nå, æv.. var for sent ude med den OT.. - meget sjov feature de har oppe i højre hjørne på deres side:
Valgte at cancle inden jeg fik svar fra optiontown, så venter nu spændt på om pengene kommer retur.... Da det var now or never billetter på go, udgør det meste af billetprisen skatter, så de er næsten fuldt refunderbare....
Købte billet til SFO i morges inden afgang hjem fra HKH, ville så her til aften lave en OT på den, men syntes da godt nok at priserne er steget pænt.
Yes optiontown gik igennem for fredagens familietur til EWR. Er der andre der skal med fredagsafgangen 12:25? jeg er hende med krøllerne og en baby på sæde 1A der storsmiler.
CPH-CDG-CPH Tjekkede pris hhv. 6 & 8 dage før afgangene. Med en sekundær email var priserne 44 & 45, og da jeg egentligt ikke havde nogen planer om at opgradere tjekkede jeg et par timer efter med min primære email for at få min hypotese bekræftet, 52& 53€
Så gik optiontown igennem på plus for hjemturen Sk910 23/09 Jeg ville selvfølgelig helst have været på business, men plus er nu helt fint på en hjemtur fra EWR.
Tillykke. Hvad betalte du for OTU ud biz hjem plus på sk909/910. Jeg ved godt upgraden til cockpittet var free of charge
Så ses vi om bord på SK936! Jeg har selv været nede og bide i bordkanten (over de "tilbud" OT har været fremme med denne gang) og indstillet mig selv på to ture på Go. Dette som en følge af, at jeg på forhånd har kunne vælge sæde på række 23 (hvor der går rygter om benplads på Plus niveau).
Rejser til SFO med SK935 torsdag, havde søgt OT tilbage i juli fra GO til + og Business, fik mail fra OT at jeg ikke var blevet opgraderet.
Hmmm, bliver sku snart nervøs for min tur til HK... - synes det går den forkerte vej med hensyn til OT:.. Men @Kenneth K - mon ikke det er fordi du får en Courtesy Upgrade?
@Kristian jo det håber jeg på. Og ja, tendensen på OT er at langt de fleste af dem jeg søger bliver afslået, kedeligt.
SFO har altid været svær med OT? Tror også HKG bliver det, når man kigger på bookingklasser i nærmeste fremtid er det ikke mangler pladser der er i specielt Business..
min tur til HKG er ud d. 20.11 og hjem 22.11.. - så håber på ny kabine og derved flere Plus og Business
min rejse ud ser sådan ud pt: C3 D2 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0 og hjem: C0 D0 Z0 R0 J0 Y9 S8 B7 P6 A0 E9 M9H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L0 T0 O0 G9 N0 Kan se din er noget mere tom: C8 D8 Z5 R0 J0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G9 N0 C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T0 O0 G9 N0 Men jeg synes mange dage jeg har set i oktober har været i stil med min hjemtur, med få ledige pladser på business, men der er selvfølgelig også lang tid til november..
Gad vide om det er så simpelt, at hvis der er nogen pladser tilbage på Z (når det glæder biz på Long haul) nogle dage før, så fylder de op med OT'ere, men hvis alt i Z er væk, såer det no go for OT til Biz?? Nogen der har en fornemmelse for det?