Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Giver det nu også bøder?:eek::eek::eek:
     
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,452
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn London Heathrow Airport
    Bookede: Billigste værelse
    Status: Guld
    Upgrade: Nej, har fundet er godt stort rum, som jeg vælger på forhånd. 452 :)

    Velkomstgave: 2 Valgfri vand i køleskabet i kiosken (Blev dansk vand for mit vedkommende)

    Andet: ...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Conrad Hong Kong
    Booked: King Bed Deluxe Harbour
    Status: Gold
    Upgrade: Ja...fra 56 etage til 60 etage, med fuld lounge adgang
    Velkomstgave: Frugt tallerken (samt Conrad bjørn og Conrad and).
    Andet: Super personale. Stort værelse når man tænker på det er HKG. Dog en smule outdated og slidt i hjørnerne. Ikke mange stikkontaker, specielt da rejsende i dag har vel minimum 3 enheder der skal oplades henover natten. Typiske mørke og tunge møbler, i stil med InterContinental. Loungen er en smule crowded og hurtigt fyldt. Fordelen ved 60 etage er man blot skal tage trappen ned på 59 etage og man ender direkte i Loungen.

    C408422D-9DD7-463E-9815-DD468D7B523B.jpeg 46A16B46-E055-4FC3-B6E2-E0861D2B7BC5.jpeg 14FF8B94-094B-4C07-9CE0-4AE6D75F1E65.jpeg 9F4837CF-B92B-48B5-B2EE-4C1AA31E7273.jpeg FE7491C6-13E9-471E-A310-F37528C99E0F.jpeg EB78B104-CFE4-4ACC-85B6-577D9BF50199.jpeg 2D736473-CEE1-4272-BCEB-9240376BE162.jpeg 622D6817-9A6E-4F02-939E-48F626EC73E6.jpeg 7E82C3A8-CFB0-4676-89E8-D9EA74D3DF66.jpeg C05B0FE1-4DB8-4017-9455-8EFD81BA19F1.jpeg
     
    Nielspg, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Derfor hører denne med som fast udstyr i et rejsekit.:cool:

    [​IMG]
     
    Nielspg, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Næsten vigtigere end passet
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Nope....der er hotellets problem at levere. Hvis ikke, så er der første og sidste gang jeg bor der, når det ligger i denne prisklasse. Jeg slæber ikke rundt på forlængerledninger og strygejern.
     
    SophieHendriksen, isolCBflyer, Frequie og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg elsker dette hotel - deres service er super god. Men er enig i at hotellet er outdated og ikke moderne. Men placeringen og servicen gør at at det er en af mine klare favoritter.
     
    PENSIONISTEN, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Solnedgang mod nordvest (!) Hilton Sydney, 27. etage

    IMAG0388.jpg
     
    Ulrik, PENSIONISTEN, klausbm og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,516
    Point:
    113
    Velkommen til Sydney. Kameraet peger mod Darling Harbour - der bør du gå ned. Masser af restauranter, en zoo, voksmuseum, maritimmuseum, spændende arktitektur og i det hele taget et hyggeligt område. Derfra kan du tage færgen til bl.a. Watsons Bay - her er der færre mennesker, mere natur, nudiststrand og fremragende fish'n'chips.

    Jeg bor lidt til venstre for billedet :)
     
    DanielBahn, Henry, Frequie og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Jep, vi fandt ved et tilfælde derned første dag - spiste på Medusa (græsk) i Market St. og lagde mærke til alt bling-bling'et.
    Så det er fast med en aftenrunde derned. Støjniveauet og teenagerkoefficenten er i den høje ende - sidste uge af skolernes 'vinterferie'. Men ellers et fint sted at slå et slag forbi.
    Fødselsmiddagen blev som skrevet andetsteds et vinduesbord på 'Altitude' - 36. etage, udsigt til bro, havn og Opera og 6-retters degustiationsmenu, så bliver det ikke meget bedre.:):):)

    I morgen (rejser videre til Gold Coast lørdag) bliver det nok en tur til Blue Mountains, det er jo ikke meget oprindelig natur man ser i Sydney..
     
    Calle77, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,516
    Point:
    113
    Det er derfor jeg bor i centrum (CBD). Her er der ikke kæmpeedderkopper, slanger, krokodiller, hajer og alle de andre australske dyr, som kan slå mig ihjel :)
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Mon ikke de tobenede og firhjulede der findes her i området i bund og grund er farligere end at rende på en kænguru?:D
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    The London NYC (Conrad branded, men det tør de næsten ikke indrømme inden hotellet er renoveret efter planen næste sommer)

    Alle værelser er små suiter og for NYC rigtig store. Hotellet er lidt træt, slidt og mørkt overalt. Men hvis man gerne vil bo tæt på Central Park synes jeg alligevel det er en ganske glimrende option.

    Som Diamond fik jeg 1000 bonus point 2 flasker vand og 30$ per person per dag til morgenmaden (jeg gætter på jeg også kunne have brugt det for andet i restauranten.) Morgenmadsbuffeten koster 39$ + tax + tip, så man skal af med nogle ekstra penge. Selvom den så glimrende ud, valgte jeg alligevel en a la carte option som jeg ikke kunne modstå: Lobster Benedict til 40$ + tax + tip. Det kom jeg ikke til at fortryde. Den var kanonlækker, kan varmt anbefales.
    IMG-3008.JPG
     
    SophieHendriksen, DanielBahn, Henrik Olsen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Godt tip til sted - og jeg havde også nappet den der Lobster Benedict :)
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Kan nogle af jer der har sort bælte i Dubai, lave en top 3 over Hilton-kæde hoteller i Dubai, som er til at komme til for menneske-penge. Er diamond og alene på tur
     
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    = nærig single jyde på tur :D:D:D
     
    asf, clager, Baadsgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Har ikke sort bælte, men jeg trivedes på Hilton Dubai Creek. Rimelig hotel, som ligger godt til i den delen af byen. Med Hilton Gold blev jeg opgraderet til et relativt stort Executive rom.

    Bestilte henting fra lufthavnen og det var ikke så dyrt heller. Blev hentet i en fin Lexus.
     
    Baadsgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Baadsgaard - som der siges, Hilton Creek er fint nok, men problemet er lidt, at det ligger klods op af en Moske,så der bliver lidt råberi... - men altså deres Executive Lounge er fin og de er ved, at renovere rummene! Så et tip, hvis du får et rum, der ligger mod Moskeen, bed om et andet værelse..

    Ellers har jeg mest gjort mig i HGI de forskellige steder i byen samt Hilton i AbuDhabi samt Hilton i Sharjah, som også er virkelig gode, men selvfølgelig ikke i Dubai...
     
    Baadsgaard, Henry og clager "Synes godt om dette"
  19. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Spot on! :D:D:D
     
    Nj4220, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Soren2402

    Soren2402 Medlem

    Beskeder:
    26
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    13
    Kommer an på, hvad du er til. Hilton Sharjah er absolut fint og billigt, vi blev opgraderet til et grotesk stort rum, med vinduer til begge sider. Det koster 20 aed at krydse Sharjah/Dubai med taxa, så det kan blive dyrt, hvis ikke du kan nøjes med Sharjah. The Creek er fint, hvis man er til gamle Dubai. Dubai the walk er godt og relativt billig, hvis man er til marinaområdet. Alle de nævnte har fine executive lounges. Jeg synes, at marinaområdet er sjovest. Vi var 4 personer i dubai the walk og blev opgraderet til 236 m2 lejlighed på 35 etage med udsigt over vand og marina.
     
    DanielBahn, Baadsgaard og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side