Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Jeg benyttede mig af Shell-kampagnen i weekenden men har heller ikke fået den vanlige bekræftelse fra SAS Online Shopping (plusdeal), ligesom det heller ikke fremgår under 'Point på vej'. Så mon ikke der er gået SKIT i den...? (Tænker at det kommer senere, når de får rydtet op...).
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  2. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Ja den har jeg så ikke fået.
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  3. Mathias

    Mathias Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    18
    Hvor er det muligt at se hvilke point som er på vej?
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  4. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Jer der mangler point, i har ikke brugt Opera som browser ? :eek:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Næh jeg bruger Chrome, som er førinstalleret på min tablet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Når du er logget ind på https://onlineshopping.flysas.com/dk/, kan du (normalt!) se det under 'Min konto'.
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Hald

    Hald Medlem

    Beskeder:
    31
    "Synes godt om" modtaget:
    73
    Point:
    18
    Jeg benyttede mig også af denne kampagne for en uges tid siden. Jeg blev også utålmodig og tænkte om der var sket en fejl i registreringen, men der gik et par dage og så var pointene på vej.
    Jeg tror bare, at Shell manuelt skal godkende bestillingen før pointene bliver frigivet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Ivanovich

    Ivanovich Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    3
    Hej, jeg er ny i det her og har lige et spørgsmål angående disse kampagner. Hvis man har et eurobonus kreditkort, får man så både point for kampagnen via shopping portalen samt de point man normalt får for at bruge kreditkortet?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Yep, du får point for begge dele :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Jeg har aldrig fået det til at virke særlig godt med Chrome. Bruger konsekvent IE (ja, virkelig!) - og der kommer pointene som regel med det samme.
     
    Henry, Bekgaard og Calle77 "Synes godt om dette"
  11. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    892
    "Synes godt om" modtaget:
    2,011
    Point:
    93
    He he, jeg bruger til gengæld altid Chrome og har altid fået point indenfor meget kort tid. Der går sjældent mere en end time.
     
    sunebuhl, Henry og Bekgaard "Synes godt om dette"
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Jeg tør godt holde en velvoksen bøf på, at hastigheden af point-tildeling ikke er en snus afhængig af hvilken browser der er brugt.o_Oo_O
     
    SophieHendriksen, Henry, Bekgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Enig, det må være er rent tilfælde
     
    Henry, Bekgaard og Calle77 "Synes godt om dette"
  14. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg har dog fået at vide at en addblocker kan være årsag til at point ikke går igennem. Jeg bruger derfor en browser til daglig med addblock, men en anden når jeg Eurobonus-shopper :)
     
    Henry, DanielBahn og Bekgaard "Synes godt om dette"
  15. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Jeg bruger “Adblock Plus” på min tlf, bestilte nogle varer hos cdon.com i går, og fik pointmail efter kort tid.
    Så det er ikke generelt.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  16. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Den køber jeg nu heller ikke :cool:
    Addblocker er et browser-modul, som serveren ikke har indflydelse på.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Men fungerer det ikke ved at når man klikker på "gå til butik" i Eurobonus shopping butikken, så sendes man videre til sitet med en tracking cookie, som så efter køb sender info tilbage til Eurobonus der kreditterer point?

    Jeg havde i starten fifty-fifty rate om købet blev registreret korrekt. Efter at jeg har kørt med en "clean" browser (uden andet åbent) fungerer det tæt på 100%
     
    emilra og Henry "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Ikke som en Cookie, men som en URL-parameter. Cookies fungerer ikke på tværs af domæner - det er en vigtig del af sikkerheden i brugen af dem.

    Hvis jeg f.eks. vil handle på bog-ide, ser URL sådan ud når jeg er logget ind via SAS:

    https://www.bog-ide.dk/?tduid=a4c90369f2556067da5axxx.

    tduid indeholder en krypteret identifikation af:
    • mit EB-nummer
    • at jeg kommer via sas.dk (for der kan jo også være andre der har bonusaftaler med Bog-Ide som vi har talt om i forbindelse med køb med EB MasterCard i fysiske butikker)
    og det er den info, som Bog-Ide skal bruge til at sende oplysning om optjente point tilbage til SAS.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  19. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Jeg har stadigvæk ikke modtaget mine, og ej heller har kæresten..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Samme her. Får typisk mail om at pointene er kommet få timer efter jeg har handlet. Men enkelte handler har hængt i mange måneder, men altid synlige under “point på vej”.

    TIl Black friday benyttede jeg mig af OK mobil kampagnen til 1500 point for et abonnement til 0,- for første måned. Udemærket handel. Nu skal jeg bare huske at opsige abonnementet. ;-)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side