Fly glemte at slå hjulene ud ved landing i NBO

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Christian Løn, 4/1/15.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    0,- så det er meget overkommeligt :)
     
  2. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Øv hørte lige min bank. 1000 om året for gold :/
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Sebastian011 -Koster en rejseforsikring, der gælder for hele verden, ikke også noget deromkring i årsgebyr?
     
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg lavede en aftale med min bank, helt tilbage da jeg blev konfirmeret; at hvis jeg satte 25.000 kr. ind på min konto, og lod dem stå, så jeg aldrig kom under 25.000, ville jeg få 1,25% i rente, samt mastercard gold - og så vidt jeg ved, er der ingen udløbsdato på den aftale ;-)
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det lyder af meget. Prøv at shop lidt rundt. Nogle steder skal du måske oprette en pension eller rykke en forsikring over for at blive status kunde så det er gratis... Vi er jo et kræmmer forum herinde!
     
    Kristian og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Det er ikke helt uden for min faglige rækkevidde - jeg skal bare lige finde tid til at researche den ordentligt. Men i løbet af et par uger burde det kunne lade sig gøre, hvis ingen andre byder ind.
     
    Christian Løn og asf "Synes godt om" dette.
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg troede at en rejseforsikring dækkede yderligere end et MasterCard Gold, men jeg er stadig hos LB koncernen lidt endnu.

    Det kunne bestemt være en god artikel, som jeg i hvert fald ville sætte pris på!
     
    Senest redigeret: 16/3/15
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Sebastian011 - synes da min forsikring så helt ok ud.. - bedre end andres
     
  9. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Sådan en artikel ville jeg også sætte stor pris på! Står og skal bruge en ny rejseforsikring tilfældigvis ;)
     
  10. Kenn Gerdes

    Kenn Gerdes Medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Husk at få med at har man et Eurocard og SAS mastercard, så dækker rejseforsikring på Eurocard, hvis rejsen betales med SAS mastercard. Årsagen til dette er, begge kort udstedes af SEB Kort. Så rejseforsikring og betaling skal blot ske med kort fra SEB Kort.
     
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hvad blev udfaldet her, if you don't mind me asking?

    Jeg lagde mærke til at min veninde også har et Mastercard Gold fra Spar Nord. Så nu har jeg kigget lidt på det. Har du et uden kredit? Hun kunne i hvert fald ikke trække over i Polen. Og er rejseforsikring inkluderet i din aftale? For man kan godt få guld kort uden så vidt jeg forstod.

    I så fald kan det da være jeg skal flytte min opsparing til Spar Nord, hvis de er gavmilde med guldet. Ingen af de banker jeg har snakket med har været imødekommende :(
     
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Sebastian011 Værd opmærksom på at du som studerende (det er du, ikke?) også har billige rejseforsikringer (særligt da de ikke regner med du rejser så meget) ;)
    så det er værd at overveje.

    Og så ser MC Gold mere fancy ud end det egentligt er. Der ligger en Europa-forsikring i kortet, mens mange andre forsikringer foregår ved tilvalg, så det kan hurtigt blive dyrere end bare at have det over en anden forsikring - dog gælder forsikringen på kortet, selvom du ikke køber rejsen med det. Kreditrådigheden er også bestemt af din bank.

    Har selv MC Platin, og der er Verdensforsikring inkluderet, men der er stadig en masse tilvalg til kortet (som man enten har eller skal betale for, og det afhænger af hvilke aftaler du har med din bank..
    Mit giver også Priority Pass (med 2 gratis besøg), baggageforsinkelse/flyforsinkelse (ikke indlands - men der dækker mit Diner's), så er selv godt tilfreds..
     
    Senest redigeret: 16/3/15
  13. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Ja okay, det kan være det lige skal kigges efter i sømmene. Lige nu er jeg hos LB koncernen og de dækker også ret fint så vidt jeg lige kan se
     
  14. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Selvfølgelig er der større "bling-faktor" i at vise et "ædelt" betalingskort... men hvis man skal betale store summer for det, så tror jeg at LB gør det mindst ligeså godt, til billigere penge :)
     
  15. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Det er dette kort jeg har, god dækning, og rimeligt billigt uanset :) https://www.sparnord.dk/media/471577/MastercardTravelUng_082012.pdf
     
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
  17. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Det kræver at du samler alle dine bankforretninger der, eller at du i det mindste bilder dem ind, at alle dine bankforretninger er samlet der :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det lyder næsten som en underskudsforretning for SparNord ;) Det er i hvertfald en god aftale du har
     
  19. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Ja, ikke ;-) Jeg skifter ikke, så længe jeg kan blive med at have den aftale der :D
     
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    @alexanderln hvordan har du fået Diners Club? Har du et fantastisk studiearbejde, er det et familekort eller har du andre tricks i ærmet? Jeg har selv et udemærket studiearbejde og en pæn opsparing, men de har sagt 200.000 i indkomst per år. Ellers tilbyder de mig at betale for et familiekort som EBG... Doh...
     

Del denne side