Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hilton Waterfalls Resort (Sharm El Sheikh)
    Bookede: Award-room (Kat 1, 5000 pts. per nat - 1 nat gratis pga. sølv-status)
    Status: Sølv
    Upgrade: Deluxe-room (de gjorde ikke opmærksom på upgraden, men de indlogerede mig i "fint" værelse med super udsigt over rødehavet.
    Velkomstgave: Ingen
    Kommentar: Billig award-redemption. Måtte betale 10 $ for middelmådig morgenmad - dog var room service glimrende, og vi spiste os fint mætte til 50 kr. per næse.
    Området omkring hotellet var intet-sigende, men resortet var udemærket trods et par år på bagen. En god måde at brænde nogle HHonors Point af (og så var hotellet med i Double Your HHonors kampagnen, så får 2x points på in-room purchases ;) )

    Note: Mht. fly er det kun charter-afgange fra CPH, men fløj selv TK (med 2 dages ophold i Istanbul) - det var det billigste alternativ (trods kun 25 % EB-point) - men så fik man også prøvet CIP-loungen i IST et par gange ;)

    Resortet:
    2015-04-19 11.00.50.jpg
    Udsigten fra værelset (Rødehavet til højre gemt i havgusen):
    2015-04-17 18.09.40.jpg
     
    Kristian, tbh og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Homewood Suites Round Rock, TX
    Bookede: King Suite, Premium 1BR
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen... men tror ikke der var noget at opgradere til
    Velkomstgave: 2 flasker vand og en valgfri snack
    Kommentar: Stort værelse (45 m2 vil jeg skyde på). Nyt, rent og pænt. Morgenmaden var intet fantastisk og lokationen er nok bedst hvis man er der i forretningsøjemed. Intet særligt at berette.
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hampton by Hilton Gdansk Airport
    Bookede: Queen Room W/ Sofa Bed Non-Smoking og det var hvad jeg fik
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen... men tror ikke der var noget at opgradere til
    Velkomstgave: 2 flasker vand (hører vist altid til hos Hampton)
    Kommentar: Stort værelse (25 m2 vil jeg skyde på). Nyt, rent og pænt. Morgenmaden var faktisk helt ok med god udvalg af beans, kartofler, bacon, pølser, røræg. Endvidere brød og vaffeljern. 3 børn, det er mange vafler der skal fikses. Lokationen er tæt på lufthavnen(lige overfor), men deres nye bane, er forsinket, så det er med bus ind til byen stadigvæk og den er ret lavfrekvent. Men det gik. Brugte 2x10.000 point for en weekend, det er ok. Ville ehlst have boet i byen, men de havde ikke store nok værelser til en "storfamilie"
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Som gold på Hampton kan du vælge mellem 250 point eller 1 flaske vand og en snack ting. Det kan ses/vælges på app'en under account-> hotel benefits.
    Ved nærmere eftertanke var det et award stay, men tror stadig det gælder.
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Double Tree by Hilton Jakarta
    Status : Gold
    Upgrade: Executive Floor med adgang til Lounge!
    Velkomstgave: Varm Cookie, der er gumlet, der var et fint lille brev, der er en chokolade kurv samt frugtkurv på rummet da jeg ankom. Som sædvanlig.

    image.jpg image.jpg

    Hvornår skal man arbejde, når man skal nå alle de aktiviteter her?

    image.jpg
     
    Senest redigeret: 5/6/15
    jefi99, Nicki Lolk Sørensen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    DoubleTree by Hilton Hotel Houston Intercontinental Airport
    Bookede: Double bed, og det var hvad jeg fik
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen, men boede på et HHonors floor øverst på 6. etage
    Velkomstgave: 2 flasker vand og en cookie. Som de altid giver.
    Kommentar: Stort værelse (25 m2 vil jeg skyde på). Gammelt hotel med ret slidte møbler og gulvtæpper. Anyway, havde en god seng, godt Internet og et rent badeværelse. Hotellet ligger et kort shuttle ride fra lufthavnen, man spørger i informationen i lufthavnen, der er en telefon og ringer og siger man er kommet. der gik ca. 10 minutter, så kom bussen, ret effektivt. som guld fik jeg valg imellem 1.000 point eller morgenmad, valgte morgenmaden, selvom der var mange muligheder ved siden af, å som Taco hell eller "jack in the box". Hvis sådanne lyster kommer over en til morgenmad.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    DoubleTree by Hilton Hotel Houston Downtown
    Bookede: King Size Bed og det var hvad jeg fik
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen, men boede på et HHonors floor øverst på 17. etage
    Velkomstgave: 2 flasker vand og en cookie. Som de altid giver. Dvs. de glemte, at give mig flaskerne, så måtte ned i receptionen og hente det.
    Kommentar: Relativt stort småt værelse (15-18 m2 vil jeg skyde på). Gammelt hotel igen, med slidte og "tunge" møbler. Igen, fint badeværelse samt en kæmpe King Size bed. fik morgenmadskuponer og et fint velkomstbrev, men ingen "gold perks". Det er tydeligt, at se at der er mange guldmedlemmer i US og regn ikke med at blive betragtet som et statusmedlem, som f.eks. i Europa eller Asien. hotellet ligger centralt i byen, dog er der ikke meget at se i området. Så hvis som turist, skal man have bil eller adgang til en sådan.
     
    Senest redigeret: 5/6/15
    clager "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja det er der. Guld i USA betyder intet er min erfaring.

