Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Ja Hilton Malmø er jo desværre lukket, ellers kunne du bare have købt et klippekort til mellem Kastrup og Malmø ;)
     
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Hilton Vienna am Stadtpark
    Bookede: Billigste Twin City view rum
    Status: Gold
    Upgrade: Park view suite. Hotellets største suite!
    Velkomstgave: Ingen
    Kommentar: Ankom ved midnat og hotellet var højt belagt. Centralt beliggende ved siden af station. Suiten havde panorama udsigt til hele 3 sider. Eneste minus badeværelset er et af de mindste jeg har oplevet. Lille badekar og et toilet.
     
    Frequie, jakobv84, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hilton Los Angeles/Universal City
    Bookede: Billigste værelse med 2 senge
    Status: Sølv
    Upgrade: ingen
    Velkomstgave: Ingen
    Kommentar: Ankom ca kl 20. Personalet virkede træt og arrogant. Specielt parkerings vagterne. Der var sindsyg meget støj og masser af larmende små børn. Jeg valgte hotellet fordi det lå lige ved siden af Universal men det har 20 million andre børne familier også opdaget :mad: Hotellet virkede slidt. Men ligger overraskende tæt på universal. Så til det formål overlever man en enkelt nat så heller ikke mere syntes jeg.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hilton LAX Los Angeles Airport hotel
    Bookede: Billigste værelse med 2 senge
    Status: Sølv
    Upgrade: Updgraderet til Executive-level på øverste etage (17 etage) med Lounge adgang. Gratis internet
    Velkomstgave: Ingen
    Kommentar: Ankom ca kl 20. Personalet var allerede klar ved HH check ind. Meget venlig og kvik. Hun sagde: Tak fordi du er HH medlem. Som tak vil vi gerne opgradere dit værelse hvis du ikke har noget i mod det. Ja sagde bare. OK :D Dejligt hotel. Virker meget oplagt personale og hotellet virker også mere "frisk" ud forhold til Universal. Og så koster den 1/3 del af prisen. Ligger godt nok 20 min udenfor L.A. men når man har bil kan det godt betale sig. Klart et sted jeg ville vende tilbage næste gang jeg er i L.A
     
    tbh, Frequie og Kristian "Synes godt om dette"
  5. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Hilton CPH Lufthavn
    Bookede: billigste værelse med 2 senge
    Status: Diamond
    Upgrade: opgraderet til hjørneværelse på øverste etage samt til fuld morgenmad i restauranten
    Velkomstgave: chokolade

    Kommentar: det er en af de bedste Hilton hoteller jeg har været i. Det er nyt, personalet er fantastisk og så er buffeten enestående. Og så er Hamlet Nordic Dining en meget fornuftig restaurant (omend lidt dyr). Loungen er en historie for sig - god og sød betjening, et stort udvalg af appertizers og så er de ret skandinaviske (med fx små rugbrødsmadder med makrel). Der var også varm kylling. Man kan næsten spise sig mæt derinde til en aftensmad. Godt udvalg af drikkevarer og vin.
     
    Flemming Poulsen, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  6. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Hilton Vienna Plaza
    Bookede: Twin Plaza rum
    Status: Gold
    Upgrade: Ja, Twin Executive rum
    Velkomstgave: bolscher og drinks voucher
    Kommentar: Morgenmads buffeten er ekstrem lille i restauranten - mindre end de fleste exec lounge buffeter!!! Hotellet er i meget fin stil. Meget Centralt beliggende ved siden af station.

    Tilföjelse: har nu set buffeten i exec lounge og den er utrolig nok faktisk lige saa stor som i restauranten.
     
    Flemming Poulsen, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  7. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Hilton Slussen Stockholm
    Bookede: billigste værelse (Queen Room)
    Status: Diamond
    Upgrade: Ja, Junior Suite med hav-udsigt
    Velkomstgave: en drink i baren
    Morgenmad: gratis i lounge eller i restauranten

    Kommentar: virkelig god service, en af de største og bedste Hilton morgenmadsbuffet'er i restauranten som jeg har oplevet. Tilsvarende er morgenmaden i loungen en af de dårligste - men fik heldigvis mulighed for at spise i resturanten også :)
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  8. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Skal til at booke en enkelt nat på hilton i cph da jeg mangler en overnatning for at opnå min challange. Nogen som har nogen gode koder eller virker de her stadig??
     
