Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Har helt glemt at poste en lille gave jeg fik, under mit sidste ophold på Hilton Bangkok Sukhumvit.
    Ved ikke helt hvad jeg skal mene om den, men den står da fremme på en kommode i stuen...

    IMG_4830.JPG
     
    Ali Taran, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Havde en lille dispute med Hilton Singapore Orchard Road sidst jeg var der.
    Jeg forlod værelset kl 09.50 og kom retur kl 16.30. Jeg havde hængt "please do my room" eller hvad der nu står på døren
    Da jeg kom retur kl 16.30 havde de endnu ikke været og ordne mit værelse.
    Jeg henvendte mig til personalet og spurgte hvad grunden var. Svaret var at de jo kom på de forskellige værelser på forskellige tidspunkter og det kunne være når som helst på dagen. Jeg svarede at det fandt jeg lidt besynderligt. Jeg forstår godt at de ikke kan ordne alle værelser samtidig, men at det var første gang jeg have oplevet at et værelse ikke engang var ordnet kl 16.30 om eftermiddagen!

    Er det mig der er helt galt på den og synes at der er lige at strække den, med at gøre værelser rene så sent?

    Jeg smuttede fra hotellet igen kl ca. 18.30 og kom retur hen af midnat, hvor jeg fandt flg på værelset:

    IMG_4862.JPG IMG_4863.JPG
     
    AMJ, Ali Taran, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Desværre oplever man alt for ofte dette problem på de store kæder. Der burde absolut være en deadline senest kl. 15.
     
    AMJ og Henry "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det giver da slet ikke nogen mening at have housekeeping så sent, jeg havde straks klaget.

    Når det er sagt, så er man vel også ude i en (generel) forventningsafstemning mellem pris og service. Jeg kender ikke meget til Hilton, men jeg ville umiddelbart forvente, at de havde klaret sådan noget i løbet af formiddagen, altså inden frokosttid.

    På sådan noget som Raffles, One & Only m.fl. sørger de altid for at housekeeping kommer præcis mens man er til morgenmad (uanset hvornår det er, så de holder øje) så der er friskt og klart når man er retur, hvilket jeg klart mener er mest optimalt.

    Fin lille gestus de efterlader - her anerkender de jo sådan set også, at du har ret, at 16.30 er *for* sent. Så, det mest fjollede i situationen er nok, at de forsøger at bortforklare, mens de blot skulle have undskyldt og sagt det var en procedurefejl.
     
    AMJ, Ali Taran, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Så hvis der er nogen der undre sig over det lille røde lys der blinker i loftet af rummet, så er her svaret. Det er kameraet så rengøring ved hvornår de kan gå ind i rummet... :cool:
     
    DanielBahn, AMJ, Ali Taran og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Ja netop. Have de nu bare sagt at det var en fejl og det var de kede af, så havde den jo ikke været længerer.
    At komme med en undskyldning om at de kom på et vilkårligt tidspunkt, lyder som en ret søgt undskyldning. Jeg gad ikke tage den længerer.
    På andre hoteller, hvis man af den ene eller anden grund, er kommet lidt sent ud af fejrerne, så plejer de enten diskret at skubbe en lille seddel ind under døren eller ringe for at høre hvornår det passer.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    73368E2C-A26E-48BD-B337-79F86A5DA36D.jpeg A19CF931-251A-486A-88C9-7174DB89F50B.jpeg B12E56F6-7F73-4E53-9487-20FAC78912F1.jpeg 18097630-FDDA-4CF5-9513-4BA06B3D03A3.jpeg 624DAA3E-DDE5-47DE-ADEF-EAAB46CEC0AC.jpeg
    Hilton Al Hamra Beach & Golf resort
    Bookede: Twin bed superior sea view
    Status: Gold
    Upgrade: Ja til Beach front deluxe room med direkte adgang til strand.
    Velkomstgave: 2 vand, to drinks i baren, frugt på værelset, 30 min gratis massage
    Andet: Super hotel til prisen og dejlig beliggenhed på stranden. Meget børnevenligt og stille resort. Anbefales hvis man vil have ro og en kæmpe strand. Morgenmaden er kun ok, men god aftensmad og drinks på Vic’s trader mai tai lounge.
     
