Oversigt over hvordan maden og drikkevarerne er på de forskellige selskaber og ruter. Der skal være billede af maden og drikkevarerne. Hver enkelt tur kan beskrives med følgende: Flyselskab: Rute: Hvornår: Klasse: Type: Indsæt billede(r) af maden og drikkevarerne. Formålet med tråden er at give et bedre overblik over de erfaringer som medlemmerne af Bonusfeber har ud fra deres rejser. På den måde kan alle søge efter et bestemt selskabs service inden man booker en rejse for at se hvad man kan forvente. Derudover kan man også kigge på Airlinemeals.net som er en side der netop omhandler dette område. Håber på en god og aktiv tråd Hilsen Henrik Olsen
Flyselskab: SAS Rute: London - København Hvornår: Oktober 2014 Klasse: SAS Go Type: Middagsmad (købt fra menuen) - Dagens "foody" salat
Flyselskab: Lufthansa Rute: MUC-HKG Hvornår: Juni 2014 Klasse: Economy Type: Dinner Kan ikke huske havd det var, men det smagte faktisk rigtig godt.
Flyselskab: Lufthansa Rute: MUC-HKG Hvornår: Juni 2014 Klasse: Economy Type: Morgenmad (Chinese style)
Flyselskab: Thai Airways Rute: BKK-CNX (indenrigs) Hvornår: November 2014 Klasse: Economy Type: Snackbox
Flyselskab: Germanwings Rute: MXP-HAM Hvornår: August 2014 Klasse: Smart (Premium Economy) Type: Snackbox
Flyselskab: Lufthansa Cityline Rute: MUC-CPH Hvornår: Juli 2014 Klasse: Business Type: Frokost Og en lille is til at runde det hele af med
Flyselskab: SAS Rute: BCN-OSL (tror jeg nok!) eller OSL-CPH! Hvornår: Juni 2014 Klasse: Plus Type: Frokost Tomaten ser ikke helt "fresh' ud!
Flyselskab: South African Express Rute: JNB-WVB Hvornår: September 2014 Klasse: Economy Type: Frokost Var særdeles velsmagende og friskt. Glemte næsten at tage et billede. PS: Tror ikke det var zebra!
Flyselskab: Thai Airways Rute: BKK-FRA Hvornår: September 2014 Klasse: First Type: Lunch and Dinner Alt sammen skyllet ned med rigeligt rødvin og champagne
Flyselskab: Thomas Cook Airlines Scandinavia Rute : Copenhagen - Rhodes(Rhodos) Hvornår: September 2014 Klasse. Economy Type: Evening fligt/Hot meal Royal Meal Meat er en 4-retters med laks og skagensalat, oksemørbradbøf i dijon sauce med kartoffelgratin og grøntsager, 2 slags ost og kage til dessert. Hertil et styk valgfri vin, vand, øl eller juice fra Airbaren. Meget velsmagende. Prøvet det flere gange. Serveres på porcelæn men med rustikt plastikbestik. Kaffen fåes i papkrus efter maden. Kan kun købes som opgradering til udturen via hjemmesiden. Mit eget foto af maden skal jeg lige have down-sized førend det kan tilføjes. Har fløjet med dem vel en 5o gange helt fra de gl. Conair-dage, Premiair, My Travel Airways og nu Thomas Cook og det er HVER gang perfekt service, altid veloplagt besætning som kan det der med charter!
Hej, Nej, jeg fløj som kabinepersonale hos SAS i mange år, men er nu i anden branche. Men jeg flyver altid med SPIES og TCA på ferie! Synes godt om dette site i øvrigt..det med luftfart vil altid være i blodet
Flyselskab: SAS Rute: ARN-EWR-CPH Hvornår: Oktober 2014 Klasse: SAS Plus Type: Lunch and Dinner Udemærkede fiskeretter begge veje, og som altid med drikkevarer inklusiv. Fik også lov til at få de lækre Froosh Smoothies undervejs på flyvningen (intet billede), men det er vidst ikke altid inkluderet på Plus?
og nu når jeg er ved det kan jeg også lige lægge billeder op fra en tur for lang tid tilbage med SAS Business til Tokyo (min første Optiontown upgrade). Bemærk den MEGET voldsomme, men ekstrem velsmagende "forret" (billede 2) - havde special fisk som special meal, og det fik jeg så sandelig! Flyselskab: SAS Rute: CPH-NRT Hvornår: Oktober 2011 Klasse: Business Type: Dinner & Breakfast