Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Waldorf Astoria Dubai Palm
    Bestilt: Queen Deluxe Room - Skyline View
    status: HH diamond
    opgraderet: nej
    andre fordele: 2 x 2 drink vouchers pr dag.
    beliggende yderst på palmen, så et godt stykke vej ind til byen, hvis man kan kalde det det.....
    Der er en del byggeaktivitet i nærheden, hvilket var ganske støjende.
    vi påpegede at vi ikke var gjort opmærksom på dette, hverken ved booking eller check in. De waiwede umiddelbart 50% af prisen på opholdet.
    alt i alt et flot hotel, fantastisk morgenmads buffet !
     
    Baadsgaard, PENSIONISTEN, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hampton by Hilton Birmingham North
    Booked:
    Billigste standardværelse (HHonors Winter Sale, 50 GBP for 2 pers)
    Status: Diamond
    Upgrade: Næ..
    Velkomstgave: Snack + Sodavand og 250 pts.
    Øvrigt: Min oplevelse er at Hamptons aldrig kigger på din MyWay benefit. Den står på points, men bliver alligevel tilbudt en snack og en sodavand ved check ind. Fik også 1 times senere check-out uden problem.

    Ganske udemærket hotel til prisen ca. 10 mins gang fra centrum og med TRAM på den ene side. Er glad for jeg valgte værelse via appen der vender den anden vej. Lækkert fitnesscenter, ok morgenmad (bedre end US Hamptons). Derudover får jeg 5.000 points for at have booket opholdet med VISA via Appen + 3x points... så ok return på et ≈ 440 kr's ophold.

    2016-12-04 14.25.56.jpg
    2016-12-04 14.25.41.jpg

    2016-12-04 14.29.01.jpg

    2016-12-04 19.32.22.jpg

    2016-12-05 08.44.02.jpg
     
    Senest redigeret: 5/12/16
    THammer, clager, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Screenshot 2016-12-07 12.37.10.png
    En lille opfølger. Der er gode points at hente med den der VISA-kampagne! Ok value af et stay på 440 kr. :) Det må gøres igen.
     
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Hilton har fortsat wintersale og der er stadigt nogle gode priser på 906DKK for overnatning på CPH Hilton i januar - hvis man så også har et guld eller diamond kort, kan man få en rigtig god oplevelse til meget rimelige penge
     
    tbh, alphaboy999, Ekeren og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. alphaboy999

    alphaboy999 Medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    13
    Jeps, har nydt godt af Wintersale og booket ca. 12 overnatninger på Hilton CPH i løbet af januar.
     
    Henry, Baadsgaard og tbh "Synes godt om dette"
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hilton Hotel Schiphol Airport Amsterdam
    Booked: Gruppe booking betalt centralt så nok billigst muligt med morgenmad
    Status: Diamond
    Upgrade: Jeps til executive floor øverste etage og club adgang
    Velkomstgave: Ingen tror jeg
    Øvrigt: Hotellet ligger en rask gåtur fra ankomstterminalen men indendørs så OK. Sheraton er noget nærmere. Hotellet er ellers fint og nydeligt og selvom jeg ikke stor fan af atrium hoteller, forstår jeg det nu godt i en lufthavn. Var et smut rundt om club'en som var OK, men nåede ikke lige morgenmaden. Late check-out blev klaret uden problemer. Tog en snickers i minibaren for at forsøge at sikre der røg aktivitet ind... time will tell...
     
    PeterA, Ulrik, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton London Paddington
    Bestilt: King De luxe
    Status: HH Diamond
    Opgraderet: nej
    Andre fordele: Adgang til fin lounge med udsigt over Paddington Station
    Beliggenhed: for enden af Paddington platformen, hvor Heathrow Express er, undergrunden er nedenunder. Hed førhen Great Western Railroad Hotel og er holdt i den gamle stil. meget flot og overraskende store værelser. Vil helt sikkert bo der igen.

