Det er det sku ikke værd: Giver 1500 point + 25% mere = 1.875 point for 2.089kr... PS, nice feature, at de også tager penge for efter d.25.4...
Har fået godkendt min Optiontown opgradering 25APR, så lader til at @Flemming Poulsens kilder havde ret i at Optiontown godkendes indtil 26APR.
Kæft det er ringe... "Dear Customer, Thank you for using UTo. Unfortunately, we are not able to provide you with an upgrade for your flight SK963 Stockholm - Hong Kong Apr 24" Spændt på om SAS mener de vil give mig en upgrade så...
@Kristian - Du kan måske forsøge at få CPH-loungen i morgen til at skrive en besked til Arlanda-gaten ind i din ** sk963 checkin-maske **, at du er interesseret i upg til plus eller C pr, point eller pr. credit kort, hvilken klasse du måtte ønske, sådan at de eventuelt kan planlægge en upcatering.
God ide @PENSIONISTEN - men kommer ikke i super god tid i loungen.. nå, men jeg må se på det.. flyet er tomt.. så er overrasket SAS ikke gad mine penge..
Haha.. Det kører for SAS.. Treat yourself on your flight to Hongkong! Upgrade to SAS Plus for SEK 1.999 or SAS Business for SEK 4.499 . Please contact SAS Servicecenter after passport control at Arlanda Airport. Welcome to SAS Jeg var villig til 4100 DKK og den her er 3.650 DKK... ja jeg ved OT fik en del af kagen...
Lige om lidt kommer der en mail hvor du får en Complimentary Upgrade Bare så de er HELT sikre på ikke at få dine penge.
Så gik OT saft suseme også i gennem på returen fra BRU den 27/4. Den havde jeg ikke lige set komme.....
Man får ikke flere point ved upgrade i lufthavnen - jeg har i hvert fald aldrig fået det. Der er i øvrigt en ok Priority Pass lounge efter pas kontrollen lige ved siden af SAS upgrade skranken, så man kan sidde og nyde sin opgradering i fred.
@PENSIONISTEN - det var et NEJ fra "dragen", hun end ikke gad at prøve.. Det tager Stockholm sig af, var svaret.. Jeg sagde så, men så er alle upgrades jo væk.. - svar, det tager Stockholm sig af, hun kunne ikke hjælpe.. Well, vi får se.. Øv en start
Konklusion: Jeg tror ikke, "dragen" ved, hvordan det skal gøres. Så en anden gang skal du sige, at det har de gjort før. Og så historien: Minder mig om en oplevelse, jeg havde tidligere i år. Havde en SAS-billet AAR-CPH og skulle videre til Prag med Czech Airlines. Ved check-in bad jeg om at få checket kufferten igennem hele vejen. Svaret var et klart nej. Nå-ja, så måtte jeg jo lige hive mit EBD-kort frem. Det hjalp heller ikke. Brugte så det ultimative argument: Det har I da gjort før, så jeg ved, det kan lade sig gøre. Men jeg havde ikke ventet svaret (efter hukommelsen): "SAS har outsourcet checkin i Aarhus, så nu er det Aarhus Lufthavn, der håndterer SAS passagerer. Og vi kender ikke alle de tricks, som de gamle SAS-ansatte har brugt." Dér måtte jeg give op. For hvis medarbejderen ikke ved, hvordan det skal gøres, så hjælper selv de bedste argumenter ikke. Så jeg måtte hente min kuffert i CPH, vente på at checkin til PRG blev åbnet for derefter at gå en tur gennem sikkerhedskontrollen. Og opholdet i loungen blev væsentligt forkortet.
@Kristian Det drejer sig om et lille bitte input i din sk963 checkin maske. Det er meget skuffende. Lounge personalet bør jo netop yde den bedst tænkelige service, især efter at passagerne selv scanner B-passes.
Jaja.. let nok for jer, at sige, hun var pænt kategorisk.. det tager Stockholm sig af, se så er den nemlig fedtet af.. Nå, men fyldt fly til ARN.. heldigvis sidder jeg langt fremme.. række 7
Det ser nu ikke helt sløjt ud idag fra ARN: Held og lykke. Spændt på at høre hvad de svenske "drager" vil spyge ud!