Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Conrad Chicago
    Bookede: Billigste værelse, booket på deres 1-års jubilæumskampagne for nogle måneder siden til USD 111.
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja, til værelse med Michigan Avenue view, superlækkert værelse i øvrigt.
    Velkomstgave: 2 vand fra receptionen, der var yderligere 6 flasker vand på værelset.
    Andet: I stedet for morgenmad fik jeg 30$ credit, som kunne bruges til drinks, morgenmad eller alt muligt andet. Det er en daglig credit, hvis man bliver længere. Og så det bedste: Det var første gang jeg boede pa et Conrad hotel. På FT havde jeg læst mig frem til at de fleste Conrad hoteller har nogle plysdyr man kan samle. Jeg fik ikke tilbudt noget aktivt, men der jeg spurgte pænt ved udcheckning, fik jeg et kæmpestort smil og: Of course, how many would you like? Nu ejer jeg to dejlige søde bamser med Conrad Chicago trøje. :)
    IMG-2588.JPG
     
    PENSIONISTEN, THammer, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    SebastianBruun, PENSIONISTEN, Frequie og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    20180306_014339.jpg 20180306_014301.jpg 20180307_155254.jpg Hilton Al Ain
    Bookede: Billigste værelse, 300 kr
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja, til 2 room deluxe suite. Efter dag 2 af 4 blev vi yderligere opgraderet da den ene a/c larmede ekstremt meget og teknikeren skulle bruge mindst 4 timer på det.
    Fik derefter største villa med 2 rum, 2 badeværelser og separat køkken og egen terrasse.

    Velkomstgave: 2 vand, frugtskål samt en lagkage
    Andet: Et lidt ældre hotel ca 2 timer udenfor Dubai. Servicen dog helt i top. Værelset pyntet med balloner og lagkage pga anniversary.
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Nielspg og 7 andre "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hilton Orchard Road Singapore
    Booked: Executive Room
    Status: Gold
    Upgrade: Nej
    Velkomstgave: Nej
    Andet: Fik ikke det værelse jeg på forhånd havde valgt. Værelset var ikke klar på ankomst, selvom ankomst tidspunktet var kendt af hotellet.
    De havde dog husket at jeg skulle have mit værelse gjort rent om formiddagen (en lille dispute vi havde sidst jeg boede her).
    På anden dagen var der dukket et dyr op på værelset!

    23C7FA94-DE67-4AC7-8DB2-1E1EE8D19627.jpeg BA0E4FDA-6B7C-441A-B565-63DB85171D9E.jpeg B854E08C-6084-432B-8E12-5D813B0AE296.jpeg 9247DA23-8E14-404C-B514-B019573103EF.jpeg 6E8A6036-3F2B-46CC-BA61-5BCDE053D37F.jpeg 27D591E0-208B-44FB-9815-4332D60F60C4.jpeg
     
    Senest redigeret: 10/3/18
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Embassy Suites by Hilton
    Miami Airport
    Pris : ca US$ 180
    Status: Silver
    Upgrade: Nej
    Velkomstgave: Nej
    Skulle bruge hotellet en nat før krydstogt i Caribien. Fin shuttleservice fra MIA til hotel på få minutter og v/v. Hotellet under renovering. Billigste Hilton i området og ikke megen luksus men dog ok og gratis cocktails & snacks ved Managers daily party mellem 5pm og 7pm og udmærket morgenmad.
    Stor flot suite med masser af plads og alt rent og pænt.
    Hotellet blev brugt af myndighederne til at huse en del Florida borgere.
    der havde mistet alt under efterårets hurricanes , så en farverig forsamling af hjemløse trailerpark beboere og hippier fra The Keys.
    IMG_2189.JPG
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    DoubleTree by Hilton
    Johor Bahru, Malaysia
    Status: Diamond
    Booket for 5n for 40k point
    Upgrade: Ja
    Velkomstgave: Ja - cookie og vand og frugt og slik og brev fra direktøren.
    Kendte ikke dette hotel men har boet end del på DoubleTree i Kuala Lumpur så regnede med samme standard og intet skuffede. Superb service fra det øjeblik jeg ankom til afgang. Grundet kinesisk nytår kunne man først opgradere mig på dag 2
    hvilket var OK for mig - og suiten jeg fik, var lige efter bogen. Alt spillede.
    Diamant status gav lounge adgang og morgenmad. Begge dele var gode og velfungerende.Billedet er fra aften og Cocktail buffeten i loungen.
    Poolen på 13. sal havde jacuzzi, børnepool og to voksenpools og alt blev flittigt
    benyttet.
    Johor Bahru ligger som en forstad til Singapore så der er heftig trafik morgen og aften ind og ud over broerne til og fra Singapore. To gange paskontrol gør det en smule omstændigt men ikke megen kø nogen steder undtagen hvis man er i egen bil.
    IMG_2284.JPG
    IMG_2287.JPG
     
