Tillykke! Tjekkede du tilfældigvis ledige pladser i de respektive klasser inden opgraderingen gik igennem?
Jeps, og der var masser af plads på Business, til gengæld ser returflyvingen fredag den 20 maj fra SFO - CPH noget mere tvivlsom ud, men den plejer også at have en god belægning. Der har jeg en plads på Go og igen bedt om opgradering til både + og business. Lets see.
Leg : ARN-LAX Dato : 12.05.16 Kabineklasse : fra GO til Business Bud : 40.265 point Bud : min 40.265 point / max ? EB status : EBD Gik opgrading igennem : ja, 48 timer før dep. Noter : en note i mailen fortæller, at jeg vil modtage en ny e-tkt (endnu ikke modtaget).
Leg : ARN-HKG Dato : 12.05.16 Kabineklasse : fra Go til Plus Bud : 1.050 NOK Bud : min 1.010 NOK / max ~4.000 NOK EB status : EBS Gik opgrading igennem : Ja, lidt under 48 timer før afgang Noter : Kiggede på ExpertFlyer en times tid inden, 2 pladser til salg i Business, 9+ i Plus og tonsvis i Go - og samme situation nu.
Strækning: ARN-LAX Dato: 5/5 2016 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: EUR 220 Min/Max budmulighed: fra EUR 220 til EUR ~600 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja Noter: Flyet virkede rimeligt fyldt i alle kabiner (omend ikke 100%)
Strækning: LAX-ARN Dato: 8/5 2016 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: EUR 220 Min/Max budmulighed: fra EUR 220 til EUR ~600 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Nej Noter: Plus og Business var 100% fuld ved afrejse - Economy tæt på.
Strækning: ARN-HKG Dato: 14/5 2016 Kabineklasse fra og til: Go til Business Bud i penge/point/Valuta: 40.000 * 2 (80.000 for 2 personer) Min/Max budmulighed: fra 40.000 pr. person EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja Noter: Tomt fly = kæresten og jeg på Buis besked ca 48 t før afgang. Point opgraderes også til bookingklasse Z.
Alle jer der booker opgraderinger med point (og kun point) som går igennem... optjener I også point efter den nye bookingklasse? I så fald kan man jo netto få en opgradering billigere end før
Strækning: CPH-EWR Dato: 14/5 2016 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: eur 125 * 2 (250 for 2 personer) Min/Max budmulighed: fra 110 pr. person EBB Status: basic men (A3 gold) Gik opgradering igennem: Ja Noter: meget plads på flyet besked ca 48 t før afgang.
Strækning: CPH-CDG Dato:21-05-2016 Kabineklasse fra og til:GO to Plus Bud i penge/point/Valuta: 55€ Min/Max budmulighed:55€ (aner ikke hvad Max var, tog "Poor" bud) EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: GIK IGENNEM FOR 55€ Noter: Synes det er "lumpent", så lige min gamle Optiontown, der fik jeg en Upgrade for 33€ - med Plusgrade var minimumsbud 55€. Det er nu alligevel næsten 50% stigning. Man tamper jo ikke sit EBx nummer ind, så man må håbe der er en korrelation imellem billet og systemet, så ens Status får indflydelse Lidt intelligent er Plusgrade, da jeg har en Plusbillet hjem:
Strækning:CPH-IAD Dato: 15/5 Kabineklasse fra og til: Go til PLUS Bud i penge/point/Valuta: 350€ Min/Max budmulighed:?? EBB Status:Basic Gik opgradering igennem: JA Noter: Et famliemedlem som havde stort behov for at komme op på PLUS til resten af familien Fik mail om lyksaglighederne 48 timer minus 25 minutter før afgang.
@Frequie Jeg fik z-klasse paa min point upg sk939 12may, nu maa jeg se om jeg faar tilskrevet point derefter.
Leg : HKG-ARN Dato : 16.05.16 Kabineklasse : fra Go til Plus Bud : 1.020 NOK Bud : min 1.010 NOK / max ~4.000 NOK EB status : EBS Gik opgrading igennem : Ja, lidt under 48 timer før afgang Noter : Rimeligt tom flyver igen ser det ud til. Så dejligt at mindstebud-opgraderinger ser ud til at gå igennem ikke kun ved overbooking i økonomiklasse. Har netop fået point ind til Aegean for A-klasse på udturen, så kan bekræfte at T&C lyver og man får point for den opgraderede klasse også til andre programmer end EB.
og bare for at slå det fast. Points el. cash har ingen betydning for bookingklassen: begge bookes i Z og giver gode status-pts på kontoen.
Strækning: ARN- LAX Dato: 21 maj Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: €110 Min/Max budmulighed: €110 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før afrejse Noter: Havde oprindeligt budt 1500kr for Plus på hjemturen hos Optiontown - er lidt spændt på, om jeg får Plus ud OG hjem for samme pris,