Ja sku da.. Medmindre de er større end sikkerhedskontrollen vil have.. Med alt det sikkerhedshejs med screening og størrelser tager jeg sjældent noget efterhånden...
Jamen så er det afgjort Sikkerhedskontrollen bliver ikke noget problem, da de ryger i kufferten der skal tjekkes ind.
Til jer som har fornyet Club Carlson på normal vis. Står der fortsat "Expires Feb 2016", eller er jeres status opdateret til 2017?
Der plejer at gå op til 2 uger før accounts er opdateret med ny status. Vil du have det bekræftet, så er det blot at skrive til dem.
Ok. Min står til 2017, men min far re-kvalificerede sig til Gold via Roll-overs, men der står stadig Feb 2016 til trods for at Nights nu er tilbage på 0.
Park Inn Oslo Airport Status: Ingen Room Booked: Absolut billigste rum på OTA Opgraderet: Nej Komentar: Jeg bliver nok aldrig fan af europæiske hoteller. Park Inn er et fint hotel et par hundrede meters gang fra indgangen til terminalen. Det er gang udenfor, men med lidt afspærring for vind og nedbør. Hotellet virker rimeligt nyt og var fint og intet at brokke sig over og selv restauranten var da OK.
Club Carlson er ude med en mailkampagne til status-medlemmer. Man skal have 7 nætter hos dem i perioden 11/1 til 31/3 16 (points og points+penge tæller ikke) - og har man det, får man 20.000 points.
Radisson Suites Bangkok Status: Gold Room Booked: One-bedroom suite på tilbud over julen. Gave: Ja, en frugtkurv og et fint brev fra selveste direktøren Opgraderet: Nej, men receptionisten prøvede i 5. min at se om der var noget ledigt. Så går ud fra, at det var mere end blot et "courtesy check". Komentar: Fint hotel, med store lækre værelser. Dog et stykke fra centrum.
Are you kidding me? Min kone kan finde på, hvis det er det rigtige brand, at rykke det over i pengeskabet hver nat og jeg har hende sågar mistænkt for at ringe til housekeeping for at få fyldt ekstra op...
Radisson Blu, Hannover, Expo Status: None Room Booked: Std. Guest Room Gave: nej Rigtig dejlig hotel, der ligger så tæt på Hannover Fair Grounds, som overhovedet muligt. Har brugt hotellet mange gange, og komforten har altid været i top. Denne gang var der dog overfyldt i restauranten, så jeg måtte spise ude i baren en dag. Næste dag stod den på Room Service i stedet. Kan varmt anbefales ifb. messer, men vær obs. på ret høje priser, når der sker noget på messeområdet.
Newbie-spørgsmål incoming Er helt grøn hvad angår bonusprogrammer for hoteller. Har netop booket en uge på Country Inn & Suites i Queens, NY. Booket via Agoda. Vil man kunne opnå status-fordele selvom værelset ikke er booket direkte hos hotellet? Jeg ved f.eks. at Eurobonus-point som udgangspunkt kun kan opnås ved at booke direkte hos deres partnere og ikke via en 3. part. Håber spørgsmålet giver mening og jeg siger på forhånd tak for hjælpen ;-)
Dobbeltpoint (SAS) ved overntninger hos Radisson i Norden indtil 28.3: https://www.radissonblu.com/en/eurobonus
Under normale omstændigheder får du kun status, når du booker direkte hos hotellet, hotelkæden eller 'alliancen' - ikke hos tredjepart.
Fik booket mig 2 nætter på Radisson Blu Aarhus. Imponerende de stadig havde 1/2 pris raten for Guld-medlemmer mit i påsken! 2 nætter for 995 kr må siges at være en fin pris. (og så lidt TopCashBack)
Radisson Blu har lidt udsalg på hoteller i Frankrig, Belgien og Spanien - spar 30%. https://www.radissonblu.com/en/happydeals Book frem til 21/2 - stay frem til 10/4. 100% prepay - non refundable Det ene af hotellerne i Spa/Belgien ser lidt spændende ud med noget termiske pools mv. Overvejer en tur dertil