Jeg er guldløs, du er venneløs. Jeg ser et match
Før vi fik vores første barn i 2013, og jeg året efter skiftede job, havde jeg EBG i en årrække. Derefter stod den på EBS. P.t. er jeg dog banket helt tilbage til EBB, da optjeningen i sidste periode tog et signifikant dyk. Det skyldes en kombi af, at jeg professionelt har været tvunget til at flyve med DAT, når jeg har skulle til CPH (hvilket jeg 2-3 gange om måneden), og privat kun har været af sted en enkelt gang (USA i efteråret), da vi har været holdt hjemme af barn nr. 2.
I indeværende optjeningsperiode arbejder jeg dog på at gå direkte fra EBB til EBG - da jeg savner fordelene og forventer, at jeg kommer til at flyve markant mere professionelt som privat frem mod årets udgang (og som min. at fastholde niveauet fra 2019 og frem). Dels står jeg arbejdsmæssigt over for nogle ændringer senere på året, der forventeligt vil give øget rejseaktivitet til CPH og BRU samt mulighed for at flyve ud fra AAR (og hermed også SAS som jeg foretrækker), og dels har vores yngste nu nået en alder, hvor hun er blevet gammel nok til at længere ferier. Foruden sommerferien - hvor vi lægger blødt fra land med en tur til GOT med tanten - skal jeg min. to turer til USA til efteråret (LAX + ORD-CAK-BOS). Begge gange forventeligt med SAS over Atlanten og United indenrigs). Måske bliver det til en tredje tur, hvis IF Foodie Turen til NYC ultimo september bliver til noget og passer ind i kalenderen.
Et guldkort i gave vil være meget kærkomment, da jeg med de rejser - jeg som minimum kan se frem mod årets udgang + 12.000 point fra Premium MC'et - lander short af 45.000 point. Med kortet vil jeg kunne optjene 125%, og så vil EBG alt andet lige komme i hus i indeværende optjeningsperiode og være sikret fremadrettet. Desuden vil lounge-adgangen være meget kærkomment, så jeg kan få bedre rammer for at få noget for hånden, når jeg sidder i CPH og venter på flyvet hjem til AAR.
Jeg tilbyder ingen returkommission. Til gengæld byder jeg gerne ind med mit selskab , når vores veje mødes, og jeg fortsætter gerne med at byde ind på IF med erfaringer, input og rejsebeskrivelser. Sølvkort vil også blive givet videre herinde (selvom værdien af dette kort efterhånden er minimal
)
God påske!
Click to expand...