Rejse deals 2015

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, hvis du er god til fransk eller bare har lyst til, at prøve Business Class for en overkommelig pris, så se her. Du kan komme til SFO og tilbage til CDG for "sølle" 1048€, eller omkring 8.000 danske kroner. Selvfølgelig skal du til Paris først, men alligevel!

    tilbudet findes på www.expedia.fr

    business class.JPG
     
    Senest redigeret: 27/11/13
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hej Kristian,

    Det er godt en fin pris og få business med American. Deres nye business class er faktisk ganske fornuftig. Så en god pris. Især taget i betragt jeg lige har betalt 7500,- fra en tur fra Købehavn til Newark med SAS og kun i Economy :)

    Hilsen
    Henrik
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så kom frem med booking fingeren igen... - men ja, det er en superpris, man kan også finde, hvis man gider med BA og Iberia...
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så målet er at finde en superpris med BA og med deres A380 eller B787. Det er et superprodukt :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Black Friday er started nu og fandt denne Air Berlin reklame:

    http://www.airberlin.com/en-US/site/landingpages/fly2gether.php

    airberlin Black Friday Special – only until December 01!

    Plan your trip to Germany now and take advantage of the airberlin Black Friday Special!
    With the airberlin Black Friday Special you can book two tickets to Germany from only $999*.
    airberlin flies you nonstop to Berlin and Dusseldorf and on to many cities in Europe like Vienna, Copenhagen and Rome.

    Book: November 28 until December 01, 2013Travel: January 01 until March 31, 2014
    View Special Conditions »


    You can view all participating routes on the map ».


    From New York:From Chicago:
    to Berlin 2 from $999*to Berlin2 from $999*
    to Dusseldorf 2 from $999*to Vienna2 from $1,199*
    to Stockholm2 from $1,199*to Krakow2 from $1,199*
    to Rome:2 from $1,199*to Copenhagen2 from $1,199*
    to Budapest2 from $1,199*to Zurich2 from $1,199*
    From Miami:From Fort Myers:
    to Berlin2 from $999*to Dusseldorf2 from $999*
    to Dusseldorf2 from $999*to Milan2 from $1,399*
    to Oslo2 from $1,399*to Vienna2 from $1,399*
    to Helsinki2 from $1,399*to Copenhagen2 from $1,399*
    to Warsaw2 from $1,399*

    Ved det er fra USA. Men det kunne være nogen kunne bruge dette. Jeg følger meget med i disse tilbud da der ofte kommer noget man kan komponere og få en god rejse ud af.

    Kender andre nogle tilbud?
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ok, hurtigt deal (rygtet siger til d.5 december) hvis du alligevel ikke skal noget over jul og nytår, en tur til Rio de Janeiro fra London/Heathrow på Business Class for 1008 GBP (9.500 DKK) frem og tilbage. Du gør følgende, "log på som bosiddende i UK", søg på flyv fra London(LHR) og til SAO eller andre byet. Ser der er nogenlunde samme priser til Delhi, Toronto, Mexico City, Mumbai, Rio, Montreal samt Sao Paolo.
    BA.JPG

    Den her deal giver ca. 8.850 Avios Points, en T/R fra CPH/LHR kan købes for 9.000 Avios points. Så det er vel en ok deal, og så kommer man ned i varmen :)
     
    Senest redigeret: 2/12/13
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Super deal :) Ærgerligt julen er optaget hos familien og der ikke er meget ferie på det tidspunkt ;)
     
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Læs mere om dette her:

    http://www.headforpoints.com/2013/1...mas-sale-1000-return-to-various-destinations/

    Hilsen
    Henrik
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Vores venner i Frankrig er tilbage med BusinessClass deals via expedia.fr - til SFO på business for 1.008 € - det fås ikke billigere, ser man stadigvæk kan prøve iberia eller AA...
     
    Henrik Olsen og Kolmorgen "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hvad med en tur til Matinique for 349€ (ca 2.500kr) frem og tilbage fra Bruxelles med Air France... fra CPH koster billetten altså 1224€ frem og tilbage..- ind på AirFrance tyske hjemmeside og køb billetten!

    Forresten, tilbudet er gældende til 11. december, så ikke meget tid at gå på, samt rejsen skal være tilendebragt inden 15. april 2014,

    AF.JPG
     
    Senest redigeret: 7/12/13
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det var skisme billigt - Den vil jeg lige sende ud på forsiden - eller vil du skrive den historie?

    Hilsen
    Henrik
     
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henrik, det er nemlig billigt, men man skal jo så lige til Bruxelles først! Der er da vist ikke så meget at skrive om, det er et godt tilbud :)
     
  14. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    waouv, cool rejse! og det er jo "nærmest" Kilroy priser fra d vi alle var unge! godt tip, må jeg lure en gang! dog ikke aktuelt med en "Around the World" lige nu, men altid godt med inspiration :)
     
  16. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Super godt tilbud. Passer dårligt i kalenderen, men det skal da tjekkes ud :)
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hej Jørgen,

    Kunne du løfte lidt mere af sløret om denne tur og hvordan du satte den sammen - måske en lille trip report af det?

    Hilsen
    Henrik
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Air Berlin har i disse dage en lille lynkampagne:

     
  19. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Desuden har SAS en lille "hemmelig" kampagne kørende indtil 31. december, hvor man kan få 30% rabat på billetprisen (ex. skatter, afgifter m.v.), hvis man kender en SAS-ansat og får et specielt booking link til disse "Friends & Family"-priser. Rejseperiode er vist indtil april og der er begrænset antal pladser. Men det kræver altså en invitation fra en SAS-ansat.
     
  20. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Henrik, jeg har ikke selv sammensat den rejse, den er blot bestilt på telefonen hos nævnte selskab (link). Men prisen blev hævet lidt da jeg efterfølgende (inden afrejsen) måtte forlænge mit ophold på NewZealand med fire dage. det kostede mig et par hundrede kroner, så den oprindelige pris var ikke mere end ca 7500,-kr. Dertil kom selvfølgelig tur retur London Heathrow (ca 500,-kr)
    Hvis jeg selv skulle sammensætte sådan en tur ville jeg ikke vide hvordan jeg skulle gøre det. Jeg benytter Skyscanner og Momondo, og der tror jeg ikke det lader sig gøre.
    I øvrigt fik jeg ikke bonuspoint for andet end strækningen Christchurch - Auckland. I Los Angeles lejede jeg en bil og kørte til LasVegas. Jeg fløj så tilbage, tids nok til at nå min forbindelse videre til Auckland. Den lille sviptur havde jeg selv booket på skyscanner til ca 200,-kr. Men dengang var jeg slet ikke opmærksom på at få bonuspoint ud af min rejse.
    Jeg overvejer igen at tage afsted på en lignende tur, men med prisen helt i bund på sådan en tur er det vist svært at forlange points. Tingene hænger ofte sammen, og jeg tror måske mest på at en billig billet købt det rigtige sted for det meste opvejer besværet og alle de extra udgifter der er ved at jagte points. Men jeg er helt nybegynder hvad angår points jagt, så jeg er spændt på hvad tiden bringer. Min kilde er i hvertfald ikke jævnlige forretnings flyvninger i europa.
    Venlig hilsen
    Jørgen
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side