Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    "Synes godt om" modtaget:
    1,421
    Point:
    93
  2. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
  3. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Conrad New York
    Booket: billigste - point + cash
    Status: Gold
    Upgrade: Deluxe Suite - Hudson River View (en værelseskategori op)
    Kommentar: Super flot hotel lige ved Hudson og WTC. Blev opgraderet til en suite m. super udsigt over Hudson River (billeder kommer senere).
    Vi er 3 på værelset, og selvom man kun får morgenmad for 2 som Gold, gav de en ekstra gratis :)
    Normalt ligger hotellet til 399 $ per nat (før tax!) men koster "kun" 125 $ + 28.000 points.. så synes selv det er en ok deal.

Henrik Olsen, AMJ, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    Hilton Millenium New York
    Booked: billigste værelse for points
    Status: Diamond
    Upgrade: Corner Suite

Kommentar: den bedste opgradering jeg har fået i New York. 240.000 points for 5 nætter var ret god værdi - især når man er opgraderet til suite :cool:. Hoteller på Manhattan generelt er dyre, så de er som regel en af de bedste måder at bruge sine HHonors points på.

Blev også opgraderet til fuld morgenmad (kun continental er gratis for Diamonds, og de er ofte ret strike med det i USA). Morgenmaden var virkelig lækker med mulighed for omeletter og æg på bestilling.

Eneste ulempe er at noget af området er byggeplads (hotellet ligger lige ved siden af WTC pladsen hvor der bliver opført flere bygninger, pladser, mv.) Så sørg for at få et værelse højt oppe :)

AMJ, alexanderln og tbh "Synes godt om dette"
  5. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Er du også på de billige C billetter til NYC? :) og fin upgrade. Og fik du så fuld morgenmads-buffet? jeg måtte nøjes med continental her på Conrad, men kunne vælge mellem forskellige retter (røg på omeletten).

6. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Der er nogle backdoor fasttracks (tre stays) til Hilton Gold. Jeg tror, det er bedst ikke at offentliggøre detaljerne her. Men hvis du er interesseret, og ellers er en aktiv bruger her på Bonusfeber, så skriv en pm, og jeg sender detaljer.

7. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    Er der stadig fordele ved at have Guld hos Hilton ? Eller er der ved at få inflation i det ??

8. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Hvis du læser de 3 sidste posts fra folk med guld må man da sige at der stadig er noget ved det. Det er måske mere held end normen noget af det, men i hvert er der stadig standard fordelene, som morgenmad, ekstra point etc. Det er helt sikkert bedre end ingen ting :)

alexanderln "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Super mange gange tillykke :)

(man kan godt rejse meget selvom man er blevet far....)

Christian Løn "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Derudover hjælper det også at kunne sine benefits. Eksempelvis plejer jeg altid at se om der er opgraderede værelses-kategorier inden ankomst - så man kan presse lidt på ved check-in hvis de ikke automatisk har givet det. Men ja, 3 positive tråde i træk fra ophold i USA er mere end man normalt kan forvente af HHonors status :)

11. AMJ

AMJ VIP medlem

Beskeder:
    182
    446
    Point:
    63
    det er lidt op og ned - i USA oplever jeg ikke så store fordele på guld som i Europa, dvs at jeg har oplevet flere opgraderinger og flettere velkomstgaver i EU end i US. Ofte opgradering til EF (executive floor) og dermed adgang til EL (executive lounge) men værelsesopgradering er jo ikke alt. der er visse gulfordele du er sikret uanset hvad http://hhonors3.hilton.com/en/explore/benefits/index.html eks. er Digital Check In en fordel jeg ofte har være glad for, 2.nd guest stays free har jeg altid oplevet også inbefattede opredning til vores søn uden beregning. så selvom der er gået inflation i guld er der bestemt stadig fordele. men forvent ikke at de bliver imponerede af din guldstatus i storbyerne i US - det kræver Diamond :)

Frequie "Synes godt om" dette.
  12. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    Har ikke prøvet at være guld i USA; men har ofte fået opgraderinger som Diamant. Fx sidste år hvor jeg i Hilton Midtown fik værelse næsten på toppen af hotellet. Det er jo ikke en suite opgradering, men det at man i NYC får et værelse på etage 50+ så vidt jeg husker er for mig en kæmpe opgradering. Og disse high floor værelser er også betydeligt dyrere. Det viste sig også at de har renoveret alle værelser på toppen, så det var bestemt det værd.

Har også fået en mini lejlghed i Conrad Miami, og suite i Washington (begge booket billigste værelser). Så vil sige at opgraderingsfrekvensen er ret høj. Og i EU er den endnu højere.

AMJ "Synes godt om" dette.
  13. AMJ

AMJ VIP medlem

Beskeder:
    182
    446
    Point:
    63
    lige præcis Hilton Midtown har jeg boet på som guld og eneste fordel jeg oplevede var middelmådig Continental breakfast, gratis wi-fi og en late check out. Så helt klart en af de US storbyoplevelser hvor guld ikke er nok

14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Honors Dining, en ok måde, at optjene point på også: https://www.hhonorsdining.com/bonus.htm? - ser ud til, der er mange restauranter, at vælge imellem i US.. - og på linket er der lidt ekstra bonus også til HH

15. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Normalt har jeg boet award el. i lande hvor 2 pers. koster det samme som 1 pers når jeg har bestilt via HHonors. Dog kan jeg eg. se at Conrad Hongkong koster mere for 2 pers end for 1, til trods for at man er logget ind. Som HHonors Perk står der at 2nd guest stay free.. betyder det så at jeg kan booke til 1 person, og så dukke op 2 pers?

16. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Jeg booker altid kun til 1 og møder oftest op 2. Det har aldrig givet problemer, end ikke på resort.

Ulrik og alexanderln "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Jeg gør eksakt det samme og når værelset ikke er et enkeltværelse i booking, så kan det ikke være et problem. Prisen er mest en stigning når der er morgenmad inklusiv.

alexanderln "Synes godt om" dette.
  18. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    så er det i dag, jeg skal anvende min billige voucher. Forsøger at snige kæresten med selvom der står 1 person....

asf, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"
  19. JacobBruun

JacobBruun Aktivt medlem

Beskeder:
    35
    120
    Point:
    33
    Hampton Inn Key Largo
    Booked: Familie værelse
    Status: Diamond (far)
    Upgrade: Ingen

Kommentar: Hotellets udendørsarealer mindede til dels om Randers Regnskov, da der var varmt og åbenbart også boede 2 varaner + at hotellets bartender havde sin papegøje med på arbejde de dage vi boede der.
    Det skal også lige nævnes at morgenmaden er bestemt ikke noget at råbe hurra for.

jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. JacobBruun

JacobBruun Aktivt medlem

Beskeder:
    35
    120
    Point:
    33
    Waldorf Astoria, Ras Al Khaimah
    Booket: 2 QUEEN CLASSIC ROOM
    Status: Diamond
    Upgrade: ja, 2 QUEEN DELUXE GOLF W/ BALCONY (34m2 større)
    Andet: Fremragende service.

*flyer, AMJ, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side