Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Der er ikke gratis morgenmad inkluderet på Waldorf for hverken Gold eller Diamond. Så det er lykkes dig at lokke det ud af dem gratis, godt gået. :)

Nj4220, Henrik Olsen, RasmusH og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Nå, fik den her mail - skal/skal ikke...

HH.PNG

klikker på "Extend your status" og så er der følgende:

HH2.PNG

Andre der har fået denne mail?

tbh, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Man skal nok tænke lidt lang frem og så ikke alligevel. Du skal jo være Diamond for at udnytte dette. Og hvem siger at du ikke blot kan oprette en ny konto næste gang og starte på en frisk.... På den måde kan du få denne onetimer igen.

Og hvis du ikke lige kan se mere end 2-3 år frem så tror jeg at jeg ville bede om forlængelse...

Henry "Synes godt om" dette.
  4. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Hvis du tjekker kravene for at få den her extension så kan du se at det ikke lige er til at få den igen, med minimum 250 nætter
    Derudover så ville du jo også miste din progress mod lifetime diamond (hvis du skulle være tæt på det). Det er jo blevet væsentligt nemmere i år med 10 år OG 1.000 nætter hvor nu både award og betalte nætter tæller.
    Så jeg synes stadig det kræver lidt omtanke.

jakobv84 og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Ekeren

Ekeren VIP medlem

Beskeder:
    400
    838
    Point:
    93
    Har givet den et skud, men tvivler da jeg ikke har været Diamond i tre år... Vi ser hvad der sker :)

6. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Hampton Inn North Platte (Nebraska, USA)
    Booked: 2 Queen non-smoking
    Pris: 122 USD inkl. tax for 2 voksne + 1 barn booket via SAS (men jeg har endnu ikke fået mine EB point endnu)
    Status: Ingen
    Hvornår: Februar 2017

Et af de pænere Hampton Inn med pejs og det hele i morgenmadsområdet.

Vi ankom ca. midnat, og hvor meget jeg end holder af, at man er rigtig god til at have folk i arbejde i USA med forskellige former for udfordinger, så trak det altså tænder ud en sen tirsdag aften. Det var komplet umuligt for skrankedamen at forstå, at der ikke var adresse på mit danske kørekort og hun blev ved med at slette mit telefonnummer fordi antallet af cifre ikke passede..... :eek:

Men sød og flink var hun og vi fik et udmærket værelse tæt på indgangen som ønsket. Der var blot tale om en hurtig overnatning på roadtrip mellem Vail, CO og Chicago lufthavn, så gad ikke bruge for meget tid på at slæbe "Holte Flytteforretning" rundt.

Umiddelbart rent og pænt, den sædvanlige morgenmad, drikkelig kaffe mm.

Det ret ufede var, at da vi kørte derfra begyndte det at klø mere og mere... noget som blev til nogle virkelig ulækre sår (bl.a. i panden!). Jeg kontaktede Hilton og har senere hen talt med manageren på hotellet, som bekræftede, at de havde set spor af bed bugs på vores værelse :confused::confused::confused:

Det ser heldigvis ikke ud til, at vi har fået nogen med hjem. Udover de selvfølgelig har beklaget og alt muligt, så undrer det mig virkelig, at de ikke har følt trang til at give en form for kompensation, om ikke andet nogle point til min HHonors-konto. De kører ellers er-du-ikke-tilfreds-giver-vi-pengene-retur-politik, men de syntes åbenbart ikke dette var nok. Vi fik kompenseret en overnatning sidste år pga. noget så banalt som støj. Jeg har ikke gidet klage, for jeg var egentlig også mest nysgerrig for at se hvordan de ville håndtere det. Og det var så ikke specielt godt synes jeg.

Henry, Kristian, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Opret jer hos Hilton Honors og book den vej igennem - og check også ind der, så er der kun en underskrift, der skal til ved ankomst :) så er I fri for den slags problemer

PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  8. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Jeg havde udfyldt alt det der... hun indrømmede selv, at hun havde slettet det hele, da det "ikke passede" :eek: vi taler virkelig bare langt ude på landet Nebraska, hun havde aldrig mødt en ikke-amerikaner før tror jeg. Det faldt hende simpelthen ikke ind, at en adresse kunne se sådan ud. Pænt stenet.

Ps. Jeg er også Hilton Honers nu, men bookede gennem SAS da vi alligevel ikek bruger Hilton særlig meget.

PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Nogen der har kendskab til, hvordan man bliver "behandlet", når man tjekker ind med højere status end man har, når man tjekker ud igen (på grund af udløbet status)? Gælder den høje status under hele opholdet?