    Senest redigeret: 11/3/18
    Schlandy, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hilton Tallinn Park
    Tallinn, Estland
    Status: Diamond
    Booket for 1 nat for 26k point
    Upgrade: Ja
    Velkomstgave: Ja - vand, frugtfad, brev.

    Havde hørt en del om dette helt ny hotel som går for at være det bedste i byen. Det levede fuldt op til forventningerne , og jeg blev opgraderet til suite ved ankomst og kunne checke ind på en meget lækker hjørne suite med alt hvad der skulle være.
    Suiten lå på 11 sal, samme sted som loungen, der havde alt hvad man kunne ønske sig af premium spiritus mærker, champagne, vin og øl, og lettere snacks mellem 18 og 20.
    Morgenmaden i restauranten var i topklasse og var inkluderet for mit vedkommende.
    Nem transport til og lufthavnen på mindre end 10minutter og 7€ for en taxi.
    Stor anbefaling.
    IMG_2336.JPG
    IMG_2319.JPG
    IMG_2324.JPG
     
    T4L, PeterA, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Conrad Dubai
    Bookede: billigste værelse
    Status: Diamond
    Upgrade: Nej, men ankom også tidligt kl 1030 da vi skulle til brunch.
    Dog adgang til executive Lounge.

    Velkomstgave: 2 vand, frugtskål samt nogle kager
    Andet: desværre ingen Conrad bamser. Kunne købe en Conrad Kamel for ca kr 75.
    Fin udsigt og en stor flot Lounge.
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, isolCBflyer, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hvordan er prisniveauet i Kuala Lumpur?
     
    PeterA og Henry "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det er et fantastisk hotel :) Boede der selv som Gold i et par dage for nogle år siden (dengang for 5.000 pas/nat). Super service!
     
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  12. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Prisniveauet i Kuala Lumpur er lavt i forhold til andre nærliggende hovedstæder.
    Billigere end Bangkok. Halv pris af Singapore og Hong Kong. Færre turister i KL end i BKK.
    Jeg synes vældigt godt om KL grundet mangfoldigheden i kultur, befolkning,
    mad.

    JB er god som base til SIN og som sagt det hele til det halve.
     
    Senest redigeret: 11/3/18
    Nielspg, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Takker - må have det højere oppe på besøgslisten så.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Kan der gives en begavet tommelfingerregel for, hvor mange overnatninger man skal have hos Hilton, før det kan betale sig at tilmelde sig deres bonusprogram?:cool:
    Vi rejser mest i Europa og til byer uden Hilton, men noget tyder på, at i al fald et af hotellerne i Australien til sommer bliver et Hilton. Spørgsmålet er om der er gevinst i at gå efter det, også i de andre byer (normalt vægter vi beliggenhed og pris højere, men man kan jo godt skæve til point, hvis det er belejligt).
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn London Heathrow Airport
    Bookede: Billigste værelse
    Status: Guld
    Upgrade: Nej

    Velkomstgave: 2 Valgfri vand i køleskabet i kiosken (Blev dansk vand for mit vedkommende)

    Andet: De er begyndt at genkende mig efter 20+ nætter i år.
    Welcome Mr. “Sjoarsjænsen” Close enough, den køber jeg :)
    Hotellet ligger dejlig tæt på job, der er træningscenter og restauranten serverer god morgenmad og dejlig aftensmad.
     

