Så er der billige rejser til venner af SAS. Jeg er ven, og i her på forummet anser jeg også for gode venner og en lukket kreds, så tænker det er ok. Ellers må moderator endelig slette... Gode priser især i plus til oversøiske destinationer. https://classic.sas.dk/?cep=241090&token=
Var fremme tidligere idag https://insideflyer.dk/forums/threads/rejse-deal-2017-flybilletter-Økonomi-klasse.3181/page-4
Det ser ud til at, hvis der ikke er ledige pladser på VIP GO så check om der skulle være på almindelig go light via sas.dk. De kommer så vidt jeg kan se ikke med på FF linket. (Så kan man fx blande en udrejse på VIP GO med en hjemrejse på go light - i hver sin booking) PS Er ikke en ørn til sas booking engine, så bær over med mig hvis der er noget jeg har misforstået ;-)
Har også lige fået den - og der står jo at Diamonds må give den videre til familie og venner - det er så ret mange.... Men god stil at det er "ok" at dele den.
Noterede mig betingelserne... Terms and conditions Participation is voluntary and this offer is private. You may share the offer with your friends and family, but not via public channels. For example, sharing the offer with your friends and family via Facebook or Instagram is allowed, but not by using a public Facebook or Instagram site or other open forums. Furthermore, you may not use this offer to profit personally in any way.
Du kan sagtens få den, men jeg er ret overbevist om at priserne er præcis de samme som på linket øverst
Det blev 5 x MAN tur/retur fordelt mellem kæresten og jeg i sommermånederne! Samme pris som Ungdom men med bagage (som jeg dog ikke har brug for)... og så virker billetterne også efter jeg runder 26 Fin måde at afslutte MC kampagnen
Tbh du må meget gerne sende mig dit link i en privat besked - så er det jo ikke delt via et åbent/offentligt forum. På forhånd tak!
Jeg fik bestilt en tur til Prag i December til Christmas Shopping og julemarked. Meget bedre priser her end da jeg kiggede for et par måneder siden. Hotellet bliver Radisson naturligvis dernede
Er der virkelig ingen form for lavpriskalender i F&F? Jeg leder ikke efter noget specifikt, blot efter skarpe priser. Ret omfattende at sidde og søge på alle SAS-ruter på alle random datoer..