Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    "Synes godt om" modtaget:
    1,421
    Point:
    93
    Hilton Cph
    Pris: 1100 Kr
    Bestilt: billigste værelse
    Fået: 2. opgradering giver jeg dig så du kan komme i loungen sagde receptionisten. Og tilføjede: Du er jo guld medlem. og det skal da nydes.
    Status: Guld
    Velkomstgave: 2 flasker vand.
    Andre ting: Kan virkelig godt li hotellet men det er meget dyrt at parkere der ude. Det er nok det eneste minus jeg kan sige.
    Spurgte ind til sent check ud 1 time før jeg skulle ud. De ga mig 2 timer mere. Så det var meget godt

jefi99, Baadsgaard, Frequie og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Det er nogle dejlige værelser de har der på toppen, med b&o anlæg og det hele... :) og flot lufthavns udsigt hvis man får det....

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Hilton London Olympia
    Pris: 323 for 3 nætter
    Bestilt: Billigste værelse var til 1 person. Men jeg to chancen. Håbede på en opgradering så vi kunne være to på værelset.
    Fået: Executive room med adgang til lounge. Jeg spurgte efter en ekstra seng i værelset og receptionisten sagde fordi du er guld tar vi ikke ekstra penge for det.
    Velkomstgave: 2 flasker vand.
    Andre ting: Hotellet var efter min mening typisk engelsk standart. Lidt slidt og lidt gammel det hele. Jeg var ikke super glad med syntes det var en ok pris for ok placering

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
  5. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Ja tænkte også det havde været nemme point da jeg først så det, men 2 properties og kun iPhone...

7. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Ja - jeg kommer nok ikke til at være "first mover" på det grundet placeringen af de to hoteller... Ellers spændende....

8. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Dog er jeg også lidt skeptisk ved at checke ind online. Gjorde det da jeg var Silver, da jeg alligevel ikke blev opgraderet. På den måde kunne man vælge værelser med flot udsigt.. men har hørt at upgrades ikke går igennem hvis man tjekker ind før ankomst. Er der nogen af jer der har erfaringer med det?

9. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Det er det generelle problem, som indtil det er løst, vil betyde at alle med status vil gå forbi receptionen. Club Carlson har også testet online check ind og deres konklusioner var det samme at de ikke kunne tilbyde opgraderinger til statuskunderne. Samme her for Hilton.

Så nå dette er løst vil det være en stor forskel - indtil da er det for folk der ikke har status.... Det burde blot være omvendt i mit hoved, da den mest frekvente rejsende ofte er den med høj status. Denne vil sikkert gerne slippe for at stå i kø og gå direkte op på sit opgraderet værelse med fin velkomsthilsen :)

alexanderln "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    ... eller for folk som allerede har booket den dyreste værelsekategori på hotellet :)

alexanderln og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol

Bookede: 2 x queen & 1 x twin for 2 nætter
    Fik som booket, lavede online tjek ind, og de har vist ikke andre værrelsestyper. Ved online check in kan man se 'floorplan' og jeg valgte de værrelser der så størst ud. Det viste sig at de var præcis samme størrelse da der var noget ligesom en svalegang udenfor regnet med (man kunne ikke gå derud). Værelserne var klassisk hampton, og det er jo ok, dog med en skydedør til toilettet. Det viste sig at den skydedør ikke kunne lukkes helt (ca 2cm gap), så vi gik ned i receptionen for at få et nyt værelse, hvilket vi fik uden problemer og med masser af undskyldninger. Vi prøvede næste det næste, men der var samme problem. Så tjekkede vi i de andre værelser og de havde også samme problem. Ned til receptionen igen og spørge om det var mig der var dum eller om der var et problem. De måtte krybe til korset og sige at der havde været lidt problemer da de fik bygget hotellet, men at vi måtte prøve alle værrelser ind til vi fandt noget. Jeg foreslog at vi bare tog nogle af den type som twin værrelset var (stadig med queen bed, bare anderledes layout), da toiletdøren var imod udgangen i stedet for imod sengen. Det fik vi, receptionisten fulgte os op og spurgte om det var ok eller vi ville prøve mere. Vi blev og det var ok, men man kommer da tæt på hinanden..
    Morgenmad var fin hampton standard med vaffelmaskine og sædvanligt, bortset fra at toasteren manglede den første dag da der var en der havde kommet ost i.
    Den anden aften virkede nøglekortet til mit værelse ikke, jeg skulle bare give efternavn så blev det fixet, men ingen undskyldning (lille detalje, men han virkede næsten arrogant).

Vi var 2 personer fra det ene værrelse der tjekkede ind til alle 3, så jeg fik uden problemer ændret HH nummer på det ene værrelse til et andet end mit, så det også gjorde lidt gavn.
    Tjek ud var langsomt, både processesn og de 2 personer før mig, og der var ingen dedikeret guld/diamond kø.

for 70.95€ per værrelse per nat (incl tax) var hotellet helt fint. Der var parkering til 15€/24 timer, men i weekenden var det gratis lige ude foran, så det gjorde vi. Tog til byen koster 12.30€ for en retur med credit card fee og pris for et engangs chipkort, men så tager det 3 minutter til stationen og 25 minutter i toget. Hvis man er i bil kan man bruge lidt ekstra til, men spare en masse penge ved at bruge park and ride ved Olympic Stadium. Amsterdam City Pass virker ikke da er et stop længere væk end lufthavnen. Shuttlebus hver 40. minut.

