RADISSON BLU HOTEL, MADRID PRADO Status: Concierge Room booket: Billigste standard Opgraderet: Fik et business class rum med udsigt til pladsen foran hotellet. Andre fordele: Fik en flaske vand plus frisk frugt og håndskrevet velkomstbrev.
Radisson Reagan Airport, Washington DC Status: Concierge Booket: Billigste rum på cash+points. ca. 70USD+lidt point Opgraderet: Fik en junior suite på 7. etage. Andet: Ingen velkomstgave, ingen vand el.lign. Morgenmad for 2 voksne dog. Hotellet er ganske slidt og morgenmaden var noget kedelig. Men fin beliggenhed for Reagan Airport.
Country Inn & Suites Orlando Airport Status: Concierge Booket: Standardrum for point Opgraderet: Ja til 1 bedroom suite Andet: Skilt i receptionen hvor de bød velkommen til deres Club Carlson medlemmer inddelt i status. Fornavn og første bogstav i etfternavn nævnt. Jeg har eneste Concierge member denne dag, så stod øverst på listen Desuden tidlig check-in (kl. 11 uden problemer) Velkomstgave var lidt vand og snack, som stod klart i receptionen og det blev beklaget at det ikke havde nået at få det på værelset (på trods af min meget tidligere check-in) Ellers ganske standard af et Country Inn & Suites. Men udemærket pool og tæt på lufthavnen. Gratis shuttle.
Hotel: Bangkok Park Plaza Sukhumvit Soi 18 Status: Gold Room Booked:Plaza Executive Room Opgraderet: Ja - Plaza Executive Park Room Andre Fordele: Vand, Frugt og lokal engelsk sproget avis. Ankom kl. 0500 og værelset var klar til mig. Meget venligt personale.
Radisson SkyCity, Arlanda Status: Concierge Booket: Billigste rum Opgraderet: Fik en junior suite Andet: Vand, frugtfad og morgenmad Dejligt hotel. God morgenmad og fine nye værelser.
Park Inn, Gardermoen Status: Concierge Booket: points+cash Opgraderet: Fik tilbudt et business class rum, men ville gerne have tidlig check-in og rummet var ikke klart endnu. Så acceptere frivilligt et standardrum mod at få tidlig check-in Andet: Vand, 1 æble, 1 banan og et par vindruer Morgenmad (som jeg dog ikke benyttede mig af)
Country Inn & Suites, Sunnyvale Status: Guld Booket: F&F ($70+tax) Opgraderet: Nej, men fik byttet et værrelse med 2 queen beds til 1 king ved forespørgsel Andet: Fik at vide at min status var registreret da jeg checkede ind, men det gav ingen umiddelbare fordele. Blev spurgt om F&F rate oplysninger
RADISSION BLY PLAZA SYDNEY Status: Concierge Room booket: Billigste standard med points+cash Opgraderet: Studio Spa Suites der lå på 7. etage - en fin upgrade må man sige Andre fordele: Der var et lille gavepakke med mandelchockolade stykker
Det var ret fedt. Morgenmaden er super god - noget af det bedste jeg har fået på et Radission Blu hotel. Det ligger super centralt med 5-7 min gang til to metrostationer. Det tager max 15-20 min at gå til næsten alt der er værd at se i den centrale del af byen. Så klart en anbefaling og et sted hvor pointophold er godt, da prisen var noget dyrt. Points + Cash kostede forsat godt 1000,- per nat.
Genbesøg: Radisson Reagan Airport, Washington DC Status: Concierge Booket: points+cash Opgraderet: Fik et business class rum, som udover badetøfter og badekåbe ikke bød på andet end et standardrum. Placeret på 7. etage. Offergave: 3 stykker chokolade og 2 flasker vand. Morgenmad: Ja, men først da jeg selv henvendte mig i receptionen for at få vouchers. Andet: Prøvede at få late check-out, men blev først nægtet pr. automatik. Da jeg spurgte om det også galdt Concierge-medlemmer, så fik jeg allernådigst en time ekstra og efter lidt mere brok blev den forlænget til 2 timer og kl. 14.00. Vi blev dog vækket af et telefonopkald kl. 12.45, hvor de surt påtalte at check-ud var kl. 12.00. Ikke imponeret.
Park Inn, Amsterdam Airport Status: Concierge Booket: Billigste rum Opgraderet: Fik værelse på øverste etage, men det var småt og jævnt kedeligt. Håber ikke det var en opgradering for så ville jeg nødigt bo der uden at blive det. Offergave: 2 stykker frugt og en meget lille flaske vand Morgenmad: Ja. Andet: En kamp at få både early check-in og check-out. Først ville de have 30 euro ekstra. Meget slidt værelse, møbler beskidte, glas på badeværelset havde ikke været vasket meget længe etc etc. Ikke imponeret. Vil til enhver tid vælge Park Plaza i AMS istedet, som ofte er billigere og flere klasser bedre.
PARK INN BY RADISSON, AMSTERDAM AIRPORT Status: Concierge Room booket: Billigste standard Periode: November 2014 Opgraderet: Nej - blev reelt nedgraderet, da det værelse jeg fik udleveret var det mindste på hele hotellet. Spurgte til et andet og fik tilbudt et handikapværelse på 1. etage. Det var større end det andet. Andre fordele: Der var en lille flaske vand og to stykker frugt.
PARK PLAZA, AMSTERDAM AIRPORT Status: Concierge Room booket: Billigste standard Periode: November 2014 Opgraderet: Ja - til deres Executive Rooms. Disse er store værelser med siddegruppe, skrivebord og god seng. Der var også adgang til stor lounge i stueetagen. Andre fordele: Der var ingen velkomstgave til mig på dette hotel. Morgenmaden er meget god og det er muligt at få overnatninger til under EUR 70,- per nat. Der er gratis shuttle bus til hotellet.
Radisson SkyCity, Arlanda Status: Gold Booket: Billigste rum Opgraderet: Fik et business class room Andet: Frugtfad og morgenmad Rigtig fint nye værelser, men desværre ud til gade/parkeringskælderen og ikke landingsbanen. "Almindelige mennesker" ville nok foretrække udsigt til gaden, men jeg ville hellere vågne op og kigge ud over landingsbanen
Radisson Blu Sky, Tallinn Status: Gold Booket: Billigste rum Opgraderet: Fik et business class værelse Andet: Frugtfad, to vand og morgenmad Rigtig fint nye værelser, men lige nu løber der et barn rundt og råber ude på gangen. han stopper snart, eller bliver stoppet af mig
Radisson Blu Carlton Bratislava Bookede: Billigste King size rum Status: Ingen Upgrade: Ingen Velkomstgave: Ingen Kommentar: Flot hotel der ligger perfekt i byen. Flot udefra og de opretholder også en OK standard hele vejen igennem.