Det var i en mail fra SAS eurobonus https://subscription.economist.com/OA/partners/SASEurobonusS/SpOf?eCodsId=Zpfm7NNE+FdgxCFWsEGOfQ==
SAS og Economist har haft samarbejde i rigtig mange år - jeg kan huske, at jeg tjente lidt point dérfra for nok 10 år siden. Vær opmærksom på, at de har strammet op, så man ikke kan "høste point": Så lad være med at tegne abonnement for pointenes skyld, hvis du ikke har tænkt dig at læse bladet!
SAS-NVE Signede i sin tid op på deres EB kampagne på el. Sad så lige og kiggede på minegasregninger og fandt ud af, at de også giver EB på gas. 2000 point om året. Det svarer jo til 20 enkeltture til London.... Skønt! va
Point er gået ind hos mig. 800 point. Der er nu 850 point at hente frem til 28/02/19 https://onlineshopping.flysas.com/se/nextory/18616/
Eurobonus. Ændrede ikke på det der stod da den åbnede siden. Min kæreste tilmeldte sig også i dag og point er allerede på hans konto
Er der nogen der har prøvet at ens point står som overført på online-shopping siden, men at de ikke er opdateret i det "totale" antal af bonuspoint? Min kæreste har købt noget via. online-shoppen og skulle ifølge dem have 1850 point overført. De står som overført på shoppens hjemmeside, men ikke på oversigten på sas.dk hjemmeside eller i det totale antal af bonuspoint. Han skrev til SAS online-shop i tirsdags, men har stadig ikke fået svar. Ifølge online-shoppens oversigt skulle han ha' modtaget 3850 point i alt hvor der på sas.dk oversigten kun står han har fået 2000 point. (selvom de resterende 1850 står som overført på online-shoppen).. Problemet er også gældende for et par af mine overførsler og jeg mangler omkring 1500 point for ting købt i starten af December som står som overført på online-shoppen, men ikke fremgår af min oversigt. what to do? Andre der har oplevet det før?
Mine månedlige point for kreditkort forbrug kom ind på kontoen i går = en lille uge senere end normalt, så måske der blot er tale om lidt generelle forsinkelser for Eurobonus med at få ajourført saldo?
Jeg kan ikke mindes at have set denne kampagne før, undskylder hvis den allerede har været postet: https://onlineshopping.flysas.com/dk/3-mobil/18366/ Der er 1750 point ved et køb hos 3. Det kan vist ikke betale sig bare at gøre det for pointenes skyld, da det billigste abbonnement inklusiv oprettelse er 230 kr., men hvis man alligevel har tænkt sig at skulle have noget derfra, så er det rimelig mange gratis point.
Kunne vi ikke godt snart trænge til en dobbelt-point-kampagne? Det er ved at være længe siden vi har hørt nyt fra @Alaa.. - især hvis den omfatter H.J.Hansen vin. De øvre hylder i vinkøleskabet er ved at være tomme.
Jeg har lige forsøgt mig med den her, men har ikke fået nogen bekræftelsesmail fra Fyrklovern. Hvordan var processen for jer andre? Fik I nogen mail, eller fik I bare tilsendt girokort med forsendelsen?