  9. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Der er lige nu vinterudsalg så du kan få et værelse 31.01-01.02 for 1001 kr :) Det er billigere end hvis du bruger nogle af de koder.
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Istanbul, Tyrkiet
    Hilton Park SA

    Bookede: Billigste standard rum, Wintersale
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen
    Velkomstgave: Ingenting
    Kommentar: Små rum, men ok tæt på det jeg skal bruge det til, så jeg er glad. Som guld får jeg adgang til Executive lounge, så er morgenmaden reddet og der var lidt øl og snacks til før aftensmad. Internettet fungerer upåklageligt, det var gratis.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  11. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Kuala Lumpur
    Doubletree by Hilton
    Status : Blue
    Bonusophold for 10k hhonors point/nat
    Velkomstgave : varm cookie
    Et af de bedste hoteller i K.L. med perfekt beliggenhed, fremragende service. Gode hhonors værelser på 23. til 29. etage, fortræffeligt morgenmad
    og fornuftigt prissat ca MYR 300/nat hvis man ikke er på pointophold
     
    Senest redigeret: 2/2/15
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @clager - jeg er nu også helt glad for Hilton KL Sentral! Perfekt, fra toget i lufthavnen ind til Sentral og så er man der! Er vist i samme prisleje, som Doubletree
     
    clager "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jakarta
    Doubletree by Hilton
    Status : Gold
    Upgrade: Ingen, dog på HHhonours Floor med adgang til Lounge!
    Velkomstgave: Varm Cookie, der er gumlet, der var et fint lille brev, der er en chokolade kurv samt frugtkurv på rummet da jeg ankom

    20150202_224454.jpg

    Kommentar: helt moderne hotel, meget lækre værelser, gennemført, rummelige og store. virkelig et helt ok sted!

    20150202_224331.jpg
     
    clager, jefi99 og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  14. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Den eneste gang, jeg har været i KL, boede jeg på Le Meridien KL Sentral, hvilket jo ligger lige ved siden af. Og mens det ligger fint ift Airport Link osv, så synes jeg ikke det lå så optimalt ift shopping/dining.
     
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ok, jeg synes det ligger fint med hensyn til transport, men jeg har kun brugt hotellet i forbindelse med arbejde og mine kunder lå ikke langt derfra, så jeg har ikke styr på shopping/dining, anyway, taxier er ikke dyre :)
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Shenzhen
    Hilton Garden Inn Shenzhen Bao'an
    Bookede: billigste værelse
    Status : Gold
    Upgrade: Yes, til opgraderet til hjørne suite med "by udsigt", det sidste siger ingenting, da der er ingen udsigt end andet til betonbyggeri
    Kommentar. Rummet var virkeligt stort. hotellet helt nyt, så alt var i tip top stand. Som guld kunne jeg vælge imellem morgenmad eller 750 point, valgte orgenmaden, kostede 113RM (ca. 120kr) og var over gennemsnittet, med kæmpe udvalg af retter og flere kaffemaskiner der kunne lave ordentligt kaffe :)
    Man skal have et ærinde i området, for ellers sker der absolut intet. Det ses også i kvaliteten af de ansattes engelskkundskaber.
     
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    så ingen håndskrevne hilsner fra de mandlige maids?
     
    jakobv84 "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - nej, det var der ikke, sørgeligt med men sandt.. det var fortvivlende så dårligt engelsk de talte, det tog mig 10 minutter at checke ind med 4 personer bag skranken!
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ikke så tit man får post efterhånden, så lidt overrasket over, at Hilton havde sendt et Guldkort med post, og jeg blev trods alt guld i december, så at det kommer i februar, å være postdanmarks skyld :) - bruger i andre jeres kort til at fylde op i pungen med? jeg har kun kreditkort og ingen bonuskort, de er jo i ens reservation alligevel!
     
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Aldrig. Med awardwallet har man sine numre ved hånden alligevel jo.
     

Del denne side