AMJ og jefi99 "Synes godt om" dette.
  12. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Hampton Inn & Suites Bastrop

Bookede: 1 king bed med contry view (det billigeste)
    Velkomst gave: 250 point som valgt i min profil, welcome letter der sagde velkommen tilbage???
    Fik: Suite! Opgraderet på et hampton??? I USA??? som GULD??? fint værrelse, viste knap nok hampton havde så storre værrelser, men det var jo Hampton Inn & Suites.... Jeg ankom omkring kl 23 og sov meget godt i et par timer, men meget mere blev det ikke til. Derfor ned til morgenmaden kl 06, og det var den måske bedste Hampton morgenmad jeg har fået... Scrambled eggs med beef & cheese, wraps, extra ost og lidt "taco sovs"... Det havde jeg ikke set komme, men Texas er jo tæt på Mexico.... Der var pool og fitness, men nåede ikke at se til det

Hampton Inn & Suites Austin Cedar Park-Lakeline
    Bookede: 1 king (billigst)
    Velkomst gave: 250 point
    Fik: Suite... igen! Mindede om det første, helt fint hotel, desværre ingen breakfast burrito, men sædvanlig hampton morgenmad. Jeg fik sovet lidt mere :)

Hampton Inn & Suites HoustonNorth IAH
    Bookede: 1 king (billigst)
    Statu Guld
    Velkomst gave: blev spurgt om jeg ville have vand/snacks/point, jeg sagde at jeg havde valgt point i min profil men blev tilbudt vandet alligevel og takkede ja. Da jeg kom til værrelset var der yderligere 2 flasker, 250 point og 4 flasker vand. Billige point, men det gjorde mig da glad og så slap jeg for at lede efter et supermarkede
    Fik: Suite!!! 3/3, og hvem siger Hilton Guld ikke er noget værd??? Nyt hotel, ca. 5 måneder gammelt mindede stadig om de 2 andre med den forskel at der var (stort) brusebad i stedet for karbad. Det var det første af værelserne hvor jeg rent faktisk sad i sofaen og fik brugt køleskab :p Det er meget lækkert med meget plads, mikroovn og kaffemaskine, men det havde nok gjort en større forskel på en tur hvor det ikke var alene.. :)

Ali Taran, alexanderln, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Hov. Har slet ikke set du har skrevet. Men ja 323 pund for 3 nætter.

14. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Går ud fra at det ikke er andre der har lavet samme fejl, men bare for at være sikker så rapporterer jeg lige om mine dumheder her.
    I forbindelse med at min far & jeg har haft nogle stays til samme pris undrede jeg mig over at han havde fået så mange flere point. Han er diamond mod mit guld, så viste godt han skulle have 25% ekstra af hvad der var af basis point, men han havde fået langt mere end det. Grunden var at han fik 50% ekstra point fordi han har valgt at tjene point & point, ligesom man kan vælge at tjene point og miles. Jeg havde ikke valgt noget, og gik ud fra at jeg så bare ville få point, og det gjorde jeg også... bare ikke lige så mange...

Mit hotelspend har generelt ikke været kæmpe men tror alligevel jeg er gået glip af 10-15.000 point :-(

Frequie "Synes godt om" dette.
  15. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    229
    391
    Point:
    63
    Conrad Macau
    Booket: billigste - point + cash
    Status: Gold
    Upgrade: King Premier Suite 156sq
    Adgang til meget fin lounge på 39. Etage med morgenmad. Aftennoon tea og evening cocktails.
    Velkomstgave: Flere forskellige ting - Conrad boljser, en Conrad gambling badeand med terninger i og en Conrad bamse.
    Kommentar: Det er det bedste hotel jeg nogensinde har boet på - servicen er helt i top og alle jeg taler med tiltaler mig med navn - suiten er med kæmpe Living room, lige så stort soveværelse, to toiletter samt både bruser og karbad. Det er så fedt at vi overvejer at kalde vores kommende søn for Conrad:)
    Vi skal bo på Conrad Hong Kong i morgen, så forventningerne er høje:)
    image.jpg

Senest redigeret: 25/8/15
    DanielBahn, Flemming Poulsen, jefi99 og 9 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Christian Løn - skal man sige til lykke så?

Lyder fedt med det hotel :):)

jakobv84 "Synes godt om" dette.
  17. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    229
    391
    Point:
    63
    @Kristian - ja, man må bestemt gerne sige tillykke - Conrad eller hvad han kommer til at hedde kommer til verden i Januar 2016:)
    Det kommer en lille trip report til sommerkonkurrencen, på fredag eller lørdag med hele turen - to flyselskaber og seks hoteller:)

jefi99, Frequie, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Tillykke. Er I på babymoon?

19. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    229
    391
    Point:
    63
    @jakobv84 - tak - præcis - luksustur hvor en masse points bliver brændt af inden lillemanden ankommer og så kombineret med lidt frieri på Sirocco i Bangkok i sidste uge:)

Flemming Poulsen, Baadsgaard, jefi99 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    2x tillykke så. Jeg nåede selv 2 babymoons på points: forlænget weekend til Puerto Rico på Waldorf Astoria og en uge til Maui. Det kan klart anbefales til andre vordende forældre.

P.S. Min mors golden retriever hedder Conrad -- just sayin'

jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side