Det gælder abonnementer generelt. Det billigste ligger på 79,- / mdr. Jeg har tegnet det og fik pointene indenfor 1 time. Nu venter jeg bare på at kunne opsige. Da abonnementet ikke er aktivt endnu (kan tage 1-2 dage) er et ikke muligt at opsige allerede nu. Så udemærket tip.
Ok. Det er fint. Bemærkede bare, at hvis man efter at være kommet over på CBB’s hjemmeside ændrede abonnement via linksøverst, så ændrede URL’en sig til noget fra noget der indeholdt ordet campaign til noget mere generisk. Hvordan skiftede du abonnementet til et billigere?
Tilmeldte mig Real mægler-kampagnen til 1750. De har ringet 5 gange de sidste 4-5 dage, men kom endelig igennem til mig i dag. Han blev godt nok fortørnet over at vi spildte hans tid bare for at få point...
Jeg har både meldt mig til hos CBB, Duka og OK Mobil for at optjene point, og afventer nu de sidste to simkort med posten. Man kan sagtens vælge billigste abonnement (dog ikke basis uden data) og points blev overført samme dag i alle tilfælde. Nu har jeg ramt 80.000 point, og fået godkendt mit MasterCard i dag selvom jeg er på SU Side note: Duka har godt nok kedelig hastighed på deres 4G. 25mbps download ift. Fullrate sim der ramte 200mbps her i København.
Point er dejlige at optjene, der er dog grænser for hvor langt jeg personligt vil gå for at få fingre i dem dermed også sagt at jeg ikke har tænkt mig at benytte mig af kampagnen.
Jeg er ikke hellig eller bleg omkring sådan noget.. og er ikke første gang vi har fået en vurdering uden at have direkte brug for den... vi skal sælge om 2-3 år, og med den tone og “skæld ud” jeg fik fra Real mæglerne, så bliver det i hvert fald ikke dem vi bruger.. hvis han var kommet ud og givet en god behandling, så var de da nok kommet frem i køen.. hvilket jo så leder mig til, at det blot er et marketingstunt som koster noget tid og nogle penge - som da Home gav 3 flasker vin for samme ydelse, uden man havde brug for det.. eller sat mere på spidsen - når der smagsprøver på knorr bearnaise i Føtex.. så må vel også godt tage en prøve - og spilde damens tid på at piske e-stoffer og olie sammen - uden man køber det. For måske køber man det næste måned..
Jeg opsiger efter de 14 dage, når der ingen binding er betaler man sol regel kun for halvdelen af abonnementets måneden, og man bruger derved ikke sin fortrydelsesret og risikerer ikke annullering af point. Hos OK er den første måned gratis lige pt.
Jeg har med glæde benyttet mig af kampagnerne for Oister, CBB, Dagens Nyheter (kan/kunne findes på SAS' svenske side), Mofibo og mange flere. Ikke alle har været lige nemme, f.eks. måtte jeg skrive til dem der står for shopping-kampagnerne for at få point fra ParkPark, men det er lykkedes mig at få alle de point jeg burde få. Jeg har også fået de 1755 point fra RealMæglerne. Jeg havde lidt betænkninger ved det, men synes egentlig lidt, at det er deres egen fejl, hvis de ikke føler det bliver brugt på en hensigtsmæssig måde, og er i det store hele enig med @DanielBahn. Mit største problem er nok egentlig, at det kan mindske chancerne for lignende "gratis" point i fremtiden, hvis RealMæglerne føler sig meget forudrettede.
Fik “overtalt” konen til at skifte til CBB. Hun fik 20 GB mere data, til samme pris, og jeg fik 3000 point efter et par timer, win-win.
Fik også meldt mig til promoen hos Realmæglerne. Pointene fremgik efter nogle timer på transaktionslisten, men saldoen har ikke ændret sig endnu. Nogen der har oplevet noget lignende?