God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God weekend til alle.

    Denne weekend bliver travl da jeg tager med SK909 til EWR i morgen middag. Så en del skal forberedes så kæresten og MiniO er klar til 4 dage alene og samtidig tager kæresten til julefrokost i aften så det er kvalitetstid med far og søn :)

    /HerrO
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Morgen, ligger og slapper af, hård uge er færdig med konference i Paris, ølsmagning/julefrokost i går og i dag frokost med Bestyrelsen i klubben... - skal også lige nå, at hente bilen på arbejdet... - næste uge, står på kontoret og en enkelt dags tur til Istanbul på onsdag! God weekend!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hej Kristian,

    Lyder spændende med en tur til Istandbul. Måske har du adgang til Turkish Airlines lounge og kunne tage lidt billeder af hvordan den ser ud og hvad de tilbyder og skrive en lille Lounge rapport om dette, da lige præcis denne lounge er ret stor og god.

    Hilsen
    Henrik
     
  4. Kathrine

    Kathrine Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    1
    Nu er weekenden snart overstået - det var en god en af slagsen med 30 års fødselsdag og hjemlig hygge :)

    Mvh Kathrine
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg sidder nu i New York hvor det er skide koldt og de lover sne i morgen (siges det). Men en fin tur over med SAS til Newark. Trip Report kommer senere.

    /Henrik
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekenden startet, fik luftet SAS MasterCard igår og fik 400 point på kontoen. Idag julegaveindkøb fortsat, running sushi med børnene... Næste uge står på tur til Skt Petersborg i 2 dage, der lover de sne.. God weekend
     
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God start på denne weekend og efter at være væk fra familien i sidste nyder jeg weekenden med kæresten og MiniO :)

    Bliver til indkøb i dag for at sikre dobbeltpoint ligesom Kristian og har også bestilt lidt flybilletter i dag af samme årsag. Så forventer en små 2000 point når weekenden er slut. Vi ved jo denne weekend kommer hvert år så planlægger altid at købe ind der. Det fede er at julegaverne så ofte er afsluttet i god tid.

    Rejsemæssigt er kommende uge en rolig uge med kun en t/r til Dusseldorf på et dagsmøde.

    Men har også i dag nået mit mål for et nyt SAS Eurobonus Guld. Mit optjeningsår slutter ellers først ultimo april så det er 5 måneder før tid, så det er meget godt. Nu kan jeg sende lidt point til andre programmer - dog er jeg lidt lun på Eurobonus 2.0 og om jeg skal gå efter det nye niveua.... hvad siger i?

    /Henrik
     
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Fik lige her i weekenden kigget nærmere i kalenderen og den står jo på en helt fantastisk tur på fredag til Amsterdam hvor KLM er vært for en "behind the scenes" tur specielt for Bonusfeber medlemmerne i DK/NO. Dette bliver jo en god afslutning på ugen og møde nogle af vore medlemmer her fra DK :)

    Dette betyder jo også at der kommer lidt indlæg og artikler om denne tur i næste uge :)

    Hilsen
    Henrik
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God weekend her fra også. Weekenden er mest gået med lidt sygdom og forkølelse for både senior og junior, så ikke meget at melde her fra. Men håber da I andre har fået lidt mere ud af den :)
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fredag aften - NÆSTEN Weekend... - endelig kommet hjem til lejligheden! Flyveturen torsdag var lidt for spændende, når jeg nu efterrationaliserer og landingen her til eftermiddag var en næsten tro kopi, vi landende på banen der år tværs og der var kraftig vinde fra siden, men landingen gik fint og folk spontant klappede (der var flere med fra gårsdagens flyvning..).. Weekenden byder på årets sidste Super Liga kamp, ingenting og så nok alligevel bare afslapning!!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Dejligt at komme hjem fra en "charterflyvning" hvor der klappes :) Men i var vel også 50+ der prøvede den spændende flyvning i går så det er vel meget fair. :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekend igen og så fri til 2. Januar... Skal vel bare spise, slappe af, familie og børn... Sikkert ikke i rigtig rækkefølge, så god og fredelig jul... Måske New York tilbuddet er noget man hopper på d. 24...
     
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så kom weekenden også til mig efter et par hårde sidste uger op til julen. Alt er nu ordnet og der venter kun at pakke bilen og så afsted mod det jyske for julen.

    Der venter også som Kristian afslapning og en ferie intil 6. januar :)

    Så en masse arbejde med Bonusfeber for at gøre klar til det nye år og så ellers bare hygge. Det bliver godt.

    Hilsen
    Henrik
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Fnate

    Fnate Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Dette må vel også telle som weekend? I mine øyne er det nemlig fredag igjen.

    Så jeg bruker sjansen til å ønsker alle dere en riktig god jul. Måtte flæskestegen og rødkålen følge dere ut hele året.

    Hilsen
    Fnate
     
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er vel som sådan en dejlig lang weekend.

    Vi har fået gjort klar til 3 dage med mad i store mængder og pakket os ind i et sommerhus med hele familien.

    God jul til alle :)

    Hilsen
    Henrik
     
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hejsa,

    Lidt sjov hyggelæsning om en tur "jorden rundt på 80 timer": https://flightfox.com/showcase/around-the-world-in-80-hours

    Jeg har en ting på min todo liste og det er at forlade kontoret fredag ved middagstid og sige "god weekend" og så tage jorden rundt inden mødetid morgen morgen/formiddag. Grunden er at kunne svare på spørgsmålet "hvad lavede du så i weekenden?" med "jeg var lige jorden rundt....! :)

    Så dette kommer til at ske i enten 2014 eller 2015 hvis tid/penge kan passe sammen....

    Andre der har nogle "mærkelige" ideer og ønsker?

    Hilsen
    Henrik
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekenden startet... - ser film med ungerne, eller de ser den... - imorgen biffen og se "Far til fire med onkel Sofus", hygge og lave ingenting. Tøjvask! Søndag står den på "fastelavn kombineret med fødseldag" og pakke kuffert, Mandag står den på arbejde og så til Barcelona om eftermiddagen...
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så er det næsten weekend. Mentalt er jeg allerede startet på den, men der er desværre en del ting der skal laves inden Mac'en kan slukkes for denne uge ;)

    Weekenden bliver her stille og rolig. Besøg af svigermekanikken i aften til middag, men lørdag og søndag er fruen på job og det meste af lørdagen er junior også booket med legekammerater og fødselsdag. Havde det ikke været for Telia, der nu i 2 uger har sørget for at vores bredbånd ikke virker (og først skulle få udskiftet den ødelagte del på centralen på tirsdag), så var lørdagen nok gået i selskab med Francis Underwood og House of Cards, men sådan skulle det altså ikke være :(

    Men uanset bliver weekenden stille og afslappende :)

    Rigtig god weekend til jer alle....
     
  19. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Endnu en arbejds weekend her...forhåbentlig den sidste i denne omgang! Håber lidt af søndagen bruges på lidt adspredelse, men lad os nu se. Regner med at holde weekend fra onsdag i næste uge, hvilket jeg ser meget frem til.
    God weekend derude...
     
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God weekend fra New York efter en lang tur via Toronto. Første tur med MiniO på 1 år og en oplevelse i realitet.... Efter at have fløjet over 900.000 km og så lige pludselig have sår en størrelse med så er man tilbage som newbie :)

    Tanker om dette og erfaringen med dette tilgår i anden tråd :)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side