    Der var en fin kaffemaskine med frisk kaffe og buttercookies, de røde som en lille hygger til sin kaffe. De smager godt af smør

    2017-01-18 14.45.55.jpg 2017-01-17 18.18.27.jpg 2017-01-17 18.18.34.jpg 2017-01-17 18.18.46.jpg 2017-01-17 18.19.01.jpg
     
    asf, tbh, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Walkers ? De smager konge og så bliver ikke mere britisk
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Præcis.. rent smør...
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hilton Slussen Stockholm
    Booked: Billigste King Room
    Status: Diamond
    Upgrade: Jeps til største suite - Riddarholm Suite - Tak Hilton.
    Velkomstgave: En drinks i baren og en pose chokolade.
    Øvrigt: Hotellet ligger super godt og Executive Loungen er ret god. Dertil kan der findes nogle billigere værelser en gang i mellem, så det er værd at kigge efter på en tur nu hvor vi i en periode kommer til at mangle et Hilton hotel i København.

    IMG_6602.JPG IMG_6616.JPG
    IMG_6614.JPG
    IMG_6619.JPG
     
    SophieHendriksen, tbh, Calle77 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hilton Stockholm Slussen
    Booked
    : Billigste standardværelse (HHonors Winter Sale). 967 SEK
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja. Deluxe Room with view
    Velkomstgave: Drink i baren + 2 flasker vand
    Øvrigt: Ligesom @Henrik Olsen er Hilton Slussen er fremragende hotel til prisen. Var dog ikke helt ligeså heldig som ovenstående, men fin upgrade, selvom der var noget larm fra vej og togskinner. Exec Lounge var lille men super og morgenmad var ok.
    Fik i øvrigt 3x points og 5.000 pts for at have booket med mit BN kort via appen.

    Hilton Washinton Dulles Airport
    Booked
    : Billigste standardværelse (Advance Purchase). ≈ 80 USD efter tax
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja. Junior Suite (største værelse på hotellet)
    Velkomstgave: 2 flasker vand
    Øvrigt: Udemærket hotel med shuttle til både lufthavnen og Air and Space Museum. Executive Loungen var også udemærket, selvom alkohol var mod betaling. Dertil var der pool og et godt fitnesscenter.

    Værelset var kæmpe men meget GULT ligesom de fleste hoteller i USA. Morgenmad var egentligt tiltænkt at skulle være i loungen, men fik lov til at spise i lobbyen hvor der var et større udvalg der dog ikke imponerede.
    IMG_3695.JPG

    Fik i øvrigt 3x points og 5.000 pts for at have booket med mit BN kort via appen.
     
    PENSIONISTEN, asf, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    DoubleTree SLC Airport x 2
    Booked
    : 2 Double Bed Room (AAA Hot Deal). 80 USD efter tax for 4 pax
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja. 2 Double Bed Room Executive floor
    Velkomstgave: 2 x Vand + Drinkvouchere + Appetizer voucher + Morgenmadsvouchere!!
    Øvrigt: Den ABSOLUT bedste value jeg nogensinde har fået hos Hilton. Var der fredag til lørdag to uger i træk som start og slut på min families ferie i SLC. Da loungen åbentbart ikke var åben i weekenden fik vi i stedet vouchere til drinks og appetizers i restauranten. Drinkvouchere kunne bruges til 2 alcoholic beverages per styk, og da vi var 4 på værelset fik vi 4 styks!!! Det samme galt for appetizers (der var kæmpe store), så vi endte med at spise i restauranten med rigeligt at spise og drikkevarer for 140 USD som alt blev betalt med kuponer. Dertil var morgenmaden super begge gange. Den koster normalt omkring 20 USD per styk. Så totalt set fik vi for 220 USD mad/drikke for en 80 USD overnatning.. så kommer gerne igen ;)

    Eneste downside er at de har lavet bøvl med min AAA rate da den åbentbart slår ind som uneligable for points/stays. Var dog nede i receptionen som kunne bekræfte at det var en fejl, så fik det ændret for 2. overnatning og så vil de retrokreditere. Så håber det sker inden for de næste par dage da Stays er livsnødvendige for at jeg kan bevare status til næste år (selvom det nok kun bliver til Guld :) )
    IMG_3913.JPG
    Her er et billede af størrelsen på vores "Appetizers" samt halvdelen af de drikkevarer vi fik (mine forældre havde endnu et værelse og fik også vouchers etc.)

