Erfaringer med Radisson Rewards

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 20/11/13.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Radisson Blu Zurich Airport
    Bookede: F&F rate 2 twin beds
    Status: Guld
    Upgrade: Businessclass room med airport view (airport view på request)
    Velkomstgave: der lå en bar med noget honningkage agtigt, gratis mini bar bortset fra alkohol, gratis pay per view
    Kommentar: Ankom kl 21.45, tager afsted 5.30, så går desværre glip af morgenmaden selvom den er inkluderet. Fint værrelse på 6. sal, lidt underligt at man skal bestille et gardin for at blokkere vinduet mellem badeværrelse og sengene, men det kan man i det mindste gøre. Baren er meget pæn, med danseopvisning en gang hver halve time, desværre var det kun en dude og ikke en halvnøgen pige der dansede i deres underlige vintårn da vi var der. Exceptionel dårlig old fashioned, men udemærket manhatten. Bartenderne virkede utrolig dårligt uddannede, min kontakt bekræftede at det heldigvis ikke er sådan de lærer det på alle radissons.
     
    jefi99 og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Damm en hotelbar med strip havde ellers været et fund! Jagten fortsætter...
     
    Henrik Olsen, jefi99, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113

    Hvis man kommer på det rette tidspunkt er det her vist det tætteste jeg er kommet
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    RADISSON BLU FALCONER - KØBENHAVN
    Status: Concierge
    Room booket: Billigste standard
    Periode: December 2014
    Opgraderet: Ja - til deres Business Class rum på øverste etage. Disse er store værelser med siddegruppe, skrivebord og seng. Dog er værelset og møblerne af gammel standard og burde opgraderes til anno 2015. Bambus og sivmøbler har haft deres tid!
    Andre fordele: Der var en lille flaske rødvin i velkomstgave og ellers ikke noget. Morgenmaden er af god kvalitet og med gode produkter.

    BF - Radisson - Radisson Blu Falconer - Business Class værelse på etage 16.JPG
     
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    http://www.manillahuset.dk/ er da still going strong
     
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du minder mig om hvorfor jeg ikke bor Club Carlson @Henrik... det der har sgu brug for en ordentlig overhaling!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Jeg vidste det var "gammelt", men blev meget overrasket over hvor "slemt" det i virkeligheden var.

    Vi taler trods alt om et hotel i centrum af Frederiksberg og et stort konference og koncertsted. Det undre mig en del....

    Men vil MEGET gerne have Hyatt top tier - men mit rejsemønster passer bare ikke til at få det - Selvom jeg sidder og overveje deres nye challenge med 12 stays for at få Diamond. Det lokker en del....
     
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Er vi så ude i at bambus er ved at blive retro igen?!?

    Så nu bliver Radisson Falconer snart moderne igen :)
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Fjeldabe

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Hei mine danske venner :) Noen som har erfaring med Radisson Royal i København ? Hvordan er de med oppgraderinger for Concierge/Gold ? Har booket et et opphold for min kone og meg to netter i Royal Club Room....
    En annen ting : Vi kommer i påsken...er skjærtorsdag helligdag hos dere også og dermed det meste stengt...? Restauranter etc....tenker her spesielt på Slotskælderen Hos Gitte Kik og Ida Davidsen.....
     
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har boet på Royal for en del år siden. Enkeltværelse og EBG, og dengang var det en officiel benefit for EBG'ere at blive upgradet hos Radisson SAS (som det hed dengang). Men ikke på Royal: "Vi upgrader ikke EBG!" Værelset var lidt større end en skotøjsæske, servicen var arrogant, og jeg har ikke boet der siden.

    Mht frokostrestauranter, så formoder jeg at de fleste er åbne.
    Læs i øvrigt tips her: http://forum.bonusfeber.dk/threads/ud-at-spise-i-københavn.233/ (af mine egne anbefalinger, tror jeg måske at Aamanns muligvis har lukket i påsken).
     
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Country Inn & Suites By Carlson, Washington Dulles International Airport
    Status: Concierge
    Room booket: Billigste standard - Booket kl 04:30 til ankomst kl 07:00
    Periode: Januar 2015
    Opgraderet: Nej
    Andre fordele: Ingen velkomst gave eller anerkendelse - kunne ikke engang få late check-out, hvilket jeg virkelig spurgte ind til flere gange om det nu kunne passe.
     
  12. Monty J

    Monty J Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Hej min ven :) Har netop været på Royal 4 nætter. Bookede standard rum og blev anerkendt ved indcheckning og fik upgrade til Club Room på 13. etage med fantastisk udsigt ud over byen. Morgenmad var på 20. etage med endnu skønnere udsigt. Særdeles god personlig service under ind og udcheckning. Velkomstgave bestående af frisk frugt, en pose nødder, samt chokolade. Har concierge status.

