Ja, jeg er enig der er gode chancer. . Men ved jo ikke før jeg er deroppe.. og der er jo en masse svenskere der kunne synes det samme som mig, at bruge lidt penge eller point.. vi får se!
Nå, kostede mig 40K.. - 0 point hvis købte i lufthavnen @T4L Damen sagde, at special meal var lig med 0 Upgrade. . Og nu fik jeg min mad fra økonomi, og så slettede hun min "LCML"...
SAS har faktisk skrevet det i den FAQ vi fik ifm den nye upgrade auktion også. Gælder dog kun UG i lufthavn og ikke hvis man gør det på hjemmesiden...
Ja ja, d. 25. er jo oprundet, men stadig denne besked på SAS.dk: Meeeen nu kunne man vel heller ikke vente mirakler fra SKIT Så endnu engang "venter vi på Gordot" /Schwert (den utålmodige)
Jeg føler mig enormt heldig at jeg for en gangs skyld bookede det fly jeg har i weekenden i SAS plus, fordi det kun var 300 kr. dyrere hver vej. Ikke fordi Plus er nødvendigvis noget at skrive hjem om, men man vil jo nødigt undvære de ekstra point, når man jagter en diamant.
Ja - her ser det ud til at muligheden for upgrade på onsdag mellem ARN-LAX er røget sig en tur pga. SAS IT Ville ellers gerne have lavet en test af den nye service. Men upgrade for point eller cash i gate kommer ikke i spil. Var primært interesseret i flere point og ikke mindst at teste den nye service... Kan dog ikke sige at jeg er overrasket over introduktionen - desværre...
Føler med dig. Det er (desværre forventet) dårligt og det er endnu værre at SAS ikke en gang vil kendes ved at der overordnet er noget helt galt med deres IT.
Jeg sørgeligt, men på den anden side, så skulle det jo være første gang at SAS IT har evnet at gøre noget rigtigt første gang Så egentligt ikke så overrasket... Men det ser ud til der sker et eller andet (traditionen tro så har SAS IT jo ikke fundet ud af at man ikke behøver at publisere sider som ikke er færdige) https://www.sas.dk/misc/service_links_container/SCUpgradePage/ Om det er den rigtige side ved jeg ikke. For der står: "Du kan opgradere her frem til 8 timer før afgang" Den nye auktion skal være 48 timer før afrejse...
Og når det endelig kommer i gang, risikerer vi, at det bliver overbelastet, for da springer vi måske til alle i hop for at byde ind.
Jeg har netop budt det absolutte minimum på opgradering til biz EWR-CPH-EWR samt ARN-LAX-ARN i næste uge... blir spændende at se hvad de sir til det...
Måske de ærede redaktører skulle lave en "sticky" tråd til udveksling af auktions erfaringer??? Har netop lagt bud på CPH-MIA-CPH i nytåret (både Bizz og Plus) men er da helt på herrens mark, jeg læner mig lidt op ad OT priserne.... /Schwert
Hvorfor venter du ikke lidt og ser hvad erfaringerne viser? Der er jo 7 måneder til... Du presser jo prisen op