Hvornår lærer SAS at det ser discountagtigt ud med plasticlåg og folie over maden. Især når man har betalt en månedsløn for en returbillet!
Man kunne da håbe at maden/serveringen/præsentationen også for en overhaling i forbindelse med lanceringen af den nye biz. At sidde og pakke maden ud, minder lidt og de madpakker man medbragte i skole (det gjorde jeg da i hvert fald)!
Flyselskab: Qatar Airways Rute: CPH-DOH Hvornår: 11. September 2014 Klasse: Economy Type: Snacks and Lunch
Flyselskab: Thai Airways Rute: Bangkok - Milano Hvornår: April 2014 Klasse: First Class Type: B747-400 Og så var der lige morgenmad:
Flyselskab: SAS Rute: OSL-BCN Hvornår: November 2014 Klasse: SAS Plus Type: Frokost Smagte faktisk helt hæderligt...
Flyselskab: Lufthansa Rute: FRA-HND Hvornår: September 2014 Klasse: First Class Type: Frokost/Middag (Japanese version)
Flyselskab: Iberia Rute: SCL-MAD Hvornår: December 2014 Klasse: Økonomi Type: Aftensmad Og morgenmad:
Og her var svaret på dine bønner http://bonusfeber.dk/nyt-servicekoncept-paa-sas-business-class-se-alle-billederne/
Flyselskab: LH Rute: FRA - LAD Hvornår: December 2014 Klasse: ECO Type: Frokost Det var chili beef med ris...og det smagte for en gangs skyld virkelig af noget!
Flyselskab: American Airlines Rute: JFK-MAN (Red eye flight) Hvornår: Januar 2015 Klasse: Business Type: Dessert Ben & Jerrys til filmen....
Flyselskab: SAS Rute: CPH-SFO (11t20m) Hvornår: Februar 2015 Klasse: Economy GO Type: Dinner, Light Snack, Snack. 1 gratis drink + juice + (vand/kaffe/the) "Flyve Frikadeller" - rimelig luftig, lå let i maven, OK sovs. Crispy salat og fin kage. Over 30 min mellem min cola og maden M. Hjortepølse. Overraskende okay, men frossen i midten (der var stadig frost...) Smagte ikke af meget, troede der kun var en halv fordi den var helt krøllet i kassen. Juicen smagte heller ikke af noget. Overall rimelig skuffende ift. BA, LH & LX på samme rute
Det havde jeg sendt retur - det er da ikke meningen at man skal spise frossen mad! Og i øvrigt er det vel rensdyr, og ikke hjort...
Flyselskab: Lufthansa Rute: CPH-FRA LH829 Hvornår: Februar 2015 Klasse: Economy Type: Snack! Et stykke kage!
Kuchen er Lebensmittel i Tyskland, så vær da ikke så overrasket.. - underligt, for jeg var meget overrasket over en "trekantsandwich" som lufthansa trakterede mig med på en flyvning for nylig, måske det var en eftermiddagsafgang?
Det var netop en eftermiddags afgang. Afg kl 1435. Jeg har spist en del af LH's trekantsandwiches, men som regel på senere afgange. Jeg havde faktisk glædet mig en lille smule til en LH sandwich. De er langt bedre end de sandwiche SK servere på deres Plus/Cafe. Det største skuffelse med hensyn til at få serveret et stykke kage, var en gang jeg fløj med Spanair. Det var en morgen afgang fra Spanien mod Danmark. Her fik vi serveret et stykke sandkage...som morgenmad! Ok det topper da den Kelloggs Frosti bar LH en gang serverede og kaldte morgenmad!