    Og mht bil... Hva sagde jeg? :)
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jakobv84 - men har da fundet den essentielle bar i området, så jeg klager ikke, samt der er en Courtesy bus, der kører i 5 miles omkreds, men jeg er ok med at gå, men til "Galleria", vil jeg nok benytte mig af den...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg kender i øvrigt godt Flying Saucer -- der er også en i Austin. Men jeg har ikke fået drukket nok der til at få en tallerken på på væggen. Deres pølser er heller ikke tossede.
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    JO!
     
  13. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hilton Garden Inn Malpensa Airport Milano
    Booket: En nat til €45 på et tip herfra BF
    Status: ingen
    Shuttle fungerede ikke specielt godt hverken ved ank/afg og hotellet kan ikke anbefales selv til den lave pris.
    Det mest interessante var en Antonov 124 fra ADB der lettede fra MXP lige efter jeg havde checket in så kunne bruges til flyspotting
    Kommentar: Vil næste gang prøve Moxy(Marriott brand) der ligger lige ved T2 MXP. Så interessant ud.
     
    Senest redigeret: 5/6/15
    tbh og Kristian "Synes godt om" dette.
  14. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Cool, det brand kendte jeg ikke, og der er vist også kun dette ene hotel indtil videre. OSL og FRA skulle være blandt de næste: http://moxy-hotels.marriott.com/hotels/
     
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jakobv84 - forstår, at man skal kværne 200 øl for at få en tallerken hængt op.. tror alle vil have et problem med det, men der hænger godt nok mange tallerkener.. talt med en, havde taget ham 6 år at få en tallerken o_O
     
    jakobv84 og clager "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ok! Nu i lidt bedre humør, igår havde jeg lidt irriterende servic, som jeg klagede over! Det var så den samme dame i receptionen der checkede mig ud og hun trak en overnatning fra! Ok service, og hun bedyrede det var fordi jeg var en god kunde! :cool:
     
    jefi99, tbh, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Lige pt. har Hilton en masse HHonors optjeningstilbud...

    Man kan få 2x points på alle Hilton hoteller, 5000 points per ophold næste 2 ugers tid. Overnatter man i Conrad eller Waldorf får man derudover 2000 point første ophold, 3000 andet ophold og 5000 tredje ophold. SAMT 2000 points per nat.

    Så hvis man fx tager 2 nætter i London denne weekend til i alt 4000 kr. på Conrad (FANTASTISK hotel i London!) så får man:

    6100 base points
    3050 points&points valgt
    3050 Diamond bonus (eller 1525 hvis man er guld)
    1000 points for opholdet
    6100 double points promo
    5000 alle Hilton hoteller bonus
    2000 ophold på Conrad
    4000 for to nætter på Conrad

    I alt: 30.300 points

    Det er en ordentlig sjat :)
     
    DanielBahn, Ali Taran, Nielspg og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    DoubleTree Johor Bahru
    Pris: 5.000 / nat
    Bestilt: King Room
    Fået: King Room (HHonors floor)
    Status: Guld
    Andre ting: fantastisk flot hotel lige på den anden side af Singapore! Blev ikke opgraderet da hotellet var fuldt booket men værelset på 25. sals HHonors floor er rigtig lækkert!
    Derudover giver de adgang til Executive lounge, morgenmad og 3 gratis vask tøj per dag :)
     
    tbh, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Double Tree Venice North
    Pris: 189€ Per nat inkl. Aftensmad og morgenmad for familien, tog også 2 nætter almindelig
    Bestilt: King One Bedroom Suite
    Fået: King One Bedroom Suite
    Status: Guld
    Andre ting: lidt svært at finde, men godt bilen havde GPS. Fin velkomst. Hotellet er født some et andet hotel, men alt virker fint her. Gode forhold, fin pool og ligger fint i forhold til Venedig. Shuttle bus 10€ per vej for en voksen og fine køretider. Maden var ordinær, men fin nok for en børnefamilie.
     
    Senest redigeret: 23/7/15
    alexanderln og tbh "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hampton by Hilton, Newport
    Pris: 2 x 5.000 points
    2 x Queen bed with Sofa
    Status: Guld

    Fik: 250 point som jeg har valgt i app'en som gold benefit (alternativet er en flaske vand)
    Fint hotel til 5.000 point. Gåafstand (10-15 min) til en lille hyggelig by med et par pubs og restauranter. Også en restaurant og subway lige ved hotellet, men ellers ligger det bare ved en motorvej. God value og fint hotel.


    Hilton Newport
    Pris: 10.000 points
    standard king bed tror jeg
    fik det samme

    Ret nedkørt hotel, der var bryllup samme aften og det gav en helvedes larm, og på mit værrelse kunne vinduet ikke lukkes tæt da håndtaget var gået i stykke, så det var endnu værre. Morgenmaden var OK, der var 2 flasker vand, en kitkat og 2 drink vouchers i velkomstgave. Drink voucherne var lidt af et problem at bruge, vi spurgte om de galdt til cocktails (de kostede max 7,5£), men bartenderen viste ikke at de havde cocktails på menuen og skulle spørge. De galt ikke for cocktails, men nærmest alt andet. Vi fandt så noget whisky og champagne vi så ville have. Whiskyen havde de ikke, og champagnen galdt det så heller ikke for. Vi endte med noget kedeligt rosé og whisky der heller ikke var nævneværdigt.
     

Del denne side