Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det eneste kort, jeg bruger til at vifte lidt med, er mit Best Western Diamond... Erfaringsmæssigt har de ikke så meget styr på det med status i bookingen, og de kan også godt li' at kopiere kortet.

    I Shenzhen er mit stamhotel Holiday Inn Express Louhu, staff taler engelsk, og engang jeg havde brokket mig over noget, blev jeg kontaktet af general manager, der tog sig tid til at mødes med mig, og lod til at tage mine issues alvorligt. Efter jeg har boet der en del gange, er jeg også begyndt at kende området udmærket. Kan anbefales.
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det dobbelte antal nætter i forhold til spg lifetime plat, det virker højt sat med 1.000 nætter? Ellers positivt at de endeligt får det.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hilton har vel langt flere "low-end" hoteller end SPG har? SPG har jo ikke hoteller der tilsvarer Garden Inn, osv.? I US er der altså en del ikke særligt spændende Hilton hoteller på et niveau hvor SPG ikke er. Så jeg er i det lys ikke vildt overrasket.
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
    Bookede: Billigste, wintersale rum med morgenmad
    Status: Gold
    Upgrade: Nok ikke, men 2 hjørne værelser med fantastisk udsigt. Adgang til lounge.
    Velkomstgave: Ingen
    Kommentar: Ankom 17:30 og der var det ene værelse ikke rengjort endnu, så måtte vente.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Las Vegas
    Bookede: Billigste
    Status: Gold
    Upgrade: Til stort 2 rums værelse på over 50 kvm
    Velkomstgave: Ingen
    Kommentar: To flasker vand på værelset. Gratis shuttle fra lufthavnen og ind til Mandalay Bay.

    image.jpg
    image.jpg
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Chicago Down Town
    Bookede: Billigste
    Status: Gold
    Upgrade: Nok ikke, men hjørne værelse med fantastisk udsigt, 20. Etage ud af 21.
    Velkomstgave: Ingen, valg imellem 750 point eller morgenmad. Valgte morgenmad, som foregår i Webers restaurant ved siden af.
    Kommentar: Billigt rum for 135 USD downtown, endda op til Sankt Patricks Day weekend.
     
    Senest redigeret: 27/3/15
    jefi99 og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  9. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg indrømmer på forhånd at det her måske er lidt offtopic, men så alligevel ikke, for det handler om Conrad Hilton III. Den kunne selvfølgelig også have været postet i BA forum'et eller fået sin egen tråd:
    http://www.gq.com/entertainment/celebrities/201503/conrad-hilton-investigation
    Men kort fortalt så har Paris Hiltons lillebror gået lidt amok på en BA A380'er, og det er godt nok gamle nyheder, men her er en detaljeret beskrivelse, der er ganske underholdende...
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Den fortjener en tråd i BA forum'et @jefi99
     
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Er det ikke en generel regel på fora, at man ikke på poste det samme i forskellige tråde? :D
     
  12. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Syg stodder :D
     
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    det var en helt givtig tur til Chicago og Hilton Garden Inn, gav 4079 base point og så væltede der 4079 double your HH honors offer, 50% on base points 2039 points og tilsidst 1019 points for Gold VIP Bonus 25%... - det er jo nærmest en overnatning på et Hampton Inn for 3 overnatninger i Chicago :D:D @Henrik Olsen er du kommet over 450.000 point?
     
    Senest redigeret: 16/3/15
    DanielBahn, jefi99 og Frequie "Synes godt om dette"
  15. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hilton Garden Inn Istanbul Airpor
    Bookede: Suite
    Status: Sølv
    Upgrade: Ingen.
    Velkomstgave: 2 flasker vand
    Kommentar: Syntes ikke der var så meget pris forskel mellem deres billigste rum og suite. Derfor gik jeg efter suite. Ligger rigtig godt forhold til lufthavnen. Men skal man ind til centrum ligger den lidt for langt væk. Ca 30 min i taxi. Super sød personale som var meget hjælpsom. Havde et par speciale ønsker. Det blev fikset straks. Spurgte om jeg kunne tjekke ud sent og hun fiksede det med det samme. Tror det er en ny hotel. Alt virker meget nydt og lækkert. Kan klart anbefale det hvis man skal opholde sig i nærheden af lufthavnen.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Embassy Suites Austin Downtown/Town Lake
    Bookede: King Suite, Premium 1BR
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen... men havde også booket deres største og bedste værelse så svært at bebrejde dem
    Velkomstgave: Ingen... men havde booket med snacks, sodavand, osv. inkluderet
    Kommentar: God lokation ifht centrum og gåture. Stort værelse (60 m2 vil jeg skyde på). Rent og pænt. Cook to order morgenmad og så gratis øl og snacks sidst på eftermiddagen. Ville godt bo der igen når pladsen er nødvendig.
     
    Nicki Lolk Sørensen og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Nej det havde jeg ikke lige set. Men jeg fik trippel point pga jeg har valgt ponts & points plus kampagne de kører med dobbelt op. Så lidt over 5000 tusinde point fik jeg.

    Jeg skal snart til USA og overvejer en 90 dage med 4 ophold challange til guld. Er der nogen challange jeg kan ta??
     
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hilton Sao Paulo Morumbi
    Status: guld
    Bookede: Standard king size
    Upgrade: ingen
    Lækkert hotel, der dog ikke er i gå afstand til noget som helst, men taxier er bestemt betalelige i Sao Paulo. Havde booket kl ~9 og ankom kl ~10, så velkomstgaven lå der først da jeg kom tilbage, det var en fin æske med 3 stykker chokolade. Fik tidlig check-in og sen check-ud (kl 15), morgenmad og 2 flasker vand. Poolen var ret skuffende, specielt jacuzzien var ’lunken’ med lidt for lidt vand og for få bobler. Ellers var alt som det skulle være: lækkert værelse og alle benefits uden at spørge (om andet en sen check ud).
     
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hilton Bomonti Hotel & Conferrence Center (Istanbul)
    Bookede: Exec. room (under 33 % January Sale)
    Status: Sølv
    Upgrade: Ingen
    Velkomstgave: 2/3 flasker vand dagligt fyldt op på værelset
    Kommentar: Fantastisk hotel, med en enestående lounge på 34. etage med udsigt over hele Istanbul (med super morgenmad og aftensmad)
    I fin afstand til metro, så det var nemt at komme rundt i byen. Kan varmt anbefales :)
     

Del denne side