Jeg benyttede mig af Shell-kampagnen i weekenden men har heller ikke fået den vanlige bekræftelse fra SAS Online Shopping (plusdeal), ligesom det heller ikke fremgår under 'Point på vej'. Så mon ikke der er gået SKIT i den...? (Tænker at det kommer senere, når de får rydtet op...).
Når du er logget ind på https://onlineshopping.flysas.com/dk/, kan du (normalt!) se det under 'Min konto'.
Jeg benyttede mig også af denne kampagne for en uges tid siden. Jeg blev også utålmodig og tænkte om der var sket en fejl i registreringen, men der gik et par dage og så var pointene på vej. Jeg tror bare, at Shell manuelt skal godkende bestillingen før pointene bliver frigivet.
Hej, jeg er ny i det her og har lige et spørgsmål angående disse kampagner. Hvis man har et eurobonus kreditkort, får man så både point for kampagnen via shopping portalen samt de point man normalt får for at bruge kreditkortet?
Jeg har aldrig fået det til at virke særlig godt med Chrome. Bruger konsekvent IE (ja, virkelig!) - og der kommer pointene som regel med det samme.
He he, jeg bruger til gengæld altid Chrome og har altid fået point indenfor meget kort tid. Der går sjældent mere en end time.
Jeg tør godt holde en velvoksen bøf på, at hastigheden af point-tildeling ikke er en snus afhængig af hvilken browser der er brugt.
Jeg har dog fået at vide at en addblocker kan være årsag til at point ikke går igennem. Jeg bruger derfor en browser til daglig med addblock, men en anden når jeg Eurobonus-shopper
Jeg bruger “Adblock Plus” på min tlf, bestilte nogle varer hos cdon.com i går, og fik pointmail efter kort tid. Så det er ikke generelt.
Men fungerer det ikke ved at når man klikker på "gå til butik" i Eurobonus shopping butikken, så sendes man videre til sitet med en tracking cookie, som så efter køb sender info tilbage til Eurobonus der kreditterer point? Jeg havde i starten fifty-fifty rate om købet blev registreret korrekt. Efter at jeg har kørt med en "clean" browser (uden andet åbent) fungerer det tæt på 100%
Ikke som en Cookie, men som en URL-parameter. Cookies fungerer ikke på tværs af domæner - det er en vigtig del af sikkerheden i brugen af dem. Hvis jeg f.eks. vil handle på bog-ide, ser URL sådan ud når jeg er logget ind via SAS: https://www.bog-ide.dk/?tduid=a4c90369f2556067da5axxx. tduid indeholder en krypteret identifikation af: mit EB-nummer at jeg kommer via sas.dk (for der kan jo også være andre der har bonusaftaler med Bog-Ide som vi har talt om i forbindelse med køb med EB MasterCard i fysiske butikker) og det er den info, som Bog-Ide skal bruge til at sende oplysning om optjente point tilbage til SAS.
Samme her. Får typisk mail om at pointene er kommet få timer efter jeg har handlet. Men enkelte handler har hængt i mange måneder, men altid synlige under “point på vej”. TIl Black friday benyttede jeg mig af OK mobil kampagnen til 1500 point for et abonnement til 0,- for første måned. Udemærket handel. Nu skal jeg bare huske at opsige abonnementet. ;-)