    Value for money!
     
    Senest redigeret: 12/2/17
    Calle77, PENSIONISTEN, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hampton Inn & Suites Park City
    Booket: One Bedroom Suite (AAA rate, 185 USD/nat efter tax)
    Status: Diamond
    Upgrade: Nope. Hotellet var fuldt booket
    Velkomstgave: 250 pts + cola og chips
    Øvrigt: Lidt dyrt hotel men sammenlignet med alt andet i Park City var det billigt! Fin service med særlige "Diamond" parkeringspladser. Morgenmad var som typisk Hampton men helt fint at starte skidagen på. Lifterne var 5 mins kørsel fra hotellet så ok location. Vi fik også gratis Premium WiFi som Diamond (som var 5 mbs frem for 0.5 mbs for standard!).. men man skal lige være vaks ved check-out da de ikke selv fjerner chargen fra regningen.

    Vi lavede mad alle 4 dage på hotellet og måtte låne alt deres ekstra køkkengear fra lobbyen.. tror de må synes at danskere der godt kan lide at lave mad er vanvittige. I øvrigt ligger der et Outlet Mall samt en Walmart i gåafstand hvilket var super :)
     
    Senest redigeret: 12/2/17
    PENSIONISTEN, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Har fået 2 x afslag på statusmatch til Hilton fra Club Carlson i forb. med deres nuværende match/challenge - Club Carlson anses ifølge dem ikke som et sammenligneligt program
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så må du igennem best western! (såfremt det stadig virker...)
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Lidt nysgerrig. Får man også gratis morgenmad som Gold/Diamond på Doubletree Suites?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Som Diamond gør du, men ikke som Gold. Doubletree følger de normale Honors fordele så vidt jeg kan se.

    På hvilke hoteller får et Gold medlem gratis morgenmad som andre ikke også får?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Bare lidt nysgerrig da jeg har lagt mærke til at mange DoubleTrees i Florida hedder DoubleTree Suites, og ikke DoubleTree by Hilton. Kan være jeg skriver specifikt til hotellet for at sikre mig. Er generelt ikke kæmpe fan af alt for mange forskellige brands som hver har forskellige fordele!
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  19. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Vienna South
    Booked: Queen Room (4.000 pts + 31 €)
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja, til Deluxe King Room
    Velkomstgave: 2 flasker vand
    Øvrigt: Det bedste HGI jeg har boet på. Lækre og nye værelser, super morgenmad med omeletmand, Illy kaffe mm. Eneste minus er det ligger ret langt fra centrum. Til gengæld er der en gratis shuttle lige uden for der på 15 mins tager en direkte til centrum.
     
    Henry, tbh og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    The Waldorf Hilton, London
    Booked: Billigste standardværelse 24.000 points og 80 pund.
    Status: Gold
    Upgrade: Nej
    Velkomstgave: Nej
    Øvrigt: Blev budt velkommen som Gold, men fik ingen info om hvorvidt der var gratis morgenmad for Gold. Synes ikke det var helt let at gennemskue, for selv om hotellet hedder Waldorf drives det vist som et almindeligt Hilton. Spurgte efterfølgende i receptionen og fik bekræftet gratis morgenmad, men først efter hun tastede det ind i min booking. Ved ikke om det var en forglemmelse af hende der først tjekkede mig ind, eller om de bevist prøver at undgå gratis morgenmad til Gold....

    Ellers et lækkert hotel, men ikke billigt hvis du betaler fuld pris. God bar og restaurant, super beliggenhed. Værelser er ikke store, som det jo typisk gælder i London. Men ny-istandsatte, rene og pæne, dejligt badeværelse.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.

Del denne side