre herinde har nævnt efter besøg i KRK et væld af muligheder - og mange skoler på tur til Auschwitz

    IMG_1138.JPG
    IMG_1145.JPG
    Byrundtur i Krakow i hestevogn, ligesom i Wien - og Dyrehaven.
     
    Senest redigeret: 21/10/16
    Henry, alexanderln, Kristian og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hilton kører en double up kampagne hvor man kan købe fx 20k point for us$200 og få 40k point. God deal og der kan købes optil 90k point Slutter på mandag 31.10
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side