    SophieHendriksen, AMJ, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Skal d. 6/11 til møde i London - Flyver til Heathrow, hvilket Hilton hotel nær lufthavnen skal jeg bo?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Har boet på HGI ved Heathrow, der ikke var noget vildt, men fint nok. Morgenmaden var udemærket, standard HGI, værrelserne små som de er i England. Tæt på tube hvis du tager offentlig transport.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Hvis Du skal ind til byen er Hilton Paddington lige ved Paddington station, hvor Heathrow Express ankommer. Fra jeg landede lidt før kl 9 i LHR og inden kl 10 havde jeg nøglen til et værelse på hotellet. Hotellet har store værelser i forhold til andre Hilton hoteller i London.
     
    Henrik Olsen, Kristian, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Skal til BP’s headquarter i Sunbury tæt på lufthavnen, så det skulle helst være et af dem lige ved flypladsen.
    Overvejer Hilton ved terminal 4 eller den ved terminal 5, nogen der har boet på nogle af de?
     
    Senest redigeret: 26/10/17
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg har boet på begge. Ankommer du til T5, så er det lidt af en rejse at komme til T4 hotellet. T5 hotellet er nyt og super godt - ofte dog det dyreste af dem. Men tager du en taxa fra T4 hotellet og så videre på jobbet dagen efter, så er det kun en længere gåtur og togtur inden du kan komme til at sove :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Lander i terminal 2, så går ud fra det er lettere at tage til T4 end T5?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Ja - det er nok det samme, da du skal tage toget til begge.... (Heathrow Express) - men det er ikke så slemt, men kan let tage 30-45 minutter alt efter hvornår på døgnet du kommer :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Conrad Hong Kong
    Bookede: Deluxe Twin Bed (standard award)
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja til Exec Twin Bed with Peak View
    Velkomstgave: 2 vand, 4 skjortepresninger
    Andet: Hotellet var DYRT på cash, så fyrede nogle points af.. fornemt hotel. Alt spiller. Fantastisk personale, super morgenmad, lækker Exec Lounge. Eneste negative er, at der ikke er sol ved poolen mellem 11-14 i vinterhalvåret ;)
     
    Henry, Ulrik, Ekeren og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn, Hongkong
    Bookede: Standard Twin Bed (standard award)
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja til Deluxe Twin Bed with Harbour View
    Velkomstgave: 2 vand, 2 drinks i baren
    Andet: Hotellet var også DYRT på cash, så fyrede nogle points af.. udemærket hotel. Spritnyt og glimrende udsigt fra værelset. Dog ligger det dumt når man kommer med Airport Express, men Uber til lufthavnen var derimod rigtig nemt fra hotellet. Ok morgenmad, men ikke i nærheden af niveauet der er på Conrad. Området er også so-so... det vrimler med ludere i Mongkok men hotellet ligger tæt på MTR som går direkte ind til byen.
     
    tbh, Kristian, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har måske en meget hurtig tur til BKK i starten af januar.
    Jeg har de sidste par gange boet på Hilton Sukhumvit og været meget tilfreds med det.
    Er der nogen herinde der har erfaringer med Conrad Bangkok??
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Jeg boede der for nogle år siden. Jeg husker det som helt okay. Jeg har ikke valgt det siden, grundet poolområdet. Det er i sig selv fint, men solen kommer først frem langt ud på dagen, pga bygningerne.
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  19. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Hilton, Glasgow
    Bookede: Standard double
    Status: Silver
    Upgrade: Nix - ikke til en ussel Silver
    Velkomstgave: Nada
    Andet: Prøvede for første gang Hilton digital key - det er dælme smart. Virkede også i elevatoren. Direkte fra gaden til værelset - udenom kø ved receptionen.:) Tilgengæld kunne jeg så ikke logge på wifi'en :(
    Ganske udemærket Hilton, rimelig central placeret - og rimeligt på prisen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Hilton London Heathrow Airport T4
    Bookede: King Guest Room
    Status: 0, men på Gold Challenge
    Upgrade: Ja til King Executive Room
    Velkomstgave: 2 vand
    Andet: Dejligt hotel med en skøn morgenmadsbuffet, tror dette blir min base når jeg skal arbejde herovre :)
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side