Catch me if you can - in real life

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Offlyer, 23/4/24.

  1. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,211
    "Synes godt om" modtaget:
    4,005
    Point:
    113
    Jeblin, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    960
    Point:
    93
    Zetland har oprindeligt bragt historien inkl. flere detaljer; Berlingskes gengivelse er faktisk direkte mangelfuld. Han kom oprindeligt ombord på et SAS-fly, der skulle til Amsterdam, men bliver smidt af af den kabineansvarlige. I stedet lykkedes det så at komme ombord på et EasyJet-fly til Amsterdam.

    Han var kommet gennem security med en Ryanair-billet til Liverpool til 37 kr., men han ville øjensynligt hellere til AMS, for han prøvede først KLM, dernæst SAS, og lykkedes til sidst med EasyJet, allesammen til AMS. Han havde dog glemt at printe sit boardingkort, så ifølge Zetlands historie havde han scannet sig i gennem til security med et boardingkort på sin laptop. Det må have været spøjst at se en ung gut i pilotuniform stå og prøve at scanne fra sin computer
     
    Beaglen, Erwin Lansing, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    449
    "Synes godt om" modtaget:
    1,367
    Point:
    93
    Jeg har efterhånden mange gange slået på tråden for en elendig sikkerhed i København. Jeg skrev endda til Trafikstyrelsen lige efter situationen med SK931. Selvom jeg vedlagde fotodokumentation på mine påstande, har jeg ikke hørt fra dem.
    Jeg havde - som tidligere ansat i CPH - forsøgt at råbe min ledelse op i håb om, at de ville tage den videre til højere instanser. Det skete ikke, og én af mange grunde til at jeg ikke kunne fortsætte. Jeg kunne ikke udføre sikkerhedskvalificeret arbejde hvis ikke rammerne var på plads.
     
    Beaglen, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,211
    "Synes godt om" modtaget:
    4,005
    Point:
    113
    Men i dette tilfælde er det vel ikke CPH. Han havde en billet - og blev (antager jeg) screenet i Security. KLM og SAS var vågne. Men burde nok have ringet til Politiet. Easyjet har fejlet her.
     
    Beaglen, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side