Radisson Blu Hotel Dubai Downtown Status: Concierge Booket: standard - billigst mulige Periode: November 2015 - 3 nætter Opgraderet: Ja - til business class værelse Andet: 3 flasker vand og late checkout 6PM - ingen velkomstgave og spurgte heller ikke om det Har boet på dette hotel en gang tidligere. Klasse udsigt, hyggelig terrassebar og gå afstand til Dubai Mall og Burj Khalifa og relativt tæt på financial district. Meget støjende, hvis man er udenfor pga motorveje lige uden for, samt nabo-byggerier. Billeder af udsigten fra mit værelse
Park Inn Oslo Airport Status: Gold Room Booked: Standard Room, for Point. Opgraderet: Ja til et Business Room Andre Fordele: En lille tallerken med lidt frugt. Værelset er et stort hjørneværelse. Vinduerne kan ikke åbnes. Der er en ramme omkring sengen med lys, der kan skift i alle regnbuens farver. Er ikke helt klar over hvad det skulle være godt for? Endvidere kunne man måske lige have brugt 1 minut ekstra på at lime skiltet med "no responsibility" fast, så det havde siddet blot en smule mere i vinkel! Udsigten til lufthavnen er blokeret af resten af hotellet samt politistationen her.
Fik en mail fra Club Carlson. Min gave var 10k point - fik det samme sidste år. Håber ikke det er et plaster på såret for endnu en devaluering
Har også set meldinger om at norske InsideFlyer brugere har fået denne. Min indbakke er desværre fortsat tom
Kan også sige at jeg fik denne mail her til formiddag. Så det kommer nok rundt til flere løbende de næste timer.
Siden fortalte også at jeg har fået 10000 point. Synes dog ikke jeg kan se dem på kontoen, men der går måske lidt tid...
Jeg fik 7.500 points i følge siden. Men de er ikke posted endnu. Er pt. Gold Elite. Har kun haft en enkelt cash (53 EUR) + points (5.000) overnatning i år. Sidste år fik jeg en voucher på 50 EUR som gave og den blev brugt til kontant betaling på overnatningen i år. God deal....
prøv at indtast dette: http://www.clubcarlsonthankyou2015.com/en/?id=YOURACCOUNTNUMBERHERE Bare skriv dit account-nummer i stedet for det i bold og se om det virker
Men der går rygter om at man kan manipulere url på en anden måde, så man kan få nogle point. Jeg har fået url-koden, men vil ikke kaste mig ud i eksperimenter i snyd...
Radisson Blu Oslo Airport Status: Gold Room Booked: Standard Room, med morgenmad Opgraderet: Ja til et Business Room Andre Fordele: En lille tallerken med lidt småkager, noget andet kage, en mandarin og en flaske vand (samt et takkekort). Et af vinduerne kan åbnes, så man kan få noget frisk (koldt) luft. Kan man tillade sig at "plyndre" shampoo osv fra badeværelset (se sidste billede)?