Erfaringer med Optiontown

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 22/4/14.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er det sku ikke værd:

    Udklip.PNG

    Giver 1500 point + 25% mere = 1.875 point for 2.089kr...

    PS, nice feature, at de også tager penge for efter d.25.4...
     
    Kenneth K og clager "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, hvis i € koster den 264€ og altså under 2.000kr - ca. 1.965kr...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  3. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Har fået godkendt min Optiontown opgradering 25APR, så lader til at @Flemming Poulsens kilder havde ret i at Optiontown godkendes indtil 26APR.
     
  4. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    587
    "Synes godt om" modtaget:
    1,673
    Point:
    93
    Fik lige her på tampen en OT igennem 26 april til BRU.
    Regner så med at returen den 27 bliver afvist
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Spændt på min tur imorgen, d. 24 til HKG.. Intet hørt.. Så går nok ikke igennem.. :(
     
    PENSIONISTEN, Rikke Haugen Olsen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Kæft det er ringe...

    "Dear Customer,

    Thank you for using UTo. Unfortunately, we are not able to provide you with an upgrade for your flight SK963 Stockholm - Hong Kong Apr 24"

    Spændt på om SAS mener de vil give mig en upgrade så...
     
    Kenneth K, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,609
    "Synes godt om" modtaget:
    6,868
    Point:
    113
    @Kristian - Du kan måske forsøge at få CPH-loungen i morgen til at skrive en besked til Arlanda-gaten ind i din ** sk963 checkin-maske **, at du er interesseret i upg til plus eller C pr, point eller pr. credit kort, hvilken klasse du måtte ønske, sådan at de eventuelt kan planlægge en upcatering.
     
    Ulrik og Kristian "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God ide @PENSIONISTEN - men kommer ikke i super god tid i loungen.. nå, men jeg må se på det.. flyet er tomt.. så er overrasket SAS ikke gad mine penge..
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Haha..

    Det kører for SAS..

    Treat yourself on your flight to Hongkong! Upgrade to SAS Plus for SEK 1.999 or SAS Business for SEK 4.499 . Please contact SAS Servicecenter after passport control at Arlanda Airport. Welcome to SAS

    Jeg var villig til 4100 DKK og den her er 3.650 DKK... ja jeg ved OT fik en del af kagen...
     
    Kenneth K, alexanderln, AMJ og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,406
    "Synes godt om" modtaget:
    5,893
    Point:
    113
    Lige om lidt kommer der en mail hvor du får en Complimentary Upgrade :confused: Bare så de er HELT sikre på ikke at få dine penge.;)
     
    Peter F., Kenneth K, AMJ og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,114
    "Synes godt om" modtaget:
    4,767
    Point:
    113
    Men vil du så også få point for den højere klasse?
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hmm, det vil jeg da tro.. - men ellers kan jeg bruge point :eek:
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    587
    "Synes godt om" modtaget:
    1,673
    Point:
    93
    Så gik OT saft suseme også i gennem på returen fra BRU den 27/4. Den havde jeg ikke lige set komme.....
     
    Ulrik, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,406
    "Synes godt om" modtaget:
    5,893
    Point:
    113
    Man får ikke flere point ved upgrade i lufthavnen - jeg har i hvert fald aldrig fået det.
    Der er i øvrigt en ok Priority Pass lounge efter pas kontrollen lige ved siden af SAS upgrade skranken, så man kan sidde og nyde sin opgradering i fred. :D
     
    Kristian, Ulrik og THammer "Synes godt om dette"
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @PENSIONISTEN - det var et NEJ fra "dragen", hun end ikke gad at prøve.. Det tager Stockholm sig af, var svaret.. Jeg sagde så, men så er alle upgrades jo væk.. - svar, det tager Stockholm sig af, hun kunne ikke hjælpe..

    Well, vi får se.. Øv en start
     
    isolCBflyer og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Konklusion: Jeg tror ikke, "dragen" ved, hvordan det skal gøres. Så en anden gang skal du sige, at det har de gjort før.

    Og så historien:
    Minder mig om en oplevelse, jeg havde tidligere i år. Havde en SAS-billet AAR-CPH og skulle videre til Prag med Czech Airlines. Ved check-in bad jeg om at få checket kufferten igennem hele vejen. Svaret var et klart nej. Nå-ja, så måtte jeg jo lige hive mit EBD-kort frem. Det hjalp heller ikke. Brugte så det ultimative argument: Det har I da gjort før, så jeg ved, det kan lade sig gøre.

    Men jeg havde ikke ventet svaret (efter hukommelsen): "SAS har outsourcet checkin i Aarhus, så nu er det Aarhus Lufthavn, der håndterer SAS passagerer. Og vi kender ikke alle de tricks, som de gamle SAS-ansatte har brugt."

    Dér måtte jeg give op. For hvis medarbejderen ikke ved, hvordan det skal gøres, så hjælper selv de bedste argumenter ikke. Så jeg måtte hente min kuffert i CPH, vente på at checkin til PRG blev åbnet for derefter at gå en tur gennem sikkerhedskontrollen. Og opholdet i loungen blev væsentligt forkortet.
     
    asf og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Jeg har kun meget gode oplevelser fra guldstuen i CPH. Altid venlig betjening.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  18. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,609
    "Synes godt om" modtaget:
    6,868
    Point:
    113
    @Kristian
    Det drejer sig om et lille bitte input i din sk963 checkin maske. Det er meget skuffende.
    Lounge personalet bør jo netop yde den bedst tænkelige service, især efter at passagerne selv scanner B-passes.
     
    *flyer, Kristian og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jaja.. let nok for jer, at sige, hun var pænt kategorisk.. det tager Stockholm sig af, se så er den nemlig fedtet af..

    Nå, men fyldt fly til ARN.. heldigvis sidder jeg langt fremme.. række 7
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  20. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,406
    "Synes godt om" modtaget:
    5,893
    Point:
    113
    Det ser nu ikke helt sløjt ud idag fra ARN:

    Skærmbillede 2016-04-24 kl. 12.54.45.png
    Held og lykke.
    Spændt på at høre hvad de svenske "drager" vil spyge ud! ;)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side