Events i forbindelse med inaugural flight til Seoul i morgen Fredag d. 12/9.

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af frank123, 11/9/25.

1. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    179
    "Synes godt om" modtaget:
    396
    Point:
    63
    Er der nogen som ved om der er planlagt nogle events i forbindelse med SAS inaugural flight til Seoul i morgen Fredag d. 12/9? Har skrevet til diamond mail og spurgt om der er noget planlangt, men har endnu ikke fået noget svar. På Inaugural flight til Atlanta, ankom jeg så sent til gaten at jeg bare så dem pakke samme. Det ønsker jeg ikke sker igen, men jeg gider heller ikke spilde 1 time i gaten hvis der ikke er noget event.

Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  2. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    179
    396
    Point:
    63
    For 1/2 time siden modtog jeg en mail fra Diamond mail om at de ikke kender til noget event, men at de forventer der er noget i ICN, grundet det sene afgangs tidspunkt. Imidlertid lå denne mail i min inbox her til morgen.

--- cut begin ---
    Dear Traveler,

You’re among the very first to fly non-stop to Seoul with SAS, and that calls for a celebration!

Join us at gate C37, a little early for a ribbon-cutting ceremony, and a festive send-off.

Welcome aboard!
    SAS
    --- cut end ---

Ikke meget information, og ikke i tråd med det som Diamond mail fortalte. Hvorfor disse events skal holdes hemmelige fatter jeg ikke. Man må da forvente at SAS gerne vil have så mange af deres passager som muligt til at deltage.

Nogen som kan sige mig om "a little early" er 1/2 time eller 2 timer før boarding starter?

Erwin Lansing, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  3. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    179
    396
    Point:
    63
    Hemmeligheds kræmmeriet fortsætter. Lounge receptionen ved ikke andet end at der vil være et eller andet ved gaten, men ikke hvad eller hvornår.

Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  4. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    179
    396
    Point:
    63
    Da det ikke var muligt at få noget brugbar info fra SAS, og jeg var tidligt færdig med mit arbejde, besluttede jeg mig for at gå tidligt til gaten. Jeg ankom ca. 2 timer før afgang, og da var de netop blevet færdig med at stille snaks, photo booths og spillemaskiner m.m. op. Ca. 1 time før afgang, var der forskellige taler og ribbon-cutting. Boarding startede ligeså snart taler og ribbon-cutting var overstået. Ca. 15 min. før tid hvis jeg husker ret.
    Jeg talte med nogen af dem som stod for arrangement, og de sagde at det var et meget normalt forløb. Hvorfor SAS ikke kan være mere præcises i deres mail må guderne vide.

Kenneth K, Henry og Jeblin "Synes godt om dette"
  5. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Jeg var i lufthavnen, da ruten til Nuuk blev åbnet. Samme tilgang (dog uden spillemaskiner). Da jeg ikke har deltaget i tidligere events, ved jeg ikke, hvad normalen er.

Ruten til Nuuk blev også markeret i loungen: Flag, en poster og grønlandske rejer. Var der nogen markering i loungen denne gang?

Var nogen fra InsideFlyer i gaten? Jeg havde set frem til en tilsvarende artikel, som da ruten til Nuuk blev åbnet.

6. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    179
    396
    Point:
    63
    Jeg lagde ikke mærke til noget, men det er ikke utænkeligt at jeg har overset det.

Det bør der have været. I fredags skrev de at de vil være med på flyvningen, og rapporter derfra. Jeg har dog ikke set noget endnu.

Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side