10. RasmusP

RasmusP Aktivt medlem

Beskeder:
    88
    208
    Point:
    33
    Jeg tror kun de kigger op din status ved check-in, når de skal give opgraderinger og det andet.

Baadsgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Søren S

Søren S VIP medlem

Beskeder:
    97
    307
    Point:
    53
    Hilton Slussen, Stockholm
    Bestilt: Deluxe Queen
    status: HH gold
    opgraderet: ja til Queen deluxe med view
    andre fordele: 1 x 2 drink vouchers pr dag, 3x morgenmad, gratis barneseng, snack ved ankomst.
    Super venligt personale der kom springende med malebog og farvekridt da de så vi rejste med barn. Fantastisk udsigt og dejligt værelse.
    Har kun gode ting at sige om Hiltons behandling af status-kunder i Norden. Desto mere ærgerligt vi snart mister Hilton CPH....

Henry, alexanderln, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. RasmusP

RasmusP Aktivt medlem

Beskeder:
    88
    208
    Point:
    33
    Hilton Nairobi
    Bestilt: 2 nætter i standard Queen
    Status: Honors Diamond
    Opgraderet: ja til Queen Junior Suite på øverste etage (17)
    Andre fordele: Upon request fik gratis check-ud til kl. 18.

Hotellet har ret dårlige anmeldelser på tripadvisor, hvilket nok skyldes at det er lidt gammelt og godt kunne bruge en renovering. Dog er personalet super imødekommende og serviceorienteret. Ingen myg, når man er så højt oppe og ingen lyd fra gaden, men er som sagt et gammelt hotel, så man kan høre hvad der sker ude på gangen. Internettet er noget af det bedre man finder i Nairobi. Var på 4 forskellige hoteller og det var bedst på Hilton, men forvent ikke super hurtig internet.

Morgenmaden kan tages i restauranten, men loungen om aften er ret tom og har fine nok snacks og udvalg af andet. Var lammekebabs og samosas en aften og oksekydsspyd og noget fisk den anden aften.

Kan anbefales, men trafikken i the CBD er værre her en andre steder i myldretiden.

Henry, asf, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Conrad Miami
    Bestilt: Deluxe City View (det billigste værelse ved booking)
    Status: Diamond
    Opgraderet: ??! Har fået et stort bayroom værelse, men så senere at det var billigere/ca. samme pris som det forrige værelse.. Gad dog ikke argumentere og er godt tilfreds med værelset
    Andre fordele: Sen tjek ud kl 14. Gratis og super lækker morgenmad (fuld buffet med omeletmand og alt det der).Derudover er der "Complimentary cheese and vine" for Gold og Diamonds, som var mad, vand og vin af høj kvalitet mellem 16 og 19. Meget fornemt og alt i alt godt tilfreds.

Der kommer nogle billeder senere når jeg har strikket en anmeldelse sammen. :)

SophieHendriksen, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Var det på hele hotellet man var generet af støjen?

15. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    I hvert fald i de dele hvor vi var. Samt ved bassenget. Ved ikke hvor galt det er nu, men der var voldsom byggeaktivitet da vi var der i november.

16. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    Havde booket 6 værelser på Hilton manchester nu tirsdag til onsdag. 6 forskellige bookinger, 2 x hhd, 1 x hhg og 3 statusløs. Fik mail fra dem i går at pga overbooking havde de omplaceret os alle 6 til andre hoteller.....
    Det må være en vanivittig overbooking de har lavet.
    Første gang jeg nogensinde har oplevet dette.....

17. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,559
    13,128
    Point:
    113
    Har aldrig boet på dette hotel. Jeg har sommetider oplevet, at hvis en stor gruppe gerne vil lave en reservation, så tager de chancen og overbooker - I håbet om, at nogle af de andre reservationer falder fra (både hos fly-selskaber og hoteller). Hvis ikke, så har de jo problemet med at skulle finde en løsning. Og så er det måske lettere at tage jeres gruppe end skulle til at kommunikere med 6 forskellige gæster, der alle har reserveret et enkelt værelse.

18. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Lyder ret vildt og underligt... Ved ikke om noget at dette gælder, når det er så længe i forvejen? (og hvor gammelt der er, om det kun er US properties etc)
    http://www.flyertalk.com/forum/hilt...icy-when-you-walked-definitive-thread-34.html

Henry og Schlandy "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Hvis jeg på forhånd blev walked som HH Diamond var jeg godt nok gået i krig med Hilton Honors twitter profil...

20. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    det er jo i for sig det vi har gjort.
    er booket på 6 forskellige bookinger, alle enkeltværelser. Så de ombooker os uafhængigt af hinanden. synes det er ganske heftigt

Del denne side