    Attached Files:

    THammer, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  16. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hilton Berlin
    Bookede: Det billigste singel værelse til ca 105 euro
    Status: Gold
    Upgrade: Nej. Hotellet var fuldt booket pga et eller andet seminar. Receptionisten sagde: Vi Kan desværre ikke opgradere dem da vi er fuld booket. Men jeg vil stadig gi dig adgang til Lounge. Håber det ok med dem at de så ikke bliver opgraderet. Og Jeg svarede det helt fint.
    Velkomstgave: 2 vand.
    Andet: Et af de fineste hilton jeg har boet på. Lougen var også super go. Go bredt udvalg af snacks og drikke. Så kan klart andbefales.
     
    clager, Frequie, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Waldorf Astoria Berlin
    Bookede: Det billigste singel værelse til 150 euro
    Status: Gold
    Upgrade: Et helt andet nivo forhold til normal Hilton. Lige så snart hun så navnet sagde hun, vi har allerede gjort deres papir klar hr. Så fortsatte hun med, jeg håber det er ok med dem, fordi de er guld medlem ville vi opgradere dig til Jr suite. Og jeg tænkte hvorfor ikke:D. Rart med anerkendelse så man ikke skal selv skal spørge
    Velkomstgave: 2 vand. Samt en lille kage på værelset.
    Andet: Det er et af berlins fineste hoteller og det kan man også virkelig mærke se og føle over alt. Der er bare mere ekstra opmærksomhed og service. Bare lidt trist at hotellet ikke har lounge. Jr suite var stort med egen walk in garderobe. Bruse kabine og adskilt badekar.
     
    tbh, clager, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hilton Salalah
    Bookede: Det billigste værelse til 5.000 point pr nat i 12 nætter. (x2)
    Status: Gold
    Upgrade: Vi havde skrevet mail til hotellet og spurgt efter connecting room, og receptionisten sagde: Vi har imøde kommet jeres ønske samt opgraderet jeres værelser så i har hav udsigt.
    Velkomstgave: 2 vand. Samt en kage tallerken med diverse kager og frugt skål. I begge værelser.
    Andet:Til 5.000 point er det guld på gaden. Men hilton har lige sat den op til 10,000 pr nat. Stadig et super tilbud. Hotellet er under stor omfattende renovation så jeg glæder mig til at se det efter renovtionen.
     
    T4L, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Og heller ikke skal betale.;)

    Marriot i Ankara tilbød mig adgang til deres lounge for et lille ekstra beløb. Jeg skulle bare være dér en enkelt nat. Jeg afslog, men det afholdt ikke den pæne mand i receptionen fra at komme med alle anbefalinger (snacks i aften, morgenmad, fri bar o.s.v.). Til sidst spurgte jeg om prisen. Det tog ham meget lang tid at finde. Han prøvede flere gange at afbryde sin søgning ved at sige: "Det er et meget lille beløb". Underforstået, at jeg da bare kunne sige ja. Men jeg stod fast på, at jeg gerne ville vide, hvor meget jeg skulle punge op med. Endelig kom tallet: Sølle 50 USD. Men som jeg sagde: Da jeg skal spise aftensmad med kolleger ude i byen og checker ud så tidligt, at jeg ikke kan nå morgenmaden, bliver det en meget dyr cola, jeg kan drikker deroppe i eftermiddag. Så jeg foretrækker at tage den fra minibaren.
     
    Nielspg, Ali Taran, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Florence Novoli

    Bookede: King Room
    Status: Diamond
    Upgrade: King Deluxe
    Velkomstgave: Cantucce alle mandorle. De er udmærket at dunke i kaffen. :)
    IMG-2707.JPG
    Hotellet ligger ca. 4 km udenfor centrum. Hvis man kommer i bil og gerne vil undgå de mange bøder man nok får når man kører rundt i centrum for at finde parkering, så er det et udemærket sted at bo. Jeg var positivt overrasket over hotellets kvalitet og prislejet er en del lavere end inde i centrum.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.

Del denne side