Sk935 ser sådan ud: C1 D1 Z0 R0 J0 Y1 S1 B0 P0 A0 E0 M0H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0 Forreste kabine vedhæftet.
Hvor mange pladser der er tilbage i de respektive bookingklasser, hvor 9 er det højeste og betyder mindst 9.
Forbliver i vores nødudgangssæder i Go (Youth fare V). 64 € er det højeste jeg længe har set for en upgrade intra-europa :/
Prøv at bruge en anden email. Der er en teori om at hvis de synes du bruger for meget optiontown og de tror de ville kunne sælge plus biletter til dig ellers, så stopper de med at gå igennem. Og email er det optiontown bruger til at identificere dig.
Det skal selvfølgelig prøves. Jeg tvivler på det, fordi jeg aldrig har prøvet at blive afvist. Jeg har brugt optiontown måske Hmmm 12 gange.
@tbh tror den forbliver en hypotese. Har selv, ligesom Rikke, brugt OT +10 gange, og kun en afvisning og alle med samme mail. Dog tror jeg godt mailen kan gøre noget ved prissætningen af OT'en!
Jeg mener selv jeg har omkring 5 afslag, men 2 var på en now or never billet men tvivler på det er af den grund da jeg ikke har haft så opgraderinger igen... Jeg tror det skal være på en lidt større skala for at det sker. Det er også bare gætterier ud fra historier. Og priserne er jeg så godt som sikker på er afhængig af email (bruger), men det har jeg nævnt mange gange
Har sågar været ude for, at jeg tastede min kones efternavn ind på samme booking, og halløjsa prisen var lavere. Fannermig underligt. Men snip snap optiontown til SFO, plus/biz for 656 euro - for to! Spændende om den går igennem!? Undlader som regel at skrive noget i mail adresse feltet, netop for at prisen ikke stikker af...
Opgraderet til plus 4 dage før afgang på CPH - NRT med afgang i morgen. 320 eur... En høj pris, håber på en yderligere upgrade til Business qua guldstatus og tilsyneladende fuldt fly. Er i guld lounge fra kl 12 i morgen hvis nogen er friske på en øl og en snak.
Optiontown gået igennem til 39 euro på CPH-Stockholm på fredag, men desværre ikke videre derfra til Hong Kong. Må satse på point i gaten Skal med SAS til Palma i november mdr og der er afgang kl 6.20. Er det værd at satse de 39 euro på optiontown?
Skal selv til Malaga og har samme overvejelse (39 €) Det er nogle af de lange ture, så det bør klart overvejes. Dog er morgenmad på Plus ikke noget særligt + man får nok ikke rigtig udnyttet den gratis alkohol (medmindre man er en rigtig charter-konge der om morgenen!). Men jeg ville nok sige go for it
Fedt med noget kyndig vejledning igennem dette forum! Har netop anmodet om opgradering fra SAS GO til Plus via OT fra PVG til CPH 27 oktober og retur 6 november. Prisen er EUR 203 den ene vej, og EUR 214 den anden vej. Lidt peberet, når det trods alt er i den gamle kabine, men hvad gør man ikke for ekstra benplads og to kufferter! En opgradering fra GO til Business vil koste omkring 450 EUR, så jeg mener ikke det vil være det værd Lige et par spørgsmål: - Jeg har ikke opgraderet min sidste forbindelse fra CPH til AAL og den anden vej; vil det sige, at jeg så skal betale for min ekstra kuffert på denne strækning, eller gælder de opdaterede bagageregler hele vejen? (Det er en firmarejse, så gider ikke bruge penge på opgradering fra CPH til AAL. I tilfælde af, at jeg skal betale for kufferten kan jeg få firmaet til at dække, men de vil ikke dække en opgradering, selvom prisen nok er noget nær den samme). Da jeg bor i Shanghai, og nogle gange flyver hjem til DK med SAS, er der nogen af jer der så ved, hvornår de forventer at opgradere kabinen på denne rute?