Strækning: SFO - CPH Dato: 20 maj Kabineklasse fra og til: Go til Business Bud i penge/point/Valuta: €385 Min/Max budmulighed: €385 - €1050 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej, denied 36 timer før afrejse Noter: Oprindeligt havde jeg også lagt et bud ind på plus, men efter en 3 dage før afrejse tjekkede jeg lige belægningen på kabinen og så der var 6 rækker der var tomme nede bagerst i kabinen så jeg cancelede opg til plus og gik på minimum på Business og ænderes sædevalg fra 30H til et midtersæde på en af de tomme rækker Ved checkin spurgte jeg ind til op mine nabosæder stadig var ledige, og fik lidt af en lang næse da den søde dame sagde at flyet dagen i forvejen var aflyst og derfor var mit fly fuldstændig bokket op og de havde flyttet mig til et andet sæde, tror jeg vist sagde satans meget lavt. Hun ændrer dog mit sæde da jeg nænte jeg hellere ville sidde ved vindue og så langt fremme som muligt til.....30H :-/ Ak ja, frem og tilbage er vist lige langt. Og igen kunne jeg så ikke få deres WIFI til at virke, og kaffemaskinen på Business var som sædvanlig brudt sammen. Alt er som det plejer.
Altså det med kaffemaskinen, den historie hørte jeg også ARN-HKG, hvor svært kan det være at fikse den Hvordan får du espresso nede på Go @Kenneth K?
Det får jeg heller ikke, men spurgte til den da jeg gik ind i flyet og der sagde de at den ikke virkede "surprice" ;-) Det jeg gør er at jeg istedet køber Starbucks frysetørret kaffe i de små aflange poser til en enkelt kop kaffe. Smager bare bedre end den SAS laver, skal bare have varmt vand
Strækning: LAX - CPH Dato: 23 maj Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: €110 Min/Max budmulighed: €110 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja, fik besked 48 timer før Noter: Fik således Plus ud og hjem for 1500 i alt, og altså 4000 for en Plus-tur til LAX ud og hjem Prøvede at opgradere til Business i lufthavnen, men der var fuldt booket. Kunne i øvrigt se på Expertflyer, at der var softblock ud fra mit sæde, og et par af de andre passagerer.
Det er sgu en skarp pris t/r til LAX. Virker generelt som om at en del minimumsbud bliver godkendt på long haul. Værdien af SAS Plus på long haul for 110euro kontra de 55euro man som minimum skal byde på flyvninger i Europa er efter min mening enorm.
Strækning: CPH-EWR SK909 Dato: 26 maj Kabineklasse fra og til: Go til Business Bud i penge/point/Valuta: 3.650 sek Min/Max budmulighed: 3.500 sek Min EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: ja Noter: 2 pax i reservationen. Email kom 48 timer inden afgang. Tilgængelighed på Expertflyer så sådan ud Jubiiiii! Første gang i SAS nye businessklasse!
Strækning: EWR - CPH Dato: 27 maj Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: €135 x 2 Min/Max budmulighed: €110 EBB Status: EBB A3 gold Gik opgradering igennem: NEJ, besked 27 timer før. Noter: dyrere bud end det som gik igennem på udturen. En del ledige pladser.
Strækning: CPH - EWR Dato: 02 juni Kabineklasse fra og til: Go til biz Bud i penge/point/Valuta: €385 x 2 Min/Max budmulighed: €385/? EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: YES!! , besked 47 timer før. Noter: Mange ledige pladser og jeg er så mega glad. Skal afsted med en veninde, der aldrig har prøvet business før. Det bliver forrygende.
Kan berette at de i søndags udbudte opgradering er i gaten i EWR til den nettet sum af USD 685 og så endda i dem gamle kabine!
Jeg poster denne her i denne tråd, da jeg har et bud på CPH-ORD på fredag fra go til plus. Jeg tjekkede lige expertflyer og finder det yderst interessant med alle de blocks/softblocks der er lavet. Kan det være bud som de allerede her dagen før der potentielt gives svar. Har valgt at vil gå igennem? Der er ihvertfald ingen logik i de blocks der er lavet. Hvad siger i?
Strækning:ARN-HKG Dato:03 juni Kabineklasse fra og til:GO til Plus Bud i penge/point/Valuta: NOK1000 Min/Max budmulighed: NOK1000/? EBB Status:EBG Gik opgradering igennem: Ja da - 48 timer før Noter: Flyet ser ret fyldt ud i GO på EF
Strækning:CPH-ORD Dato:03 juni Kabineklasse fra og til:GO til Plus Bud i penge/point/Valuta: DKK1125 Min/Max budmulighed: 975/3400 EBB Status:EBB Gik opgradering igennem: Nej, 27 timer før afgang. Men 29 timer før afgang modtager jeg en sms om at jeg kan opgraderer i lufthavnen for DKK. 999, til plus eller DKK 2999,- til Business. Det virker en anelse provokerende af SAS. Så er gode råd jo også dyre, skal man så lade vær med at checke in online eller sker der ikke noget ved det? PS. jeg går naturligvis efter at opgraderer i lufthavnen.
Hej. Man kan sagtens tjekke ind online og derefter opgradere i lufthavnen, hvilket jeg selv har gjort.
Modtaget. Nu har jeg så prøvet at checke ind. 0 ledige sæder, jeg kan altså ikke vælge et sæde. @Henrik Olsen kan du se belægning på dette fly? Sk943 3/6 CPH - ORD (Sorry for at afvige fra topic)
C2 D2 Z0 R0 J0 Y2 S2 B0 P0 A0 E2 M2H2 Q1 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0 Mange ledige/blokerede sædder i plus. 3 ledige & 3 blokerede i C. Expertflyer vil ikke vise seatmap for GO
Er ingen Henrik, men er dette brugbart: C2 D2 Z0 R0 J0 Y2 S2 B0 P0 A0 E2 M2H2 Q1 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0 En sjat tilbage i alle kabiner.
Mange tak. Jeg har disse fra go. Så godt og grundigt booket. Hvilket gør det mere underligt at bud til plus ikke gik igennem.
Strækning:SFO-CPH SK936 Dato:28 maj Kabineklasse fra og til:GO til business Bud i penge/point/Valuta: 41000 point x 3 Min/Max budmulighed: 40000 point EBB Status:EBG Gik opgradering igennem: nej - upgrade denied 28 timer inden afgang Noter: vedhæftet billede af kabinen ved tidspunkt for afslag. upgrades blev solgt i lufthavnen, men da vi valgte sight seeing i Silicon Valley kom vi for sent til den fest. 1 guld i familien = UA club + 1 gæst, så fuld pris for jr. (11år ($59))
Strækning PEK-CPH (ny schedule) Dato:06 juni Kabineklasse fra og til:GO til Business Bud i penge/point/Valuta: 40.020 EB points Min/Max budmulighed: 40.000/? EBB Status:EBG Gik opgradering igennem: 47 timer før - indtil nu 2 min. bud og begge gået igennem Noter: