Jeg fik 4.500 points i tirsdags, men jeg kan stadig ikke huske kampangen, så jeg er også mere end godt tilfreds
Kan du huske hvornår dine overnatninger var? Det ser ud til at de har givet point til overnatninger i den første del af kampagnen
Er der nogen som ved om man får point for flere værelser, hvis man booker mere end 1, men kun selv bor på det ene?
Det er lidt forskelligt fra kæde til kæde. Men for Club Carlson kæde kan du få to (rettelse: tre) værelser på samme regning og dermed point til samme CC konto.
Jeg har ofte booket 2-3 værelser og fået point for alle sammen. Det kræver selvfølgelig at dem der tjekker ikke ind ikke tilføjer deres eget Club Carlson nummer.
Læste lige Terms & Conditions for Club Carlson og de siger 3 værelser per booking: Så der er bestemt gode muligheder for at optjene masser af point LINK: https://www.clubcarlson.com/section/terms.home/termsandconditions.sidemenus#earning
Nogen der har erfaringer med de britiske Radisson Blu Edwardian? Om en måneds tid har kæresten og jeg en tur til London/Oxford. Bookede en overnatning på Radisson Bloomsbury mens den stadig "kun" kostede 50.000 pts.. De koster jo en formue hvis jeg skulle betale i pund, men hvad kan man forvente af London-hoteller?
Radisson Blu Malmø Booket: Standard 2F1 Upgrade: Ja, kæmpe businessclassroom Andet: fin anerkendelse af status ved check-in. 2 x vand og noget chokolade i velkomstgave
Radisson Blu Sharjah Booket: Standard familieværelse Status: Concierge Upgrade: Ja, Business Class Room. Andet: Underligt nok ville de kun give morgenmad til cardholder???
@JacobBruun Burde de ikke give til alle på værelset når du er opgraderet til business-klasse (som altid inkluderer morgenmaden)?
Så kom de sidste EB extra points for sommerkampagnen. De første kom 1/9 og resten i dag. 16500 ialt - det luner
Sweet, fik ogsa de sidste point i dag. Havde lidt frygtet at skulle forklare kundeservice hvad double dip går ud på
Også godt tilfreds. Har endda fået for et points/cash stay Dejligt ikke at skulle kæmpe med Customer Service for at få dem!