    Normalt bor jeg på Radisson Scandinavia hvor jeg konsekvent bliver upgraded (er der 2-4 gang om måneden).
     
    Flemming Poulsen, LN-FHU og jefi99 "Synes godt om dette"
  13. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Radisson Blu Sky Hotel, Tallinn
    Status: Silver
    Booket: Standardværelse
    Opgraderet: Til Business Class Room
    Andet: 2 flasker vand på værelset, aftæpning inden sengetid med chokolade på puden. Dejligt hotel med lækker mad og udsigt i restauranten Lounge24 på toppen af hotellet - og rigtig lækker morgenmad. Meget imødekommende personale. Ikke muligt at bruge Diners Card
    IMG_5893.JPG
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Radisson Blu Limfjord Hotel, Aalborg
    Status: Gold
    Booket: Standardværelse (regning sendt videre til SAS)
    Opgraderet: Nej - lobbyen sagde det var business-rum, men var ingen Nespresso etc. - så blev snydt
    Andet: Chokolade som velkomstgave (skulle ringe og bede om velkomstgaven..). Et ret smagsløst og slidt hotel, men med god beligenhed midt i byen; samt kun 10 mins fra lufthavnen i bus!
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Er hele Aalborg ikke 10min fra lufthavnen? :)
     
    Flemming Poulsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jo, det var bare noget som en Københavner bemærkede ;)
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Radisson Blu Hotel, Paris-Boulogne
    Status: Concierge
    Booket: Standardværelse
    Opgraderet: Til Business Class Room
    Andet: Der var Evian vand og chokolade på værelset. Desuden har jeg ved indchekning sjældent fået så fin og god service. Snakkede senere med Conciergen på hotellet om lidt tips og tricks og det var de bedst 20 minutter jeg har brugt længe på en sådanne snak. Der væltede ud med tips, som vil spare både tid og penge de næste dage i Paris. Der var en terrasse til værelset på omkring 12-15 kvm med udsigt over byen. Hotellet har suiter som har "Eifel tower view" også. Hotellet ligger super tæt på metroen og derfor let at komme ind til alt det centrale.

    upload_2015-3-6_23-37-33.png
     
    tbh, jefi99 og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Radisson Martinique on Broadway, New York City
    Bookede: King Classic
    Status: Gold Elite
    Upgrade: Ja, til Penthouse Level 2 med adgang til business-lounge, hvor der var frugt, granola-bars og vand. Desuden adgang til internet og printer. På værelset var der en velkomstbesked og en æske chokolade. Et glimrende værelse, men ikke noget vildt. Hotellet ligger på 32nd/6th, så ganske centralt. Blev der i tre nætter for at opspare 30.000 point i deres promotion, og er nu flyttet til et IHG-hotel for at klare deres challenge.
     
    Flemming Poulsen, jefi99, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Hotel: Radisson Blu Hotel, Cebu
    Min status: Gold Elite
    Rum booket: Billigste Standard rum med morgenmad
    Opgraderet: Business class deluxe (med en lille stue).
    Andre fordele: Frugt og velkomstkage og 15% rabat i restaurant.

    Var egentlig blevet lovet et Premier room (suite) i upgrade, men de var desværre booket ud. Deluxe rummet var dog også ok med separat stue.

    Restauranten Feria har en helt hysterisk buffet til særligt morgen- og aftensmad. Der er halv pris på aftenbuffet tirsdag, torsdag og lørdag (825 peso = 131 kr). Her giver de så ikke 15% rabat til Gold-medlemmer.

    Hotellet har iøvrigt en fin beliggenhed lige ved SM shopping mall.

    Og en ganske fin pool:
    IMG_8403-resized.JPG
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Country Inn & Suites By Carlson, New York City in Queens, NY
    Bookede: 1 King bed, Non-smoking, King Guest Room-Fridge Microwv-High Speed
    Status: Gold Elite
    Upgrade: Ja, sådan da. Jeg spurgte om jeg kunne få en whirlpool suite, men der var kun en ledig den første nat, og jeg skulle være der i fire. I stedet fik jeg 'city view'.

    Hotellet ligger et par minutters gang fra en subway-station. Derfra er der en enkelt station til Manhattan.

    Værelset var meget gennemsnitligt, men jeg kunne nu godt have undværet de tynde vægge. Det tyske par til den ene side hyggede sig højlydt hver aften. Dog virkede han noget mere glad for situationen end hende - hvis I forstår. Og der var også action hos den anden nabo den ene aften.

    Udsigten:
    2015-03-22 19.38.59.jpg
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side