Formentlig i BIIP eller Diamond Perks, men jeg valgt OT tråden da jeg synes det var en god afrunding på min OT opdatering
Ser at OptionTown også kan bruges hos Air India og Egypt Air, nogen af jer andre der har prøvet disse Staralliance selskaber? (Der er også Adria Airways og Estonian)
Omkring Estonian, skal man nok vente at se, om hvad der sker de næste par uger, da det er uklart om de stadig vil være på vingerne, efter EU-Kommissionen har lavet en afgørelse, omkring deres ulovlige statsstøtte. Men omkring deres service er der ikke særlig stor forskel på Economy Business, da det er samme koncept, som SAS, med GO og Plus...
Opgraderet fra Go til Plus på ARN-HKG på lørdag, ansøgt kort efter booking tilbage i maj. Men den flyvning har også været nede i E0 i flere omgange nu så gætter på den er groft oversolgt i økonomi
Opgradering fra SAS Go til SAS Plus godkendt på ARN-HKG på Torsdag Nu venter jeg bare på at opgraderingen til Business for points bliver godkendt
@tbh Ja, det var samme email .... men jeg fik 8 denied OT i træk i sensommeren, alle til/fra GVA ... derefter opgav jeg at requeste OT på de næste 5-6 ture, for det virkede håbløst. Men så valgte jeg alligevel at forsøge på onsdag og den gik mirakuløst igennem med et ok. (Jeg kan se at flyet et udsolgt på onsdag).
Rute: København- Stokholm. Stokholm - Hong Kong Måned/år: 07/2015 Købt klasse: SAS GO OT klasse: SAS Business OT pris: € 52(1) + 347(1) (vi er 2 pax der rejser sammen) Købte samme dag jeg købte billetten. Har ikke fået svar for københavn stokholm. Men Stokholm hong kong (som var det vigtigste) er blevet godkendt 3 dage før afgang. PS: Det er vist det nye fly A330-300.Hvilken sæder syntes i jeg skal go efter??
Desværre blev min "bekræftet opgradering" til Business afvist. Ps. et lille tip, for de som får OT godkendt og er spændt på booking class, så er det muligt via sas.dk at bestille en ny kvittering hvorpå den nye booking class er påskrevet.
fået min første optiontown igennem fra Go til Plus, men til paris på tirsdag, det ved jeg ikke om jeg er helt med på, sådan som situationen er i paris lige nu.. men 33€ til en SAS NoN deal.. ok deal
Flyene er ikke indstillet til Paris, så du kommer nok afsted til en ret bevogtede land/by/event.... Lad os se hvordan denne triste situation udvikler sig her i weekenden :-(
Det er sku mere om jeg har lyst til, at tage afsted. Mine asiatiske kunder har meldt fra til eventet i løbet af natten... - og et Event er jo perfekt sted for terrorister, mange mennesker samlet et sted.. - nå men, lad os se hvordan det udvikler sig men nu er billetten jo blevet ombookbar eller cancellerbar...
Det var det jeg mente hvad udviklingen er over weekenden. Men trist er det i hvert fald på alle leder og kanter :-(
nå, men hjemturen med SAS er også godkendt hos OptionTown... - så nu står jeg med 2 Plus billetter til Paris, ud og hjem, hvad er reglerne, kan jeg nu ombooke/refundere dem eller hvad gør jeg? nogen der ved, mener jeg har læst tidligere og nu lang tråd, om jeg kan ombooke min billet?
Jeg har kun prøvet at ombooke i check-in vinduet hvor du kun kan ombooke til ledige fly inden for 24 timer efter din afgang eller noget i den stil. Jeg tvivler på at du kan ombooke helt til langt ud i fremtiden, men du kan da ringe og prøve I guess? Alternativt for at få billeterne afbestilt mener jeg at du først skal kontakte optiontown og have din upgrade fjernet, fordi de har ændret billetten. Derefter skal du så tilbage til SAS så du burde kunne få skatterne tilbage.. Jeg har ikke selv erfaring med det, men mener at have læst at det er i den rækkefølge det skal gøres, fordi sas ikke kan afbestille billetterne nu.
Et lignende tip som jeg lige fandt ud af i sidste uge: Hvis man ser på sin booking på det mobile website under Find Booking eller Mine Bookinger (dvs. https://www.flysas.com/da/sas-mobil/) , viser den bookingklassen. Virker kun på mobilt website (også på desktops, brug linket), men ikke i app'en selv om det ser næsten ens ud Mener bestemt at OT-opgraderede billetter beholder de originale ombookings- og refunderingsregler. Med den (uofficielle) undtagelse om at man efter check-in åbner (24 timer før) kan booke om i app'en til en anden afgang, hvor check-in også er åbnet, på samme rute. I princippet kan du så hver dag skubbe flyvningen 1 dag, omend jeg aldrig har hørt om nogen der har forsøgt det..