EuroBonus point med SEAS-NVE

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 7/6/17.

  1. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Tror jeg ville spørge dem for afklaring af om det er 2000 eller 5000
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. MichaelBK

    MichaelBK Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Jeg tror, at du blander tingene sammen.

    Man får 5000 i velkomst + 2000 om året.
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg køber gas fra SEAS-NVE og fik et kald fra en af deres sælgere for at par dage siden om ikke jeg også ville købe el. Han brugte alle beskidte tricks fra bogen (skulle sige ja over telefonen, måtte ikke bruge tid til at finde min nuværende pris, hans var langt billigere, og i øvrigt var der jo 2 ugers fortrydelsesret, som faktisk aldrig nogen har brugt (as if!), han kunne ikke sende tilbud på mail, mv mv). Det lykkedes til sidst at få lov at tænke over det, og ikke helt overraskende, er min nuværende udbyder langt billigere.

    Opkaldet var helt klart på kanten med loven, men jeg kunne ikke fange ham i at gå over kanten (han virkede i øvrigt at være vel verseret i markedsføringsloven, den blev citeret flere gange under samtalen, f.eks. at han ikke måtte sende tilbud på mail (jo, det må han gerne)). Jeg mener dog ikke, at samtalen var etisk forsvarligt og i stedet for at brokke mig (som vi jo har det bedst med), har jeg stemt med fødderne og valgt en ny gasleverandør. I stedet for en ny el-kunde, tabte han en gaskunde. De par sølle points må de gerne beholde, jeg ønsker ikke være kunde i et selskab, der bruger den slags salgstricks.

    Bare så I ved det (som åbenbart er blevet populært at sige i 1. klassen :) )
     
    SophieHendriksen, Kenneth K, Steen_C og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,996
    Point:
    113
    Har selv haft en i røret - bad ham om at sende et tilbud. Det sagde han at han ville. Ingen problemer der.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side